Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

27.2.2008 17:57

olisko kellään myydä mulle vilkkujen katkaisijaa johtoja jne?

27.2.2008 21:10

Hip heijaa, ostakaa hyvä kotari poijes. Lisäinfoo ilmotukset osiossa.

ktm exc 125cc

2.4.2008 20:35

moro, oon täs tommosta ktm:ää kaavailemas nii mietin että kannattaako ostaa tommonen punakilpinen että kuinka helposti/vaikeasti sen saa valkokilpiseksi vai saako edes?

Re: ktm exc 125cc

2.4.2008 20:46

Tuurboks kirjoitti:moro, oon täs tommosta ktm:ää kaavailemas nii mietin että kannattaako ostaa tommonen punakilpinen että kuinka helposti/vaikeasti sen saa valkokilpiseksi vai saako edes?

vaikeudesta en tiedä mutta kyllä siinä jonkun verran on hommaa, ja kyllä sen saa valkokilpiseksi maksamalla verot,laittamalla vilkut,peilit,(kurit),katsastamalla.. kyllä hommaa riittää..

Re: ktm exc 125cc

2.4.2008 21:56

tiiätkö paljo toi tulis suunniltee kustantaa?
ville__ kirjoitti:
Tuurboks kirjoitti:moro, oon täs tommosta ktm:ää kaavailemas nii mietin että kannattaako ostaa tommonen punakilpinen että kuinka helposti/vaikeasti sen saa valkokilpiseksi vai saako edes?

vaikeudesta en tiedä mutta kyllä siinä jonkun verran on hommaa, ja kyllä sen saa valkokilpiseksi maksamalla verot,laittamalla vilkut,peilit,(kurit),katsastamalla.. kyllä hommaa riittää..

Re: ktm exc 125cc

2.4.2008 22:13

Tuurboks kirjoitti:tiiätkö paljo toi tulis suunniltee kustantaa?
ville__ kirjoitti:
Tuurboks kirjoitti:moro, oon täs tommosta ktm:ää kaavailemas nii mietin että kannattaako ostaa tommonen punakilpinen että kuinka helposti/vaikeasti sen saa valkokilpiseksi vai saako edes?

vaikeudesta en tiedä mutta kyllä siinä jonkun verran on hommaa, ja kyllä sen saa valkokilpiseksi maksamalla verot,laittamalla vilkut,peilit,(kurit),katsastamalla.. kyllä hommaa riittää..

ei kyllä yhtään tietoa

Re: ktm exc 125cc

2.4.2008 22:23

ville__ kirjoitti:
Tuurboks kirjoitti:tiiätkö paljo toi tulis suunniltee kustantaa?
ville__ kirjoitti:
Tuurboks kirjoitti:moro, oon täs tommosta ktm:ää kaavailemas nii mietin että kannattaako ostaa tommonen punakilpinen että kuinka helposti/vaikeasti sen saa valkokilpiseksi vai saako edes?

vaikeudesta en tiedä mutta kyllä siinä jonkun verran on hommaa, ja kyllä sen saa valkokilpiseksi maksamalla verot,laittamalla vilkut,peilit,(kurit),katsastamalla.. kyllä hommaa riittää..

ei kyllä yhtään tietoa


Eikä välttämättä edes muutaman vuoden vanhaa saa kilpiin. Käy lukemassa tuo piikkipuolen exc topikki ja kysele sieltä enemmän.

Vaihteisto öljyt pitäs vaihtaa mutta.....

9.5.2008 22:27

Missä on se poisto ruuvi mist saa vanhat ulos ku ei taho millään löytyy ku eikös sen pohjassa pitäs olla ja sitten että kuinka paljon uutta öljyy pitää lisätä? kiitos vastauksesta etukäteen :D

Re: Vaihteisto öljyt pitäs vaihtaa mutta.....

10.5.2008 20:24

lomperi kirjoitti:Missä on se poisto ruuvi mist saa vanhat ulos ku ei taho millään löytyy ku eikös sen pohjassa pitäs olla ja sitten että kuinka paljon uutta öljyy pitää lisätä? kiitos vastauksesta etukäteen :D
eikös se ole tossakin siellä jarrupolkimen alla sivussa poistoruuvi(13mm kannalla)ja sit siinä kytkinkopan etupuolella on semmonen pikkuruuvi(8mm kannalla) milloin näkee et on oikea määrä öljyä n.7dl

19.5.2008 17:19

Hei mistä tiedän parhaiten onko neula liian laihassa asennossa? Tulpan kärki oli hiukan harmaa ja sen johdosta laitoin neulaa rikkaammalle... Nyt ei kierrä niin heleästi piikille asti mutta ei röpötäkkään... Olis varmaan riittänyt että oisin suurentanu ton pääsuuttimen 168 -> 170 vai mitä ootte mieltä? Ja silloin kun se neula oli laihemmalla niin pyörä kävi sillai puhtaamman kuulosesti ja äsken katoin tulpan niin sekin oli aika märkä ja öljynen...

8.7.2008 23:49

morjes. saaksos noita kotarin takakatteita jostain yksittäisinä ostettua?

9.7.2008 17:57

Ollila. kirjoitti:morjes. saaksos noita kotarin takakatteita jostain yksittäisinä ostettua?


Villi veikkaus: jälleenmyyjiltä? :roll:

10.7.2008 1:40

ei kellään olis myydä vanhoja 04 => takamuoveja? mieluiten ehjät. naarmut ei haittaisi.

10.7.2008 17:46

Motocross-x sivustolta saa ainakin tilattua noita sivunumerokilpiä/takalokareita niin vanhempiin, kuin uudempiikin pyöriin.

14.7.2008 21:54

kertokaapa ku täällä ei ole ktm exc 200 topiccia nii jos jollai on kyseinen krossi nii mitkä suuttimet pitää olla? ja monta prosenttia seokset? jos viittitte vielä laittaa yv:tä