Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

14.6.2009 17:31

PV juise kirjoitti:...cdi:stä rajotukset pois

eihän tuo auta mtn...

14.6.2009 17:55

Guuna#243 kirjoitti:
PV juise kirjoitti:...cdi:stä rajotukset pois

eihän tuo auta mtn...

No sanotaan sitte että kaikki rajottimet pois ja kaasari kunnon säätöihin...

14.6.2009 18:52

PV juise kirjoitti:
Guuna#243 kirjoitti:
PV juise kirjoitti:...cdi:stä rajotukset pois

eihän tuo auta mtn...

No sanotaan sitte että kaikki rajottimet pois ja kaasari kunnon säätöihin...

onks täs kierrosten rajotin vai nopeuden rajotin :eek:

14.6.2009 22:03

Ei kumpaakaa.

14.6.2009 23:19

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Ei kumpaakaa.

Jaa ei oo kierrostenrajotinta vai...?

15.6.2009 0:46

Ei mulla ainakaan.

15.6.2009 13:21

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Ei mulla ainakaan.

mulla ainakin kummassakin..

15.6.2009 18:28

Aijaa kiva että kerroit käyn ostamassa rajottamattoman boksin heti :0

Ei tässä mitään rajotinta oo vaikkei kierräkkään loputtomiin, sytytysennakko vaan loppuu kesken.

15.6.2009 19:07

zuidaaja kirjoitti:Aijaa kiva että kerroit käyn ostamassa rajottamattoman boksin heti :0

Ei tässä mitään rajotinta oo vaikkei kierräkkään loputtomiin, sytytysennakko vaan loppuu kesken.

Pysy vaan siellä piikkipuolella ja jatka sitä paskan suoltamista siellä sitten...En tosiaan teiän vehkeistä tiedä, mutta iteläni ainakin on.

E: Zuidaaja onko rossinelareissa kiekkarajotin?

15.6.2009 19:12

Nelareissa on rajotin koska muuten venttiilit ottais kii mäntään mutta kakstahdeissa ei ainakaan viime tarkistamalla ollu venttiileitä. Mutta mitenkä se liittyy piikkiseen kotariin?

15.6.2009 19:22

zuidaaja kirjoitti:Nelareissa on rajotin koska muuten venttiilit ottais kii mäntään mutta kakstahdeissa ei ainakaan viime tarkistamalla ollu venttiileitä. Mutta mitenkä se liittyy piikkiseen kotariin?

Ei mitenkään, kunhan huvikseni kyselen. Sanoit, että rajottimen sijaan näistä loppuu sytytysennakko. No eikös se sitten ole se rajoittava tekiä? Selitä myöskin, että minkä takia isommat 2t:et eivät sitten kierrä läheskään yhtä paljoa kun nämä?

15.6.2009 19:28

Ei oo kokemusta noista isommista pyöristä ni paha laittaa kommenttia mutta tässä ei mitään kierrostenrajotinta ainakaan oo piste.

15.6.2009 19:39

zuidaaja kirjoitti:Ei oo kokemusta noista isommista pyöristä ni paha laittaa kommenttia mutta tässä ei mitään kierrostenrajotinta ainakaan oo piste.

Siihen en ota kantaa, onko pyörässä kiinni musta laatikko, jossa lukee "kierrostenrajoitin" vai ei, mutta jokin elektronisesti kierroksia rajoittava tekiä näissä on aivan varmasti. Voi olla, että mulla on sitten pahan kerran maanantaikappale. Tiedä sitä sitten...

15.6.2009 19:41

No kun sytytysennakko kasvaa kierrosten noussessa niin tarpeeks kovilla kierroksilla se bensa ei syty enää joten kierrokset ei nouse siitä ylöspäin mutta jos se on sun mielestä rajotin niin sitten selvä :D

15.6.2009 19:53

zuidaaja kirjoitti:No kun sytytysennakko kasvaa kierrosten noussessa niin tarpeeks kovilla kierroksilla se bensa ei syty enää joten kierrokset ei nouse siitä ylöspäin mutta jos se on sun mielestä rajotin niin sitten selvä :D

Tästä on nyt enää turha tapella "juupas eipäs" -meiningillä joten en siihen ota enää kantaa. Mutta kerropa miksi ei bensa syty jos kerta kipinää antaa vielä?