Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

1.1.2007 13:49

-04 WR:n kanssa sama juttu ja se päällinen makso muistaakseni 180e,
etulokarin valkoinen Pyjama-tekstitarra tais olla 67e;-)
- eihän sillä saa kuin koko tarrasarjan mihin tahansa merkkiin

1.1.2007 18:04

Sellasta kysäsisin että käykö joku shorty -vaimennin piikki yzin vakioputkeen suoraan, vai täytyykö koko rööri ostaa? Ennenkin oon tätä kysyny, mutta en piru enää muista miten se meni.

1.1.2007 19:43

DoS kirjoitti:Sellasta kysäsisin että käykö joku shorty -vaimennin piikki yzin vakioputkeen suoraan, vai täytyykö koko rööri ostaa? Ennenkin oon tätä kysyny, mutta en piru enää muista miten se meni.


Käy suoraan.

1.1.2007 23:54

JayDaddy kirjoitti:
DoS kirjoitti:Sellasta kysäsisin että käykö joku shorty -vaimennin piikki yzin vakioputkeen suoraan, vai täytyykö koko rööri ostaa? Ennenkin oon tätä kysyny, mutta en piru enää muista miten se meni.


Käy suoraan.


Hitto, sinähän se taisit ollakin kuka mulle sen kerran jo selvensi :D mutta kiitos kumminkin!

valopuola

3.1.2007 17:27

Onkos yamaha yz 80cc vm91 asennettu valopuola jo tehtaalla? Mistäs semmosi valopuolia saisi halvalla? Onko vaikea asentaa?

3.1.2007 17:56

Juu, se on siinä sytytyspuolan vieressä oleva puola.

3.1.2007 19:42

SMK;-) kirjoitti:Juu, se on siinä sytytyspuolan vieressä oleva puola.
Tuleeko mangneetolta piuhat valopuolasta? Ja kumpi niist on valopuola?

3.1.2007 21:19

Ainakaan mun yz80 -91 ei ollut valopuolaa, eikä ainakaan maahantuojalta saanut.

4.1.2007 12:58

Ehdottaisin että pojat tutustuisivat hakusanalla "puola" siihen miltä puola näyttää, olise sitten mopon, auton tai ompelukoneen puola.

4.1.2007 17:15

SMK;-) kirjoitti:Ehdottaisin että pojat tutustuisivat hakusanalla "puola" siihen miltä puola näyttää, olise sitten mopon, auton tai ompelukoneen puola.
Tiedän miltä se näyttää mutta kun ovat SAMANLAISET

4.1.2007 23:39

Kestääkö kytkinlevyt, jos kytkinkruunusta on katkennut yksi "sakara"?

5.1.2007 0:18

Jos kestää niin ainakaan kruunu ei kestä.

5.1.2007 1:52

No kun ei kerran mene kaaliin, niin väännetään rautalangasta. Semmosta osaa kuin valopuola ei ole olemassakaan, ainoa mopossa oleva puola on se puola, joka MUUTTAA pienienergisen matalajännitteisen pulssin korkeajännitteiseksi pulssiksi, joka sitten sopivaan ilmarakoon tullessaan purkautuu kipinänä tunnetuksi ilmiöksi tulppana tunnetussa osasessa.

Puhukaa asioista niiden oikeilla nimillä. Ostakaa vaikka joku mopomies-perusteos. Syytä olis, ennen kuin alkaa edes miettimään "miten saisin valot, miten saisin poltettua koko pyöräni".

5.1.2007 11:12

Huomenta arvon herrasväki!
Tulipa tuossa mieleen, että kun viime talven ajelin tuolla yamahallani ihan standardi kaasarin säädöillä ja se pelitti ihan sievästi ilman mitään putken paukutteluja yms., niin kysymys kuuluu että ovatko muut pikkunelarin omistjat muuttaneet kaasarin säätöjä talveksi?
Viime talvena kun pyörän ostin niin ei tullut kauppiaan kanssa puheeksi, että onko moiseen tarvista ja koska sitä erikseen mainittu niin mietin vaan että tuskin seos on niin tärkeä nelareissa ja hyvinhän tuo on pörissyt menemään. Mutta voisiko se kuitenkin toimi vieläkin paremmin?

5.1.2007 11:42

Ne tehoerot, mitä saadaan kun säädetään siihen nipin napin laihan rajoille, on aika pieniä. Ennemminkin siitä seuraa sitten vaan korkeemmat käyntilämpötilat, sekä stumppausherkkyyttä ja "kuoppaa" nopeessa kaasun avauksessa.
Yhteenkään pikkunelariini en vaihtanut säätöjä kesä/talvi, eikä yksikään ollut niin rikkaalla kesälläkään, että olisi käynnistymistä haitannut. Paitsi vihree kakkaläjä, joka oli aina niin kuuma, että lähti, jos lähti.