Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Honda Cr 250 94-98

3.7.2014 19:58

Missän vika kun eilen vaivoin jäähdytysnesteet ja tänään niitä tarkistin niin sehän haisee ihan bensalle. Kyseessä siis 94 cr250. Ja kylmänä ei meinaa saaha käyntiin, lämpimänä kyllä lähtee...ja savuttaa aika rankasti mutta voi olla rikkaalla kun edellinen omistaja oli vaihtanu pytyn ja männän siihen.

Re: Honda Cr 250 94-98

7.7.2014 11:30

Hei mistäköhän löytäisin 97 250 hondaan magneeton kiilan? Entäs tuo magneeton mutteri onko se ihan "norm"kierteellä ku tämä nykynen on entinen :D

Re: Honda Cr 250 94-98

7.7.2014 20:05

No niin kiila nyt löyty mutta onkohan tuo kampiakselin kierre magneeton puolella joku erikoinen? Koska entinen mutteri on hajalla niin ei toimi vehkeet :D lähdettävä paikallisesta liikkeestä etsimään samanlaista. Vai pitääkö perkele sekin joltain maahantuojalta tilata? ! :nolo:

Re: Honda Cr 250 94-98

8.7.2014 10:23

Siinä mutterissa on muistaakseni joku normaalia tiheämpi kierre.

Re: Honda Cr 250 94-98

8.7.2014 20:20

Joo niin näyttää olevan.. tilaustavaraa on, pitää käydä paikallisella sorvarilla huomenna käydä kyselemessä josko onnistus. Mutta tuli kyllå tilattuakin :D huimat 3e perkele ja ei pääse radalle :paha:

Re: Honda Cr 250 94-98

8.7.2014 20:23

platinumfin kirjoitti:Missän vika kun eilen vaivoin jäähdytysnesteet ja tänään niitä tarkistin niin sehän haisee ihan bensalle. Kyseessä siis 94 cr250. Ja kylmänä ei meinaa saaha käyntiin, lämpimänä kyllä lähtee...ja savuttaa aika rankasti mutta voi olla rikkaalla kun edellinen omistaja oli vaihtanu pytyn ja männän siihen.


Olisko kannentiiviste tai stefa ynms? Itellä oli sama probleema joka selvis kannentiiviste n vaihdolla

Re: Honda Cr 250 94-98

8.7.2014 23:22

janiM91 kirjoitti:
platinumfin kirjoitti:Missän vika kun eilen vaivoin jäähdytysnesteet ja tänään niitä tarkistin niin sehän haisee ihan bensalle. Kyseessä siis 94 cr250. Ja kylmänä ei meinaa saaha käyntiin, lämpimänä kyllä lähtee...ja savuttaa aika rankasti mutta voi olla rikkaalla kun edellinen omistaja oli vaihtanu pytyn ja männän siihen.


Olisko kannentiiviste tai stefa ynms? Itellä oli sama probleema joka selvis kannentiiviste n vaihdolla


Mjoo! edellinen omistaja oli laittanu koko kannentiivisteen väärinpäin! eli se up merkki oli pakoputken puolella :O

nyt on vaihdettu läpätkin ja hgs tehoputki. Miten muuten näissä uusissa läpissä eioo niitä rajoittimia niin onko se ok? ostin vähän käytetyt runkoineen...

Re: Honda Cr 250 94-98

9.7.2014 16:13

tuota tuota. nyt on pyörä kasassa, lähti ekalla polkasulla kylmänä käyntiin, käy tyhjäkäyntiä hyvin. kävin kokeilee ajaa ja ei oikein ota kierroksia kun pistää kaasua, röpöttää mutta yläkierroksilla kyllä sitten laulaa nätisti.

paikallaankin kun kierrättää, ei meinaa ottaa herkästi kierroksia. kaasari on putsattu ja neula keskiasennossa, ilmaruuvia auki 1,5 kierrosta...

mitäs testaan seuraavaksi? uusi ilmanputsarikin on ja tulppa ja läpät kunnossa

Re: Honda Cr 250 94-98

9.7.2014 20:22

Pa-säädin?

Re: Honda Cr 250 94-98

9.7.2014 20:49

säädin neulan ylimpään asentoon ja nyt tuntuu pelaavan. tässähän on hgs tehoputki ja boyesen läpät

Re: Honda Cr 250 94-98

15.7.2014 23:48

Ei tuu mittään tuon pa-säätimen kanssa. On purettu ja putsattu ja kasattu ja säädetty mutta aina jumittaa auki asentoon eli h merkkiin kun käyttää konetta käynnissä. Oisko se kytkinkotelossa oleva keskipakoissäädin jotenkin rikki? Onko samalla iso homma vaihtaa kytkinpuolen stefa jos ottaa kuoren irti??

Re: Honda Cr 250 94-98

17.7.2014 22:40

platinumfin kirjoitti:Ei tuu mittään tuon pa-säätimen kanssa. On purettu ja putsattu ja kasattu ja säädetty mutta aina jumittaa auki asentoon eli h merkkiin kun käyttää konetta käynnissä. Oisko se kytkinkotelossa oleva keskipakoissäädin jotenkin rikki? Onko samalla iso homma vaihtaa kytkinpuolen stefa jos ottaa kuoren irti??


Koppa vaan auki niin näät sen säätimen vivut sieltä ja stefansaat vaihdettua ku otat vaan sen kkampiakselin rattaan irti ja holkki pois nii vaihtuu helposti. Muistat vaam kiriä kunnolla :D ja en muista lähtiko ilman tuota kytkinkellon irtiottoa se ratas pois.. :roll: mut helppo homma.

Re: Honda Cr 250 94-98

18.7.2014 12:16

tässäpä ois muute pari videoo :D

https://www.youtube.com/watch?v=bhYNNBkE9BE&list=UUyo2KIvPuZ9r-zqP7IyyU7w
[url]
https://www.youtube.com/watch?v=8SXEKFM ... zqP7IyyU7w[/url]

Re: Honda Cr 250 94-98

18.7.2014 23:08

Dodii. Otin auki kytkimenpuolen ja vähän pyttyä nostin. ja eihän se vipu ollu ihan paikallaan mikä on lohkossa, eli piti hieman siirtää ja nyt pitäis olla kohdillaan.
Huomenna ettii tiiviste tai jotain korvaavaa ainetta että pääsee testaamaan 8)

Re: Honda Cr 250 94-98

24.11.2015 16:21

Morjesta!
Vähän menee kysymys ohitte vuosimallin mutten löytänyt 91 vuosimallille omaakaan ketjua :roll:

Eli mitäs mieltä olette Honda CR 250 -1991? Risut ja ruusut? :)
Jotain huomioitavaa/ tyyppivikoja? Eroaako miten otsikon 94-98?
Saako millään ilveellä kilpiin A2 pyöräksi?

Muutakin saa kertoa pyörästä! Vastauksista olisin enemmän kuin kiitollinen :)

E: Olisiko kannattava ostos http://m.nettimoto.com/honda/cr/1942870 ja mahtaako vuosimalli pitää yhtään paikkaansa? :roll: