Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

21.10.2005 15:40

Vai lasketaan ne tehot nykyää keulimalla.. huoh.

21.10.2005 15:52

Mie rakastan kotka topikeja <3 ekana katon onko näissä puhuttu mitään.

21.10.2005 16:03

Samoin. :D

On se kyllä hyvä peruste sille että on tehohäviötä, kun ei enää geuli gaasustax.

21.10.2005 19:16

fuelmx kirjoitti:Opettele keulimaan?


Niin kyl siin kai sit on se 30hp.. (must kyl tuntuu et siin on joku 20hp)


tämä paska voi sitten loppa tähän, omasta mielestäni tuossa on vain jotain vikaa kun ei ole tehoja.. kiihtyy hitaasti ja tuntuu tehottomalta..

21.10.2005 19:39

Mä kyllä veikkaisin että sun pakoaukonmuuntimen säädöt ei oo kohdillaan. http://www.transworldmotocross.com/mx/h ... 43,00.html
Tuossa on linkki sx:n pakoaukonmuuntimen säätämisohjeisiin, en tiedä sitten päteekö ohjeet EXC:n yhtä hyvin. Oman mopon kulkuun tuolla säädöllä on ainakin hyvin suuri vaikutus.

21.10.2005 21:29

motoxxx kirjoitti:Mä kyllä veikkaisin että sun pakoaukonmuuntimen säädöt ei oo kohdillaan. http://www.transworldmotocross.com/mx/h ... 43,00.html
Tuossa on linkki sx:n pakoaukonmuuntimen säätämisohjeisiin, en tiedä sitten päteekö ohjeet EXC:n yhtä hyvin. Oman mopon kulkuun tuolla säädöllä on ainakin hyvin suuri vaikutus.


Ok tsekataan -->



e. en mä kyllä ala tota purkamaan.. sit se ei enää toimis sitä vähääkään..


Kai se pitää sitten vaan ajella tolla..

21.10.2005 21:40

RxDriver kirjoitti:
motoxxx kirjoitti:Mä kyllä veikkaisin että sun pakoaukonmuuntimen säädöt ei oo kohdillaan. http://www.transworldmotocross.com/mx/h ... 43,00.html
Tuossa on linkki sx:n pakoaukonmuuntimen säätämisohjeisiin, en tiedä sitten päteekö ohjeet EXC:n yhtä hyvin. Oman mopon kulkuun tuolla säädöllä on ainakin hyvin suuri vaikutus.


Ok tsekataan -->



e. en mä kyllä ala tota purkamaan.. sit se ei enää toimis sitä vähääkään..


Kai se pitää sitten vaan ajella tolla..


Vie se nyt Wertille jos et osaa tehä sille mitään, se voi tsekata sen. =)

21.10.2005 22:00

Tai jos pelkäät werttiä niin soitappa sinne liikkeeseen missä mopo oli huollossa ja valita että pyörä ei keuli kaasusta niin ne laittaa sen keulimaan kaasusta. Ja samalla kannattaa vihjasta että huollon jälkeen pyörä on todella paskoissa säädöissä, niin he katsovat varmasti ilmaiseksi sitä.

21.10.2005 22:25

RxDriver kirjoitti:
motoxxx kirjoitti:Mä kyllä veikkaisin että sun pakoaukonmuuntimen säädöt ei oo kohdillaan. http://www.transworldmotocross.com/mx/h ... 43,00.html
Tuossa on linkki sx:n pakoaukonmuuntimen säätämisohjeisiin, en tiedä sitten päteekö ohjeet EXC:n yhtä hyvin. Oman mopon kulkuun tuolla säädöllä on ainakin hyvin suuri vaikutus.


Ok tsekataan -->



e. en mä kyllä ala tota purkamaan.. sit se ei enää toimis sitä vähääkään..


Kai se pitää sitten vaan ajella tolla..
No voi vittu löysää sitä ruuvia. Ja laita se säätö vipu 0.05 kulmaan niin kun tossa viimmeisessä kuvassa http://www.transworldmotocross.com/mx/h ... 43,00.html jos ei auta niin onko se pytty niin vaikee ottaa pois ja putsata ne koko pakoaukonsäätimen osat.

21.10.2005 22:31

On kyllä pakko sanoa tähän väliin että RxDriveriltä en pyörää ostais, kaveri ei jaksa edes vaihtaa suutinta "muutaman viikon takia". Ohhoh, oisit ostanu sähkömopon vaan jos pelkäät avata pari ruuvia etkä tiedä tekniikasta mitään.

21.10.2005 22:32

tutul on kans tämmöne peli... vähä äkkii mute kuluu eturatas jo revittelee ja ajelee pali... siin on muute euro tehosen aikast pali kaakkei jopa 29.. ja täys tehosen 50 ja sit ku yhel tyyBil ol kaik mahollise viriviri kamat nii jättel yhe Bemarin ja siin ol sen jälkee kaakkei 63....

21.10.2005 22:36

RxDriver kirjoitti:
fuelmx kirjoitti:Opettele keulimaan?


Niin kyl siin kai sit on se 30hp.. (must kyl tuntuu et siin on joku 20hp)


tämä paska voi sitten loppa tähän, omasta mielestäni tuossa on vain jotain vikaa kun ei ole tehoja.. kiihtyy hitaasti ja tuntuu tehottomalta..

Ootko varma että pakoaukonsäädin on toiminnassa?

21.10.2005 22:47

sikkonen kirjoitti:tutul on kans tämmöne peli... vähä äkkii mute kuluu eturatas jo revittelee ja ajelee pali... siin on muute euro tehosen aikast pali kaakkei jopa 29.. ja täys tehosen 50 ja sit ku yhel tyyBil ol kaik mahollise viriviri kamat nii jättel yhe Bemarin ja siin ol sen jälkee kaakkei 63....


Turpa kiinni tai on kohta tämäki topicci lukossa, mikä vittu siinä on että just nää kotari topikit on täyttä paskaa!

21.10.2005 22:50

sikkonen kirjoitti:tutul on kans tämmöne peli... vähä äkkii mute kuluu eturatas jo revittelee ja ajelee pali... siin on muute euro tehosen aikast pali kaakkei jopa 29.. ja täys tehosen 50 ja sit ku yhel tyyBil ol kaik mahollise viriviri kamat nii jättel yhe Bemarin ja siin ol sen jälkee kaakkei 63....


Viisas kaveri, ei voi muuta sanoa...

21.10.2005 22:52

Tony Eightyseven kirjoitti:
sikkonen kirjoitti:tutul on kans tämmöne peli... vähä äkkii mute kuluu eturatas jo revittelee ja ajelee pali... siin on muute euro tehosen aikast pali kaakkei jopa 29.. ja täys tehosen 50 ja sit ku yhel tyyBil ol kaik mahollise viriviri kamat nii jättel yhe Bemarin ja siin ol sen jälkee kaakkei 63....


Viisas kaveri, ei voi muuta sanoa...


jos tarkotit vittuilulla nii olen kyllä mutta jos et niin kyllä oon.. eiku siis toisin päin :U