Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

9.2.2005 21:33

Jokainen saa ajaa männällä vaikka 100h jos siltä tuntuu, lyhyet männänvaihtovälit on kumminkin kohtuullisen halpa "vakuutus" sylinterille.. Lyhyellä vaihtovälillä pelien poikiminen on huomattavasti epätodennäköisempää kuin 80h ajetuilla männillä..
Jos mäntä murenee sylinteriin niin siinä voi sitten vaan katsoa peiliin ja miettiä sitä säästöä joka on saatu pitkällä vaihtovälillä.

Tästä vaihtovälistä ollaan miekkailtu moneen otteeseen, sitä yhtä oikeaa vaihtoväliä ei ole, mutta omalla kohdallani ainakin ajattelen yksinkertaisesti ja vaihdan useammin männän ja voin ajella hyvillä mielin... tietysti vahinkoja sattuu, mutta eipä se sitten johdu "ainakaan" siitä 80h ajetusta männästä.

10.2.2005 4:07

on se kotari vaan paras eiks niin.. vaikka mun mittari nollaski mun tunnit ja kilometrit kumma juttu onko muilla ollu samaa vikaa? ja itse KURA MOPO http://irc-galleria.net/view.php?nick=h ... id=6442531 niin ja eiköhän tuasta katuhomoilusta oo lässytetty aivan tarpeeksi ajelkoon muut missä tykkää

11.2.2005 16:38

hebe the great kirjoitti:on se kotari vaan paras eiks niin.. vaikka mun mittari nollaski mun tunnit ja kilometrit kumma juttu onko muilla ollu samaa vikaa? ja itse KURA MOPO http://irc-galleria.net/view.php?nick=h ... id=6442531 niin ja eiköhän tuasta katuhomoilusta oo lässytetty aivan tarpeeksi ajelkoon muut missä tykkää


Ei samperi älä näyttele noita KTM kuvia, itellä kauhee KTM kuume :D
Ensi kuussa luultavasti saan tuon kotarin ja sitten mennään :D
On se vaan niin hieno

11.2.2005 18:33

ruma kun petolinnun perse se on

11.2.2005 18:42

afam kirjoitti:ruma kun petolinnun perse se on
ainahan se kireempi värkki on kun sun husses =)

kk

11.2.2005 18:48

RxDriver kirjoitti:
hebe the great kirjoitti:on se kotari vaan paras eiks niin.. vaikka mun mittari nollaski mun tunnit ja kilometrit kumma juttu onko muilla ollu samaa vikaa? ja itse KURA MOPO http://irc-galleria.net/view.php?nick=h ... id=6442531 niin ja eiköhän tuasta katuhomoilusta oo lässytetty aivan tarpeeksi ajelkoon muut missä tykkää


Ei samperi älä näyttele noita KTM kuvia, itellä kauhee KTM kuume :D
Ensi kuussa luultavasti saan tuon kotarin ja sitten mennään :D
On se vaan niin hieno


sama täällä...meinaatko ihan uuden ostaa vai käytetyn? ite kallistun käytettyyn,on ne uudet niin maukkaan hintasia (n.7000e rekisterissä) että ei siinä tavallisella kansalaisella ole varaa mihinkään pakasta vedettyihin ajopeleihin :-(

11.2.2005 19:04

Menkää nytt katusutijat jonnekkin mualle jauhamaan,tämä puolihan on nykyään pelkästään cross&enduroa ajaville,ei katusudittelijoille vaikka pelinä olisi pakasta vedetty ihq ktm exc.

11.2.2005 19:12

no meneppä sinä mopopoika sinne mopopuolelle, hus hus!!

E: en tiiä ostanko uuden, varmaankin, mut vaa kuukauen takuu :(

11.2.2005 19:19

RxDriver kirjoitti:no meneppä sinä mopopoika sinne mopopuolelle, hus hus!!

E: en tiiä ostanko uuden, varmaankin, mut vaa kuukauen takuu :(


? kuukauden takuu? :roll: eli meinaakko nyt uutta exc:tä?

11.2.2005 19:58

(LATE) kirjoitti:
RxDriver kirjoitti:no meneppä sinä mopopoika sinne mopopuolelle, hus hus!!

E: en tiiä ostanko uuden, varmaankin, mut vaa kuukauen takuu :(


? kuukauden takuu? :roll: eli meinaakko nyt uutta exc:tä?


Joo, iskä ja äiti kävi racingbikesidecar:issa ja ne sano et uudessa kotarissa on vaan kuukauden takuu, ja sama gasgas:ssa, aika perseestä

11.2.2005 19:59

Mä oon luullu, ettei tommosille mopoille anneta ees mitään takuuta.

11.2.2005 21:13

hebe the great kirjoitti:
afam kirjoitti:ruma kun petolinnun perse se on
ainahan se kireempi värkki on kun sun husses =)


no jaa jaa... sullahan taitaa olla mun hussesta aika paljon tietoo ja kokemusta, kun tollein väität ;) sehän vois olla vaikka kisaviriviriviritehdasviri pyörä:D ja kyl mä ostaisin mielummin wr 125-05 kun KTM ;) sehän on jokaisen oma asia, msitä tykkää

11.2.2005 21:25

RxDriver kirjoitti:
(LATE) kirjoitti:
RxDriver kirjoitti:no meneppä sinä mopopoika sinne mopopuolelle, hus hus!!

E: en tiiä ostanko uuden, varmaankin, mut vaa kuukauen takuu :(


? kuukauden takuu? :roll: eli meinaakko nyt uutta exc:tä?


Joo, iskä ja äiti kävi racingbikesidecar:issa ja ne sano et uudessa kotarissa on vaan kuukauden takuu, ja sama gasgas:ssa, aika perseestä


No mikä siinä on nyt niin perseestä? Eikai kukaan täysjärkinen anna kisapyörälle mitään vuoden takuita.

11.2.2005 21:26

RxDriver kirjoitti:no meneppä sinä mopopoika sinne mopopuolelle, hus hus!!

E: en tiiä ostanko uuden, varmaankin, mut vaa kuukauen takuu :(


Mun tietääkseni tälläsiin pyöriin ei saa takuuta ollenkaan?

Ja tosta hussesta sen verran että mun talliin ei sellasta vekotinta ainakaan koskaan tule.

kk

11.2.2005 22:32

Pärrääjä kirjoitti:
RxDriver kirjoitti:no meneppä sinä mopopoika sinne mopopuolelle, hus hus!!

E: en tiiä ostanko uuden, varmaankin, mut vaa kuukauen takuu :(


Mun tietääkseni tälläsiin pyöriin ei saa takuuta ollenkaan?

Ja tosta hussesta sen verran että mun talliin ei sellasta vekotinta ainakaan koskaan tule.


kyllä se minunn mielestä pitäs vähintää koneelle antaa takuuta! min.puoli vuotta...mut toisaalta takuunahan se toimii kaskot sun muut vakuudet jos sattuu kaatumaan/kone leikkaamaa tms.