Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

22.10.2005 0:57

rxraideri, älä kysele jos ei kiinnosta.

22.10.2005 3:22

Joo kyl nä KTM topikit o aina yhtä hauskota. Vesi valuu silmistä ku näit lukee. :D

22.10.2005 10:39

sikkonen kirjoitti:
Tony Eightyseven kirjoitti:
sikkonen kirjoitti:tutul on kans tämmöne peli... vähä äkkii mute kuluu eturatas jo revittelee ja ajelee pali... siin on muute euro tehosen aikast pali kaakkei jopa 29.. ja täys tehosen 50 ja sit ku yhel tyyBil ol kaik mahollise viriviri kamat nii jättel yhe Bemarin ja siin ol sen jälkee kaakkei 63....


Viisas kaveri, ei voi muuta sanoa...


jos tarkotit vittuilulla nii olen kyllä mutta jos et niin kyllä oon.. eiku siis toisin päin :U

Turpa kiinni saatana! Ei ketään kiinnosta oikeesti kui viisas oot vitun vesipää. Just tollasten homo trollien takii kotari topicki on aina lukossa.

22.10.2005 11:59

Niin juuri, se ei johdu ollenkaan teistä jotka vastaatte tohon viestiin. Eihän? Hölmöt.

22.10.2005 14:14

Juha.N kirjoitti:On kyllä pakko sanoa tähän väliin että RxDriveriltä en pyörää ostais, kaveri ei jaksa edes vaihtaa suutinta "muutaman viikon takia". Ohhoh, oisit ostanu sähkömopon vaan jos pelkäät avata pari ruuvia etkä tiedä tekniikasta mitään.


No voi jumalauta kun en jaksa irrottaa sitä kaasaria kun edellinen omistaja on pistäny kaikki ruuvit sieltä saatana ihan pyöreeks ja vaivalla saatiin ne takas :S olis ehkä kannattanu vaihtaa ne sillon mutku oli lauantai ..

22.10.2005 14:45

Kellään ois myydä enskavanteita 125cc exc:hen?
Pelkät vanteet riittäis...

22.10.2005 14:49

RxDriver, tuus nyt ihan suosiolla näyttämään sitä vessaa tänne. Voin mä sen verran jelpata motoristia, että saadaan pojan vehkeet keulimaan ja keula nousemaan.

22.10.2005 14:53

wert kirjoitti:Voin mä sen verran jelpata motoristia, että saadaan pojan vehkeet keulimaan ja keula nousemaan.

Meni vähän pointti ohi?:D

22.10.2005 15:01

*Motoristi* kirjoitti:
wert kirjoitti:Voin mä sen verran jelpata motoristia, että saadaan pojan vehkeet keulimaan ja keula nousemaan.

Meni vähän pointti ohi?:D


se ei tarkottanu sua...

moottoripyöräilijä= motoristi

22.10.2005 15:05

burner kirjoitti:
*Motoristi* kirjoitti:
wert kirjoitti:Voin mä sen verran jelpata motoristia, että saadaan pojan vehkeet keulimaan ja keula nousemaan.

Meni vähän pointti ohi?:D


se ei tarkottanu sua...

moottoripyöräilijä= motoristi

ok.:roll:

22.10.2005 15:18

ei tuo oranssimusta väritys ainakaan järkeä näytä tuovan ihmisille.

22.10.2005 17:39

sikkonen kirjoitti:tutul on kans tämmöne peli... vähä äkkii mute kuluu eturatas jo revittelee ja ajelee pali... siin on muute euro tehosen aikast pali kaakkei jopa 29.. ja täys tehosen 50 ja sit ku yhel tyyBil ol kaik mahollise viriviri kamat nii jättel yhe Bemarin ja siin ol sen jälkee kaakkei 63....
No se bemari tais olla vuodelt 70 ja heppoi 80. ;D

22.10.2005 17:52

snuarrow kirjoitti:ei tuo oranssimusta väritys ainakaan järkeä näytä tuovan ihmisille.

Voi olla.:D:D
Mutta tuskinpa sinäkään aina mikään järjen jättiläinen olet ollut/olet.;-)

22.10.2005 20:09

offtopic pois

22.10.2005 20:15

RxDriver kirjoitti:
Juha.N kirjoitti:On kyllä pakko sanoa tähän väliin että RxDriveriltä en pyörää ostais, kaveri ei jaksa edes vaihtaa suutinta "muutaman viikon takia". Ohhoh, oisit ostanu sähkömopon vaan jos pelkäät avata pari ruuvia etkä tiedä tekniikasta mitään.


No voi jumalauta kun en jaksa irrottaa sitä kaasaria kun edellinen omistaja on pistäny kaikki ruuvit sieltä saatana ihan pyöreeks ja vaivalla saatiin ne takas :S olis ehkä kannattanu vaihtaa ne sillon mutku oli lauantai ..


Jos ei pyöräänsä jaksa huoltaa niin olisit sitten edes jonkun derbin nelarin ostanut, kun kadulla kuitenkin vaan ajat. Se kaasarin irrotus ei mikään iso homma ole.