Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

31.7.2010 23:06

Anssi_L kirjoitti:Luultavasti "head tube"n (se josta ohjausakseli menee läpi) oikealla puolella. Voi olla vähän peitossa jos on lutrattu kunnolla maalia päälle.


ok pitää yrittää katsoa, nyt huomasin kun irrottelin katteita et liilan maalin alla on vielä mustaa maaliakin :lol: onkohan mitään muita "tunto" merkkejä. onkohan kuitenkin sama moottori noissa? itse googlasin niin löyty kahta erilaista 1996sta tota mun ja toisenlaisilla katteilla olevaa 8o

31.7.2010 23:25

Tsekkaa kuvat vaikka oem.thumpertalk.com. Näyttäisi olevan noilla sun muoveilla 1995. 1995- ja 1996-malleissa näyttäisi tosin olevan samat osat kykässä.

4.8.2010 15:18

Noniin ostin 2004 vm yzetan ja siitä on kaasukahvarunko paskana ni tietääkö kukaan mistä sais alkuperäsen kaasukahvarungon/minkä merkkinen se kaasukahvarunko yzissä on? :P

4.8.2010 16:22

nikoL kirjoitti:Noniin ostin 2004 vm yzetan ja siitä on kaasukahvarunko paskana ni tietääkö kukaan mistä sais alkuperäsen kaasukahvarungon/minkä merkkinen se kaasukahvarunko yzissä on? :P

Tämä sama kysymys toistuu lähes päivittäin? Alkuperäiset osat ovat yleensä paras vaihtoehto ja alkuperäisiä Yamahan osia saa valtuutetuilta Yamaha kauppiailta. Lähimmän myyntipisteen löydät vaikka täältä http://www.yamaha-motor.fi/dealerlocator/search.jsp

yz 94

4.8.2010 17:05

Sanokaas ny te viisaammat että mikä tuota jammua vaivaa, vm 94. Kone pyörii, antaa kipinää ja bensaakin se olvana syöttää. Mutta se ei lähde käyntiin. Mikäs siinä siis voisi olla vikana? Viimeksi ku ajoin niin toimi moitteettomasti.

4.8.2010 20:05

TeemuTii kirjoitti:Sanokaas ny te viisaammat että mikä tuota jammua vaivaa, vm 94. Kone pyörii, antaa kipinää ja bensaakin se olvana syöttää. Mutta se ei lähde käyntiin. Mikäs siinä siis voisi olla vikana? Viimeksi ku ajoin niin toimi moitteettomasti.



Tulpan se kastelee ja tulpan kipinä on vähän heikohko.. olisiko vika siis tulpassa?

4.8.2010 21:14

No kannattaisko se vaihtaa ihan varmuuden vuoksi kun ei maksa juuri mitään eikä oo minkäänlainen operaatio? Noita tulppia nyt muutenkin pitäis olla varalla.

5.8.2010 15:18

sparewheelillä tuo magura formula cross näyttäisi ihan samanlaiselta kaasukahvalta kun tuo alkuperäinen niin taidan pistää sen tilaukseen ;) eli tuo ---> https://sparewheel.net:4432/p/p_info/i/3351

7.8.2010 15:49

TeemuTii kirjoitti:
TeemuTii kirjoitti:Sanokaas ny te viisaammat että mikä tuota jammua vaivaa, vm 94. Kone pyörii, antaa kipinää ja bensaakin se olvana syöttää. Mutta se ei lähde käyntiin. Mikäs siinä siis voisi olla vikana? Viimeksi ku ajoin niin toimi moitteettomasti.



Tulpan se kastelee ja tulpan kipinä on vähän heikohko.. olisiko vika siis tulpassa?


Vaihdoin tulpan ja ei lähtenyt vieläkään käyntiin.. sanokaas ny, mikä siinä voisi olla vikana? itseltä loppuu pää pikkuhiljaa.

