Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: KTM EXC 125

29.4.2015 17:49

En ole sinne juuri kurkkinut, oletan kyllä, että se haarukka on ihan kohillaan. Mietin että vika voi olla suuttimessakin, kun koitin eilen vähä nokkaa nostaa niin se ei jaksanu vetää kunnolla, viittaisi siis siihen, että se käy hieman laihalla.?

Re: KTM EXC 125

29.4.2015 19:15

Juu, ei auttanut suuttimen vaihto. Eli vika voisi todennäköisesti olla sielä pakoaukonsäätimessä. :roll:

Re: KTM EXC 125

29.4.2015 20:13

Joo ei ne kaasarin säädöt itsestään muutu jos aikasemmin on toiminut.

Re: KTM EXC 125

5.5.2015 14:36

Jjees, pyöräni toimii taas aivan normaalisti :) Osaako joku sanoa tarvisiko tehdä suurempia muutoksia jos haluaa -07vm kotariin -08vm katteet laittaa? Tankki vissiin ainakin pitäisi uusia vai? :s

Re: KTM EXC 125

10.5.2015 19:40

Onko kellää kokemusta sylinterin pinnotuksesta? Ja kannattaako lähettää ulkomaille vai teettää täälä suomen maalla? + hintaerot? :|

Re: KTM EXC 125

11.5.2015 11:05

Pelmer kirjoitti:Onko kellää kokemusta sylinterin pinnotuksesta? Ja kannattaako lähettää ulkomaille vai teettää täälä suomen maalla? + hintaerot? :|


tietääkseni suomessa ei kukaan tee pinnoituksia..ne vaan lähettää pytyn ulkomaille ja ottaa välistä muutaman kympin hyvän miehen lisää..

Mä oon pinnoittanu aptecilla (poetonaptec.com) briteissä.Nyt ajettu yli 100h pinnoitetulla pytyllä ilman murheita. hintaa tuli jotain 2 ja 3 sadan väliin vakuutettuine postilähetyksineen..uus pytty olis ollu motokeitaassa 400e, eli kyllä tuos jotain säästää..

toinen paikka briteis on langcourt racing

hollannissa on powerseal

Re: KTM EXC 125

11.5.2015 15:25

Ja lahden takaa Ruotsista löytyy Blixtens Racing.
Blixtensillä on hyllyssä yleisempiin peleihin vaihtopyttyjä ja myyvät myös sarjoja eli männän + muut hilpeet saa samaan tilauksen.
http://www.blixtensracing.se/

Re: KTM EXC 125

4.6.2015 15:05

Mikä mahtaa olla kotarissa vikana (-07vm) kun ei tunnu lähtevän ja huiput jää siihen 115km/h-120km/h 13/42 välityksillä. Pa-säädin näyttäisi että aukeaa niinkuin pitääkin ja moottorissa ei ollut missään väljää männällä ajettu n.30h. Läpät vaihdoin vforceihin kun edelliset raotti mutta eipä juuri mitään vaikuttanut.

Re: KTM EXC 125

5.6.2015 10:24

Kellään kokemusta sx kampuroista että meneekö ne iha suoraan exc:hen kun tuo wisecon kampura http://www.motocenter.fi/k-aks-ktm-sx125-01-14.htm. näyttäis menevän mut hot rodsin http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=1223. Ei ja hot rods vissiin vähän laadukkaampi. Ja oma pyörä 2006 exc. Ja saako mistää halvalla kampiakseleita? Onko sitte 2006 ja 2010 kampuroissa jotain eroa

Re: KTM EXC 125

1.9.2015 22:57

En nyt millään jaksa lukea kaikkia viestejä ja kysymykseni on aika pieni eli: kuvitellaan että mulla on juuri liikkeestä ostettu a1-kotari niin mitä siihen täytyy laittaa että sen saa täystehoiseksi. Sen tiedän että TT-putki täytyy olla mutta tarviiko jotain muuta esim. kuristuksia poistaa esim. ilmanputsarista ja oon kuullu jostain kaasarin tt-setistä mutta jos joku haluaisi vähän selventää asiaa niin olisin hyvin kiitollinen!!!

Re: KTM EXC 125

2.9.2015 2:24

Ilmanputsarissa tais olla kuristus. Suuttimet pitää myös vaihtaa.

Re: KTM EXC 125

25.9.2015 10:16

Ei nyt varsinaisesti liity EXC:hen, mutta voin sen lienee tässä topikissa esitellä.

Eli kurapyöränä on tuollainen 2003 vuoden SX (vuosimalli tarkastettu runkonumerosta). Valitettavasti kyseisenä vuonna on valmistettu sekä vanhempaa että uudempaa mallia. Erona näissä muun muassa keula (WP43 -> WP48) sekä etuakseli (20mm -> 26mm).

Ongelma koskee siis tuota etuakselia, tuli nimittäin hankittua -07 vuosimallin enskavanteet kakkosvanteiksi, joissa tuo etuakseli ollut 26 mm. Onko kukaan sovitellut uudemman mallin vannetta vanhempaan keulaan? Ja jos on, mikä olisi paras vaihtoehto? Laakereiden vahto? Adapteriholkit?

Kiitos etukäteen vastauksista.

Re: KTM EXC 125

25.9.2015 23:03

Magirus kirjoitti:Ei nyt varsinaisesti liity EXC:hen, mutta voin sen lienee tässä topikissa esitellä.

Eli kurapyöränä on tuollainen 2003 vuoden SX (vuosimalli tarkastettu runkonumerosta). Valitettavasti kyseisenä vuonna on valmistettu sekä vanhempaa että uudempaa mallia. Erona näissä muun muassa keula (WP43 -> WP48) sekä etuakseli (20mm -> 26mm).

Ongelma koskee siis tuota etuakselia, tuli nimittäin hankittua -07 vuosimallin enskavanteet kakkosvanteiksi, joissa tuo etuakseli ollut 26 mm. Onko kukaan sovitellut uudemman mallin vannetta vanhempaan keulaan? Ja jos on, mikä olisi paras vaihtoehto? Laakereiden vahto? Adapteriholkit?

Kiitos etukäteen vastauksista.

Tämä ratkesi kerrankin helpoimmalla mahdollisella tavalla. Pyörässä olikin siis WP 48 keula ja 26 mm akseli, vaikka katteet on vanhempaa kastia. Eli 2003 voi siis olla tällainenkin sekasikiö.

Re: KTM EXC 125

15.7.2016 19:28

Mikä vois olla vikaan ku pätkii yläkiekoilla todella pahasti ja ei vedä läheskään loppuu asti. Kaasarin säädöillä ei ole ollut apua. Tulppa ja tulpanhattu vaihdettu. Pakoaukonsäädin toimii. Läpät kunnossa. Voiko vika olla jossain sähköpuolella?

Re: KTM EXC 125

5.9.2016 18:38

Jokos täällä on päästy vertailemaan korvaavaan XC-W malliin? Mitkä on tunnelmat?