Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

24.1.2005 18:24

Jos et todellakaan tiedä mitään mistään ja puhut pelkkää mutua, niin pidä turpa kiinni. Ei se ketään hyödytä, että luettelet kaikki mallit läpi ja sanot:"Ehkä gs, exe, exc, sx tai joku legenda??!!!"

Ihan tarkennukseksi, että exe -mallissa on tuoreöljyvoitelu.

24.1.2005 20:02

hussen wr:ssä on parempi ala vääntö ku kotarin exc:ssä

24.1.2005 20:12

Sillon, ku ite hommasin exc:n(02), ni muistelisin, et 200 exc:hen olis saanu tuorevoitelun tilauksesta(näin ainaki kalalogissa luki), mut en tosin oo törmänny yhteenkään..

24.1.2005 20:26

voi olla mut eipä siit sillai nois vehkeis oo hyötyy ku jos kumminki on jotai vikaa... varmempi on sotkee itte se bensa 2-2.5 %....

24.1.2005 20:49

Heh heh. Täälläpäin yks tyyppi aikoo ostaa EXC:n puhtaasti katukäyttöön, ja "tehdä siitä katupyörän". :D Suu virneessä sai kuunnella sen puheita.

24.1.2005 21:00

No kiva ku kerroit. Pitäkää toki jatkossakin hauskaa.

24.1.2005 21:05

Nuudeliagentti kirjoitti:Heh heh. Täälläpäin yks tyyppi aikoo ostaa EXC:n puhtaasti katukäyttöön, ja "tehdä siitä katupyörän". :D Suu virneessä sai kuunnella sen puheita.


Nojuu.. Mikäs siinä jos rahaa on.. Kotariahan kuitenkiin saa noilla smoto nageilla mut on se kyl vähä turha vehje pelkkään kadulla sutimiseen..

24.1.2005 21:05

eipä silti oma ec:nihän oli pelkästään kadulla ajettu... pyörä on -02 ja ihan virheetön... olis varmaa vähä erinäkönen jos lis ajettu vaa metikös ja kuramontuil....

24.1.2005 21:15

no mä en meinannu, et montun rinnettä ajetaan 2000rpm, vaan sitä että siin on melkei paras alavääntö näistä piikkisistä, kuten pärrääjä sano.

EDIT: mä ainakin tykkään, että pyörässä on seosvoitelu, koska jos joku tuoreöljyvoiteluletku irtoo/pumppu paskoo ittensä ni siinä onki kallis kakku. seosvoitelulla se saa varmasti sitä öljyä...

24.1.2005 22:20

Joo ihme hommaa tällänen, että jossain kisakäyttöön suunnitelluissa vehkeessä olisi tuoreöljyvoitelu. En kyllä itse nää mitään järjellistä syytä ostaa tollasta vehjettä valkokilpisenä. Mettään ja crossiradoille noi on tarkotettu.

25.1.2005 16:27

the Speed kirjoitti:Joo ihme hommaa tällänen, että jossain kisakäyttöön suunnitelluissa vehkeessä olisi tuoreöljyvoitelu. En kyllä itse nää mitään järjellistä syytä ostaa tollasta vehjettä valkokilpisenä. Mettään ja crossiradoille noi on tarkotettu.


justiinsa näin.. :D

25.1.2005 16:31

the Speed kirjoitti:Joo ihme hommaa tällänen, että jossain kisakäyttöön suunnitelluissa vehkeessä olisi tuoreöljyvoitelu. En kyllä itse nää mitään järjellistä syytä ostaa tollasta vehjettä valkokilpisenä. Mettään ja crossiradoille noi on tarkotettu.


Miksi joku ostaa ducati 998r kadulle?

25.1.2005 18:38

Kyllä kisapeli on aina kisapeli myös kadulla. Ja kyllä nää myöskin kadulla aika hyvin kestää vähälläkin huollolla. Eikä vaadi olla pohatta jos kadulle ostaa, sillä onhan käytettyjäkin olemassa. Yli 15km Matka-ajot voi tosin unohtaa heti alkuun.

25.1.2005 20:06

joo minä olen kyllä samaa mieltä tomppaden kanssa, että enska on enska ja kyykky on kyykky eikä mitään siltä väliltä. :)

25.1.2005 20:15

meitzi88 kirjoitti:Kyllä kisapeli on aina kisapeli myös kadulla. Ja kyllä nää myöskin kadulla aika hyvin kestää vähälläkin huollolla. Eikä vaadi olla pohatta jos kadulle ostaa, sillä onhan käytettyjäkin olemassa. Yli 15km Matka-ajot voi tosin unohtaa heti alkuun.
Tarkotat varmaan tasakaasulla ajoa?

Kertokaas enemmän asiasta tietävät, kuinka pitkän matkan tällaset kestää tasakaasulla ajoa, ettei tarvi pelätä? Siis tyyliin 500 m vai 5 km? Miten ajaa pitempi matka, esim 80 km joka on landelle? Siis pitääkö koko ajan pumpata kaasua vai pysähdellä 10 km välein ja miten kovaa voi ajaa? Kertokaa joku, miten ajaisitte tuon 80 km matkan? Sen pitemmälle ei olis tarvetta...