Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

15.3.2006 23:12

"penkinpäällinen on näppärää ja edullista tehdä etolan keinonahkasta. Kokeiltu on ja hyvä tulee. Kerrot vaan asiakaspalvelijalle käyttötarpeen niin saat sellaista tavaraa joka kestää. Nitoja käteen ja hetkessä sinulla on upea penkki.

Tarrasarjan saat taas tehtyä uudemman pyörän tarroista pienen askartelun avustuksella."
lainaten Tom Nordmanin kommenttia Offroadproon keskutelusta

15.3.2006 23:15

Ittekki pitäis käydä hakemassa mustaa keinoeläimen nahkaa perjantaina, jos äite ehtii käymään jossain kangaskaupassa :)

eeeedit: eikös se mee ihan tavallisella paperinitojalla?

15.3.2006 23:42

no ei nyt sentää :-D

EI TÄMMÖSELLÄ
VAAN
tämmönen

15.3.2006 23:45

tarkotatko että pitää olla biltema-laatua vai eikö linkkis toimi? :D

E:toimii, taitaa tollaiki jostain kaapin perältä löytyä, toivottavasti...

15.3.2006 23:46

LazyBoy kirjoitti:tarkotatko että pitää olla biltema-laatua vai eikö linkkis toimi? :D

E:toimii, taitaa tollaiki jostain kaapin perältä löytyä, toivottavasti...

eiku biltemalla pitää niitoo...linkki ei toiminu, nyt on eri linkki ;)

E: nyt ei mikään onnistu

15.3.2006 23:49

Mä vaihdoin just ite omaan pyörään acen päällisen.Jollain paperinitojalla kannattaa koko touhu unohtaa.Ite ostin biltemasta jonkun reilun kympin niittityökalun,ei mikään kovin vakuuttava mutta ei tohon käyttöön parempaakaan juuri tarvitse.

16.3.2006 18:37

Laitan uudestaan ku en saanut vastauksia: Millaisia kokemuksia on -98 250cc 2-t yamahasta. Mitkä ovat heikot paikat? olisi tollainen tiedossa niin sanokaa kokemuksia.

Yamaha yz takaiskari.

16.3.2006 23:52

Passaako yamaha yz 80:seen joku muu kuin sen vakioiskari?

Re: Yamaha yz takaiskari.

16.3.2006 23:54

suzukiana kirjoitti:Passaako yamaha yz 80:seen joku muu kuin sen vakioiskari?



mulla ei oo tietoa et passaako mut mulla ois yks 80 rm:n iskari, muuten hyvä mut lisäsäiliön letku poikki..

Re: Yamaha yz takaiskari.

17.3.2006 16:14

h.hartikainen kirjoitti:
suzukiana kirjoitti:Passaako yamaha yz 80:seen joku muu kuin sen vakioiskari?



mulla ei oo tietoa et passaako mut mulla ois yks 80 rm:n iskari, muuten hyvä mut lisäsäiliön letku poikki..



Kuinka pitkä se iskari on päästä päähän?

mitenhän lie...

18.3.2006 14:48

Vähä ihimehomma ku täälä väitättä että syö tuluppia jos seos on liian rikkaalla, kun taas mulla söi tuluppia ku oli liian laihalla... :S

Re: mitenhän lie...

18.3.2006 22:38

-YaMaHa Yz 125- kirjoitti:Vähä ihimehomma ku täälä väitättä että syö tuluppia jos seos on liian rikkaalla, kun taas mulla söi tuluppia ku oli liian laihalla... :S

Ei siinä mitään ihmellistä...katokku sehä voi syyä niitä
iha kummassaki tapauksessa.

Re: mitenhän lie...

19.3.2006 0:24

jutila kirjoitti:
-YaMaHa Yz 125- kirjoitti:Vähä ihimehomma ku täälä väitättä että syö tuluppia jos seos on liian rikkaalla, kun taas mulla söi tuluppia ku oli liian laihalla... :S

Ei siinä mitään ihmellistä...katokku sehä voi syyä niitä
iha kummassaki tapauksessa.


niinno joo kukkaa ei vaa oo sanonu että sillä ois syöny tulppia ku on ollu liian laihalla

Yz 125 -01 iskarin säädöt

21.3.2006 20:06

Jos joku -01 Yz125 omistaja kehtais kattoa ohjekirjasta iskarien perus säädöt ja laittaa ne tänne.

Yamaha YZ 80 takaiskari

23.3.2006 9:13

saako yamaha yz 80:een muuta takaiskaria kuin sen vakioiskarin?