Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Männät

18.9.2012 19:44

ja eikös hussen vertexeissä oo ollu sitä vikaa että ei kanavat aukea kunnolla joten on nuhaisempi :roll:

Re: Männät

19.9.2012 22:13

mihin mäntään porukka kallistuisi kyseessä puolikas rm -99 Wössner,Prox,vertex? :roll:

Re: Männät

20.9.2012 21:37

öö2 kirjoitti:mihin mäntään porukka kallistuisi kyseessä puolikas rm -99 Wössner,Prox,vertex? :roll:


Wössneristä ei kokemuksia. Itse laittaisin vertexin, itsellä kesti hyvin ja kului "normaalisti". Mikä on sylinterin koko sulla?

Re: Männät

20.9.2012 22:42

zeizei125 kirjoitti:
öö2 kirjoitti:mihin mäntään porukka kallistuisi kyseessä puolikas rm -99 Wössner,Prox,vertex? :roll:


Wössneristä ei kokemuksia. Itse laittaisin vertexin, itsellä kesti hyvin ja kului "normaalisti". Mikä on sylinterin koko sulla?



jaa a paha sanoa mikä mäntä siellä on sisässä kun en ole vielä aukaissut. :lol: kuinkas niin?

Re: Männät

20.9.2012 22:49

öö2 kirjoitti:
zeizei125 kirjoitti:
öö2 kirjoitti:mihin mäntään porukka kallistuisi kyseessä puolikas rm -99 Wössner,Prox,vertex? :roll:


Wössneristä ei kokemuksia. Itse laittaisin vertexin, itsellä kesti hyvin ja kului "normaalisti". Mikä on sylinterin koko sulla?



jaa a paha sanoa mikä mäntä siellä on sisässä kun en ole vielä aukaissut. :lol: kuinkas niin?


Että tiedät tilata oikean kokoisen männän sinne sylinteriin.

Re: Männät

23.9.2012 16:36

zeizei125 kirjoitti:
öö2 kirjoitti:
zeizei125 kirjoitti:
öö2 kirjoitti:mihin mäntään porukka kallistuisi kyseessä puolikas rm -99 Wössner,Prox,vertex? :roll:


Wössneristä ei kokemuksia. Itse laittaisin vertexin, itsellä kesti hyvin ja kului "normaalisti". Mikä on sylinterin koko sulla?



jaa a paha sanoa mikä mäntä siellä on sisässä kun en ole vielä aukaissut. :lol: kuinkas niin?


Että tiedät tilata oikean kokoisen männän sinne sylinteriin.



joo otin sylkän nyt pois ja sieltähän löytyi tälläistä:

kuvat niin isoja etten viittiny suoraan linkittää. :D

http://s260.photobucket.com/albums/ii16 ... 0%20-1999/

onkos tuo normaalia kiilloittumista vai onko jokin vialla pahemman kerran?

sylinterissä ei ole naarmuja missään.

ja tuossa kuvassa missä männän kylkeä kuvattu on se rikkinäinen alatiiviste josta ainakin vetänyt ilmaa koneeseen.

taitaa männällä olla vähän enemmän ajettu kuin myyjän puhuma 20h :lol:

Edit: B koon mäntä sisällä niinkuin kuvasta näkyy.

Re: Männät

13.10.2012 22:39

Eli semmosta kysyisin että mimmonen (merkki ym.) mäntä mul on tosa mun rm 125 -98:ssa, näät siin o vaa yks männärengas ja mun mielestä kaikis tarvikemännissa on kaks rengast vai olenko vääräs :roll:

Re: Männät

24.10.2012 20:39

Paljonko on derbi 73cc männän sisään ajo ? yhdellä männänrenkaalla?

Re: Männät

24.10.2012 21:52

Oot ihan väärällä puolella ensinäkin

Re: Männät

28.11.2012 15:21

mts98 kirjoitti:Eli semmosta kysyisin että mimmonen (merkki ym.) mäntä mul on tosa mun rm 125 -98:ssa, näät siin o vaa yks männärengas ja mun mielestä kaikis tarvikemännissa on kaks rengast vai olenko vääräs :roll:


Piikkiä suzukia ei koskaa ole ollut, mutta puolikkaassa ainakin 2 männän rengasta,
Olen silti sitä mieltä että olet väärässä, yleensähän piikin männässä on vaan yks rengas, ainakin hondassa näin on

Re: Männät

28.11.2012 15:40

ainakin entisessä pyörässä RM 125 -99 oli vertexin ja wisecon männissä vain yksi rengas, ja nykysessä 250 on 2 rengasta.

Re: Männät

5.1.2013 21:13

Ei maha proxin männälle olla normaalia tiputtaa helma 20h enska-ajon jälkeen :lol: kaverilla kävi näin

Re: Männät

17.2.2013 12:15

Käyhän vertexin männät puolikkaan cr pinnoitettuun sylinteriin ettei tule ongelmia? Entinen mäntä oli wiseco.
Mistä kannattaisi tilata vertexiä suomesta?

Re: Männät

18.2.2013 8:24

__mikke__ kirjoitti:Käyhän vertexin männät puolikkaan cr pinnoitettuun sylinteriin ettei tule ongelmia? Entinen mäntä oli wiseco.
Mistä kannattaisi tilata vertexiä suomesta?


Vertex käy pinnoitettuun sylinteriin, mutta ei putkitettuun. Vertex:in mäntiä saa ainakin tuolta: http://www.indy.fi/

Re: Männät

19.2.2013 20:34

Oikea välys pitäisi tietää kun olisin tilaamassa uuden männän? Pyörä honda cr 250r Pytyn koko 66.40mm