Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

kk

22.10.2005 20:55

Pelailin kanssa oman kaasarini kanssa...tietenkin avatessa sitä onnistuin melkee jokasen ristipää ruuvin saamaan pyöreeks :)
Jouduin itseasiassa availemaan ja purkamaan sitä 3krt,joku ihme jumitti niitä kohoja ja sinne kammioon ei bensaa menny eikä näin ollen startannu.
Vääntelin niitä kohoja sitte jonkin aikaa,ja nyt toimii taas

22.10.2005 21:45

*Motoristi* kirjoitti:
wert kirjoitti:Voin mä sen verran jelpata motoristia, että saadaan pojan vehkeet keulimaan ja keula nousemaan.

Meni vähän pointti ohi?:D
hahahhah

22.10.2005 22:01

uusii Qvii gotarist galtsus! Voi käydä kommaa! :D :lol: tylsää on juu.

23.10.2005 16:55

Itelläni on semmonen käsitys että NOZE on NOZF:ää rikkaampi neula. Sanokaas te onko vai ei?

23.10.2005 17:34

Kuva

Ohjekirja on ystävä.

23.10.2005 18:00

Juujoo katoin jo.

24.10.2005 16:33

Kyllä tuo pyörä näyttäs toimivan nytten niinkuin silloin kun sain sen.. Se vaan tarvitsi tuollaisen ~80km sisäänajon ja johan lähtee ku pieru perseestä..

24.10.2005 17:21

No toivottavasti sun kooteeämmäsi keulii taas. :)

24.10.2005 18:29

-ProX- kirjoitti:No toivottavasti sun kooteeämmäsi keulii taas. :)


No eikun sillon aluks siin tuntu olevan ihan kauhee tehohäviö mut kyl se nyt toimii.. pieni sisäänajo ja kunnon lämmitys aina ennen ajoa..

24.10.2005 21:09

RxDriver kirjoitti:
-ProX- kirjoitti:No toivottavasti sun kooteeämmäsi keulii taas. :)


No eikun sillon aluks siin tuntu olevan ihan kauhee tehohäviö mut kyl se nyt toimii.. pieni sisäänajo ja kunnon lämmitys aina ennen ajoa..


eli nyt se toimii niin kuin kisaenskan kuuluu...

24.10.2005 22:04

jotenki semmone kutina persees et ku valitit et on hepat karannu ja ei nouse keula enää kaasusta, ni yritit jääkylmällä koneella. :D :D

E: etkös sillon kerran sanonu et lämmittämine iha turhaa hommaa? ;)

24.10.2005 22:11

Kaverillakin, kun se vaihto männän ni aluks ihmeteltiin että mikä on kun ei kulje, luultii että pa-säädin ei toimi, mutta se mäntä vaati sellasen 50km "sisäänajon" ja sen jälkee lähti hönkimään ku pieni kylä.:D
Ite taas kun vaihoin männän(orkkismäntä), ni täydet tehot oli heti ensi kilometreillä käytössä.

24.10.2005 23:16

MiikkaeS kirjoitti:jotenki semmone kutina persees et ku valitit et on hepat karannu ja ei nouse keula enää kaasusta, ni yritit jääkylmällä koneella. :D :D

E: etkös sillon kerran sanonu et lämmittämine iha turhaa hommaa? ;)



Ei, kyllä siitä lähin kun kuulin mitä kaikkea siitä voi seurata olen koneen lämmittänyt aina, ja uudellakin männällä lämmitin koneen niin että ei röpissyt millään kierrosalueella.. kyllä se näköjään sisäänajosta oli kiinni..

25.10.2005 0:12

MiikkaeS kirjoitti:jotenki semmone kutina persees et ku valitit et on hepat karannu ja ei nouse keula enää kaasusta, ni yritit jääkylmällä koneella. :D :D

E: etkös sillon kerran sanonu et lämmittämine iha turhaa hommaa? ;)


Ei ku Rx sano et heti vaa ajamaan ja sit pitää vetää yli tehopiikin kaasu pohjassa vaa nii kone o lämmin. Tai jotn tollasta :F

26.10.2005 12:06

*Motoristi* kirjoitti:Kaverillakin, kun se vaihto männän ni aluks ihmeteltiin että mikä on kun ei kulje, luultii että pa-säädin ei toimi, mutta se mäntä vaati sellasen 50km "sisäänajon" ja sen jälkee lähti hönkimään ku pieni kylä.:D
Ite taas kun vaihoin männän(orkkismäntä), ni täydet tehot oli heti ensi kilometreillä käytössä.

Kerroppas että miten sun mielestä kuuluu ajaa kotarin mäntä sisään?