7.8.2010 19:58

TeemuTii kirjoitti:
TeemuTii kirjoitti:
TeemuTii kirjoitti:Sanokaas ny te viisaammat että mikä tuota jammua vaivaa, vm 94. Kone pyörii, antaa kipinää ja bensaakin se olvana syöttää. Mutta se ei lähde käyntiin. Mikäs siinä siis voisi olla vikana? Viimeksi ku ajoin niin toimi moitteettomasti.



Tulpan se kastelee ja tulpan kipinä on vähän heikohko.. olisiko vika siis tulpassa?


Vaihdoin tulpan ja ei lähtenyt vieläkään käyntiin.. sanokaas ny, mikä siinä voisi olla vikana? itseltä loppuu pää pikkuhiljaa.


vähä vaikea arvailla jos ei oo tarkempia tietoja,ehkäpä liian iso suutin? :) ootko kokeillu polkea ryypyn kanssa? ja saattaa olla joku johtoki nirhautunu ni ei anna kunnon kipinää!

7.8.2010 20:35

nikoL kirjoitti:
TeemuTii kirjoitti:
TeemuTii kirjoitti:
TeemuTii kirjoitti:Sanokaas ny te viisaammat että mikä tuota jammua vaivaa, vm 94. Kone pyörii, antaa kipinää ja bensaakin se olvana syöttää. Mutta se ei lähde käyntiin. Mikäs siinä siis voisi olla vikana? Viimeksi ku ajoin niin toimi moitteettomasti.



Tulpan se kastelee ja tulpan kipinä on vähän heikohko.. olisiko vika siis tulpassa?


Vaihdoin tulpan ja ei lähtenyt vieläkään käyntiin.. sanokaas ny, mikä siinä voisi olla vikana? itseltä loppuu pää pikkuhiljaa.


vähä vaikea arvailla jos ei oo tarkempia tietoja,ehkäpä liian iso suutin? :) ootko kokeillu polkea ryypyn kanssa? ja saattaa olla joku johtoki nirhautunu ni ei anna kunnon kipinää!


poljettu on kyllä jokalailla.. ja suutin on sama millä se on tähän asti toiminukkin.. :D tulpan johtoa en kyllä oo vielä tarkastanu, jos se olis hangannu ittensä hajalle jostain. ennen takkua vaihdoin bensaletkun, jonka jälkeen kokeilin toimivuutta ja polkaisin normaalisti käyntiin ja sammutin tappokatkaisijasta. Sen jälkeen ei ole enää lähtenyt käyntiin.

8.8.2010 0:17

TeemuTii kirjoitti: sammutin tappokatkaisijasta. Sen jälkeen ei ole enää lähtenyt käyntiin.


Ettei vaa vika olis siinä tapponapissa, jääny yhdistään tai jotain ? Koita ronkkii sitä.

8.8.2010 16:30

Vaikuttaako paljonkin piikkisessä yz:ssa pro circuitin putki?

8.8.2010 16:37

Cross@r kirjoitti:Vaikuttaako paljonkin piikkisessä yz:ssa pro circuitin putki?

Eipä ainakaan näissä piikkisissä saa teharilla juuri muutakun muokattua vähän pyörän luonnetta. Eli jos tuota lisätehon havittelemisen vuoksi olet ostamassa, niin sanoisin että ei kannata.

8.8.2010 16:50

PäRi kirjoitti:
Cross@r kirjoitti:Vaikuttaako paljonkin piikkisessä yz:ssa pro circuitin putki?

Eipä ainakaan näissä piikkisissä saa teharilla juuri muutakun muokattua vähän pyörän luonnetta. Eli jos tuota lisätehon havittelemisen vuoksi olet ostamassa, niin sanoisin että ei kannata.

Mutta kun tuo vanha on rutussa ja tuo ois muutenkin bling bling 8) Meneeköhän helposti 91vm tuon uudemman putki?
E; ja karvan päälle 100e saisin