Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

21.7.2010 0:10

Pakoaukon säädin ilmeisesti? Miksei se muka tuu sieltä vetämällä? Joku hakannu pesään jotain omia jätöksiään vai?

25.7.2010 17:18

joo tässä kysäisin että jos jollain ois 125 kotariin fmf tai jotain vastaavaa paisaria ei tt putkea tai jos tiedätte jonkun sivun mistä saisi halvalla tilattua ja saa olla ulkomailla ;) kiitos ja pyörä on -07

25.7.2010 17:20

Bto sportista äfämäfä ainaki kohtuu halvalla.

Btosport

25.7.2010 17:30

kiitos onko tietoo kuinka kauan noilla kestää toimittaa?

25.7.2010 18:14

Mulla meni viime tilauksessa 10 päivää tulla kotiovelle.

30.7.2010 22:54

Miten toi vaihteensiirtäjän palautusjousi (siis tästä nro 14) tonne kuuluu. Vanha meni poikki nii paha siitä kattoa mallia ja räjäytyskuvastakaan ei paljon apuja saa. :D

31.7.2010 0:22

Jos kotarista puhut niin sen saa sinne tasan yksin päin.

3.8.2010 20:18

siis mikä vittu tos nyt on? NOZE 3 lovessa niinkö ohjekirja sanoo,185 (ohjekirja sanoo 182 muttei tähä hätää oo) ja seosruuvi 1.25 auki, ja tk suutin 48 just niinkö se kirja sanoo. Ottaa kierroksii hätäseen mut sit ku tyhjäkäynniltä vääntää täyskaasulle ni booaa nii et se sammuu jos pitää kaasun pohjassa. Ja PA-säädin on nyt ainaki näennäisesti kunnossa, haarukka on kohdillaa eikä se haarukkakaa oo mitenkää jumissa vaa suht kevyesti menee edestakasi. Silti ota piikkii eikä mee mihinkää ja tuntuu et booaa :roll:

5.9.2010 20:33

paljon rahaa menis koneremppaan eli kiertokanki , kaikki runkolaakerit , stefat ja tiivisteet? Ois nettimotossa yks kotari myynnissä ja sillä on ajettu 230h niin eks se remppa pitäis suorittaa siinä 300h paikkeilla? Ja kannaattaako ostaa prox:n kiertokanki tai ktm:n alkuperäinen?

5.9.2010 21:04

-otto kirjoitti:paljon rahaa menis koneremppaan eli kiertokanki , kaikki runkolaakerit , stefat ja tiivisteet? Ois nettimotossa yks kotari myynnissä ja sillä on ajettu 230h niin eks se remppa pitäis suorittaa siinä 300h paikkeilla? Ja kannaattaako ostaa prox:n kiertokanki tai ktm:n alkuperäinen?


MÄNTÄSARJA II SX/EXC 125 01-09 151,23 e
KIERTOKANKISARJA SX/EXC125 226,84 e
LAAKERI JR2 CS36 21,17 e
RUNKOLAAKERI NJ206 ET2XC 53,43 e
LAAKERI 6205 TN9 C3 KTM 15,12 e
TIIVISTESARJA SX/EXC125 '07 119,98 e

Orkkis osien hinnat. Kyllähän remontti ois syytä tehdä jo 200-250h... :s

5.9.2010 21:18

minkä laatuisia noi prox:än kiertokankisarjat ovat verrattuna alkuperäiseen ?

5.9.2010 22:05

Jotkut kehuu jopa paremmaksi kuin alkuperänen... ei omaa kokemusta mut kyllä senkin se 200h pitäs kestää.

24.9.2010 14:14

Onko exc ja sx 125 koneissa miten paljon eroja ??

24.9.2010 14:42

Gerbiili kirjoitti:Onko exc ja sx 125 koneissa miten paljon eroja ??

Exc:ssä painavempi vauhtipyörä, pienempi kaasari, ja mun mielestä tais olla jotain muitakin eroja koneessa että saatu vääntävempi.

24.9.2010 15:01

Joo varmaa eri välityssuhteet mut lohkot ja muut pitäs olla samat ? Eli varmaa käy ku heittää exc:stä vauhtipyörän ja magneeton siihe?