Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

2.2.2006 10:33

Mun 125cc tekee samaa välillä. Öljyjen vaihto auttaa paljon. Vaikka useimmiten se jalka vahingossa tökkää sen vaihteen alas ;)

2.2.2006 11:06

okke kiitos :) nii ja mimmost öljyy siihe ois hyvä laittaa

2.2.2006 14:52

Mä tarviin uudet ilmanohjaimet!! SAno hintas.

2.2.2006 17:32

mitä öljyy kannattais käyttää yamaha pw80ses

2.2.2006 21:37

Mene kauppaan ja kysy sieltä. Normaalia 2t laatikkoöljyä veikkaisin...

8.2.2006 21:34

mistäs löytyis bensahana yamaha pw80 see

8.2.2006 21:37

Kaupastahan niitä. Tilaamalla saa osia. Ei niitä motot.netin webbikaupasta ainakaan löydy, just tsekkasin.

10.2.2006 15:47

Pystyiskö kukaan jeesaa, vaik peräti kuvalla, että mihi helv järjestykseen kaikki rojut tulee taka-akselin ympärille? Ja siis pyörä on -83 250cc. Jos joku sais vaik kuvattua rumpujarrullisen takapäätä niin auttais kovasti..
Suttuinen räjäytyskuva kyllä löytyy mutta ei tunnu auttavan.

10.2.2006 19:17

MikeeH kirjoitti:Pystyiskö kukaan jeesaa, vaik peräti kuvalla, että mihi helv järjestykseen kaikki rojut tulee taka-akselin ympärille? Ja siis pyörä on -83 250cc. Jos joku sais vaik kuvattua rumpujarrullisen takapäätä niin auttais kovasti..
Suttuinen räjäytyskuva kyllä löytyy mutta ei tunnu auttavan.


Aukaisin silmäni ja löysin sattumalta juuri sinulle sopivan topicin, josta voisi löytyä apu ongelmaasi.

15.2.2006 17:44

Toimiiko tuo ypvs ihan vaan siten että pyörän ollessa sammuksissa, ja alakiekoilla se on kiinni eli pienentämässä pakoaukkoa, ja kun kierroksia lisätään niin se vipu työntää sen pois edestä että kaikki tehot tulee yläkiekoilla?
Kun kone on nyt remontissa, ja purkaessa huomasin että ypvs ei ollut kiinni asennossa eli pakokanavan edessä, joten ei ollut varmaan päällä? Vai onko joku sellainen että kun käynnistyy niin vipu liikahtaa silloin ja tulee pakoaukon eteen?
Voisiko joku vielä suunnilleen selvittää miten se toimii? Kampiakselta ilmeisesti jonkin rattaan avulla tietyissä kiekoissa alkaa sitä vipua liikuttaa?

17.2.2006 21:47

Tietääkö kukaa yz:tan omistaja käykö 85 vuosmallin yz:taan 86 vuosmallin koneen osat esim. mäntä ja muut ku 85 yz:taan ei enää myydä osia,muutaku käytettynä, kertokaa.

18.2.2006 14:52

Ku mulla olis männän vaihdon paikka ja tarttis tietää saako mun yz:taan ees uusii mäntii ku mc scatterilla on vaa mäntä sarjaa 86-88 yz:tiin ja missä muual myytäis mäntä sarjia 85 yz:taan Kertokaa!

18.2.2006 14:59

täällä on. mee sinne "motocross osat" ja sitte sieltä alhaalta yamaha :-)
tosin 2005 hinnasto, mutta soita ja kysy!
näyttää ainakin wisecon sarjaa olevan vm. 85-87

18.2.2006 15:14

-Yz- kirjoitti:Ku mulla olis männän vaihdon paikka ja tarttis tietää saako mun yz:taan ees uusii mäntii ku mc scatterilla on vaa mäntä sarjaa 86-88 yz:tiin ja missä muual myytäis mäntä sarjia 85 yz:taan Kertokaa!


Kannattaa soittaa ja kysyy stormilta sielt mä oon ainakin saanut osia omaan yamahaan.

20.2.2006 10:01

Eli tämmönen mystinen asia on 250cc koneessa vikana. Kone ihan kuin leikkas kiinni, mutta nostettuani sylinterin poijes huomasin että mäntä ja sylinteri täysin ok. Sitten kun yrittää pyörittää konetta mäntää nostamalla ja laskemalla niin välillä ahdistaa liikettä tosi pahasti ja välil menee kampiakseli täysin jumiin. Eli tuntuu kuin olis laakerit menny..
Kellään muulla vastaavia kokemuksia?
Vaihelaatikossahan vika ei voi olla kun eihän ne rattaat siellä vapaalla ollessa pyöri.