Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

21.12.2010 0:42

Käytä googlee ja eti ite eläkä itke täällä -.- Ei ole niin vaikeeta. Kehtaatkin vielä ruveta muille täällä riehumaan kun ihan hyvin voisit itekkin googlee käyttää..

21.12.2010 0:47

laazeri kirjoitti:Käytä googlee ja eti ite eläkä itke täällä -.- Ei ole niin vaikeeta. Kehtaatkin vielä ruveta muille täällä riehumaan kun ihan hyvin voisit itekkin googlee käyttää..


joo no sanotaan nyt vielä kerran ja hyvin tarkasti -.- olen etsinyt googlesta ja vaikka mistä ja en ole löytänyt mutta tulin tänne kysymään joltain viisaammalta että eikö niitä oikeasti saa vai eikö niitä valmisteta enää noin vanhoille ja onko niitä edes valmistettu 2000 vuosimallille. Ei teidän heti tulla sanoo et kato vittu googlesta! pitääkö teidän aina olettaa että kukaan ei olisi selannu googlea läpi? eihän sielläkään kaikkea sanota!

21.12.2010 1:38

mutta jotta tämä ei mene täysin OT. niin lopetetaan tämä paskanjauhaminen :D ja päätän omalta osaltani ettei vhm kansia myydä enää 2000 vuosimallin yz ellei toisin todisteta :D :D

21.12.2010 8:13

wilzun kirjoitti:
willik kirjoitti:
wilzun kirjoitti:Joo elik.....aan näin aluksi.

Ei se noin vain ole bolt-on poweria.
....Hcr:n kanteen kävi muistaakseni vhm:n palotilat.


Joo eli et varmaan lukenut kysymystäni oikein? pyöräni on yamaha yz 125 VUOSIMALLIA 2000!! ja kummallakaan sivulla ei myyty kansia alle 2001 vuosimalleihin?

Voi vitun ääliö. Pitääkö sedän ihan kädestä pitäen neuvoa ja opastaa?

ps. etin tuossa käsikirjasta piikin kanteen ja erään virittäjävelhon hyväksi havaitut mitat yz125:een mutta turha luulo, että edes viitin kertoa tommosen meuhkaamisen jälkeen yhtään mitään sinulle. Olisi mahtanut tulla vakiokannesta parempi mitä vhm:stä...

21.12.2010 13:23

asia selvä! itteäni kävi vain vituttaa kun jos jotain täällä kysyy niin heti tulee et kato vittu googlesta. mutta selvä unohdetaan nyt tämä!

21.12.2010 13:28

Onko näissä 2000 vuosimallien yz automaattinen pakoaukon säädin vai miten sitä säädetään? itse en omista sitä huolto kirjaa joten..? :D

Ja vielä pahoitteluni tuosta mekkalasta...

21.12.2010 17:34

sen huolto kirjankin löydät googlesta... kirjoita vaa merkki ja malli ja service manual niin löytyy

25.12.2010 23:27

En löytänyt sellasta paikkaa GOOGLESTA mistä sai ladattua ton service manuaalin kaikkia joita kokeilin nii tuli et sivu ei ole käytössä jos siellä luki et ''download'

Niin voisiko joku joka nyt tietää sellaisen sivun mistä sen nyt saa varmasti ladattua niin linkittää.

ps: ja on selailtu GOOGLE läpi

25.12.2010 23:42

Jaa-a, kumma kun minä löysin ekalla haulla jo 4 sivua mistä sai ladattua sen.. :roll:

25.12.2010 23:52

laazeri kirjoitti:Jaa-a, kumma kun minä löysin ekalla haulla jo 4 sivua mistä sai ladattua sen.. :roll:


kumma juttu et millään noilla sivuilla ei ladannu sitä?

26.12.2010 0:03

Kyllä vaan latas. En edes viiti laittaa linkkejä tähän kun nuin helposti löyty nuo 4.

26.12.2010 12:29

niin minäkin löysin nuo lataus linkit muttakun niitä yritti ladata niin avasi sivun et ERROR siis jumalauta kyllä minäkin ne sivut vittu löysin :D muttakun kone ei lataa tai sit täs netis on jotai mätää,,

26.12.2010 12:34

wilzun kirjoitti:niin minäkin löysin nuo lataus linkit muttakun niitä yritti ladata niin avasi sivun et ERROR siis jumalauta kyllä minäkin ne sivut vittu löysin :D muttakun kone ei lataa tai sit täs netis on jotai mätää,,

Ota ihan rauhallisesti ja kysy vaikka joltain yamaha centeriltä apua.Mulla on kans sellanen homma,etten saa kaikkia ladattua tälle koneelle.

26.12.2010 12:43

timpax41 kirjoitti:
wilzun kirjoitti:niin minäkin löysin nuo lataus linkit muttakun niitä yritti ladata niin avasi sivun et ERROR siis jumalauta kyllä minäkin ne sivut vittu löysin :D muttakun kone ei lataa tai sit täs netis on jotai mätää,,

Ota ihan rauhallisesti ja kysy vaikka joltain yamaha centeriltä apua.Mulla on kans sellanen homma,etten saa kaikkia ladattua tälle koneelle.



Löytyhä niitä fiksujakii tääl :D kyl mie iha rauhallisesti otan mutku vetää aina pannun jumii ku täält motot.netis ei voi mitää kysyy ku onhan googlekii keksitty( jotkut ajattelevat tollein)

Mutta joo kyllähän mä sen kirjan voin ostaa mut myyääköhän niitä enää noin vanhoille? ja paljonkohan se maksaa.

26.12.2010 12:50

Mulla oli 93vm.Yamaha yz 250 ja kyl mikkelin rantakoneelta sain apuja ja kyl maahantuojalla on niitä kirjoja uskoakseni.Hintaa en tiedä,mutta kyl se manuaali on hyvä ihan jatkossakin,on sitten räjäytyskuvat kaikkeen.