Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

29.3.2007 11:11

^^ yhdyn tähän :D:D

29.3.2007 19:18

mheinonen kirjoitti:Ei kuulu mulle mutta ihan pakko avautua.On se perkele että tolla naisella ei oo mitään hyvää sanottavaa mistään.Kaikki pyörät on paskoja,kisat on paskoja ja eiköhän kohta oo kaikki kuskitkin haukuttu jotka on nopeempia s kannisto!(niitä piisaa)Ajamisesta tuntuu tietävän kaiken mahdollisen mutta silti vauhtia ei juuri ole.Eikö perkule kannattais vaihtaa lajia jos on noin hankalaa.Ei tota narinaa oikeesti kukaan jaksa enää kuunnella!!!Kiitos ja anteeksi.
´Älkää nyt pojat vetäkö herneitä nokkaan,sehän on vaan hauska lukea kuinka keski-ikää lähestyvä perheenäiti kinaa mopoasioista jopa puolta nuorempien poikien kanssa.Itse oikein odotan aina uusia depatteja...

29.3.2007 19:26

Eihän siinä mitään että asioista kinaa,mutta jätetäänkö nää henkilökohtaisuudet muihin chatteihin?

29.3.2007 22:38

Kiitokset, lerppa.
Odottaisin kuitenkin jonkin sortin kommenttia tuohon ikävän sävyiseen kommenttiisi "Jämäläisiä kohtaan", sillä minusta se oli koko lailla perusteeton. Itsestäni tuntuu siltä, että -05 kaljamilla ajattamisesta (0-pyörä ajoi nastoilla) aikataulun alkuperäisenä pitämisestä arvosteluni on saanut koko Jämsän minua vastaan, vaikka muutkin olivat (hiljaisesti, privaatisti) asiasta kanssani ihan samaa mieltä.

Itselläni ei ole mitään "Jämsää" vastaan ja meinaan toukokuussa tulla taas ajamaan sinne "kisaa". Hiukka tietty ikävä fiilis, kun tuntuu että mut on valmiiksi ristiinnaulittu kun ainoona sanoin ääneen ja suoraan miltä tuntui. Silti toivoen, että rupusakkikin saisi ajaa koko reitin. Meitä C-kuskeja, jotka toivoisivat ihan kunnon kisoja, on ainakin parisenkymmentä ilmoittautunut minullekin....joten ehkä kannattaisi asiaa edes harkita?

Mutta taisi olla Jamppi-aihe, OT stoppiin, jatketaanko kakkajauhamisessa?

Yamaha 450 2007

5.4.2007 21:21

Onkos tälläinen luotettava pyörä mitäs huonoi puolii??

Re: Yamaha 450 2007

5.4.2007 21:31

Y A M A H A kirjoitti:Onkos tälläinen luotettava pyörä mitäs huonoi puolii??

Vuosimalli ja cc tilavuus kertois paljon, että mikä pyörä olis kyseessä :)

5.4.2007 21:38

2000-luvulta ei oikein huonoa YZ:taa löydä.

5.4.2007 21:46

Itellä ei oo kokemusta kun 05 vm piikkisestä, ja pelkkää hyvää sanottavaa! :) Ei mitään vikoja ilmenny muutakun syö joskus tulppia liian paksullaan olevan seoksen takia, tosin nyt sekin on korjattu. Oon kotarilla ja muilla pyörillä kokeillu, mutta ei ne ainakaan mun käteen vaan sovi. Jotenkin oon hurahtanu tohon jammuun tai sitten oma tuntuu vaan hyvältä :D

Re: Yamaha 450 2007

12.4.2007 18:12

Y A M A H A kirjoitti:Onkos tälläinen luotettava pyörä mitäs huonoi puolii??
OHo sori Yamaha yzf 450 2007

Re: Yamaha 450 2007

12.4.2007 19:41

Y A M A H A kirjoitti:
Y A M A H A kirjoitti:Onkos tälläinen luotettava pyörä mitäs huonoi puolii??
OHo sori Yamaha yzf 450 2007


Jos on yhtään sukua pienemmälle nelitahtiselle, niin henk.koht. voin sanoa, että on luotettava peli ja eikös tuo yamahan iso leka täytä kohta kymmmenen vuotta eli pitäis lapsen tauditkin olla tiessään.

Yz426f

14.4.2007 22:42

Sellaista vaan kyselin että mistä sen tietää onko alla tälläinen isolohko vai 250kuutioinen?
Ostin nimittäin tänään tälläisen olevinaan ja nyt alko kuvia katsellessa jännittämään jos värkki onkin kakspuokki.. Pimeässä tietenkin ostin etten tiedä onko koneessa jotain tekstiä.Muoveissa ei ole.

15.4.2007 10:42

Jos se on enska, niin sen näkee kaukaa, koska isossa startti on kaasarin alla ja pienessä sylinterin edessä.

Krossissakin näkee kyllä kuvasta, kansi ja sylinteri on selkeesti isommat. Ja ajossakin pitäis tuntua, isoleka-krossi keulii kaasusta vaikka tyhjäkäynniltä kun istut vaan kyydissä.

15.4.2007 12:20

SMK;-) kirjoitti:Jos se on enska, niin sen näkee kaukaa, koska isossa startti on kaasarin alla ja pienessä sylinterin edessä.

Krossissakin näkee kyllä kuvasta, kansi ja sylinteri on selkeesti isommat. Ja ajossakin pitäis tuntua, isoleka-krossi keulii kaasusta vaikka tyhjäkäynniltä kun istut vaan kyydissä.


Joo ja nyt päivänvalossa huomasin että siellä lukee pytyssä kohtuu isolla 426 ;)
Että selvispä sekin kuitenkin aika helpolla.
Kiitos kuitenkin vastauksesta.
On muuten meikäläisen ensi crossi tää kyseinen peli.:)

15.4.2007 21:41

mistä saa vm89 80cc yz yamahaan cdibokseja, tai ei kellään sattus olemaan myytävänä?, käyköhän noihin kasikymppisiin eri vuosimallien cdiboksit?

23.4.2007 13:37

Oiskos jotain teknisiä tietoja antaa Yamaha Yz 85cc 2003:selle, kun ei tahdo mistään löytyä...?

Siis jtn. teho, vääntö tms...?