Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

22.10.2005 20:59

YZ:han se, 80-luvun alusta todennäköisimmin.

25.10.2005 23:43

oisko kellään myydä yz:n tankkia??? vm.02-04.. onko kalliita uutena?

25.10.2005 23:55

www.yamaha-center.fi kysy tuolta.

29.10.2005 16:06

wert kirjoitti:Voi luoja. Siinä voi olla ihan mikä vaan. Pura, kasaa ja kummastele. Kippaa se mopo vaikka korjaamolle, jos ei iteltä onnistu.

ai jumaalauta ku tääl osataa sit neuvoo hyvin!!! pitäkää se turpa kii sitte jos ette osaa neuvoo, mut tollast vittuiluu ei jaksa!!!

29.10.2005 16:16

No voi helvetti! mistä nyt vaikka wert tietää mikä sitä sun mopotinta vaivaa? Vaikka wert tietää paljon ei se silti kaikkea tiedä ;) (vai?)


Sulla ois mopotin jo kasassa jos oisit jo aukassut koneen. Tai niin kuin wert sanoi niin vie mopo korjaamolle niin ne korjaa sen. Ei täälä kukaan voi kertoa tarkkaa vikaa kun ei pääse pyörää katsomaan paikanpäältä.

29.10.2005 18:07

Totuudenhan mä siinä vaan kerroin. Omassa päässäs sä sen vittuiluksi käsitit. Jos kuvaus on toi, ni se vika tosiaan voi olla melkein missä tahansa. Imupuolella, sähköissä tai sit jossain muualla. Ei vaan voi tietää tarkasti.

29.10.2005 19:52

wert kirjoitti:Totuudenhan mä siinä vaan kerroin. Omassa päässäs sä sen vittuiluksi käsitit. Jos kuvaus on toi, ni se vika tosiaan voi olla melkein missä tahansa. Imupuolella, sähköissä tai sit jossain muualla. Ei vaan voi tietää tarkasti.

joo joo mut pitääkö se ilmotaa noin ilkeesti?? tai sonois vaa suoraa et vie korjaamolle tai jtn...!

29.10.2005 22:36

älä, älä ala wertille wittuilemaan. turpiin tulee pian virtuaalinyrkin välityksellä..

P.S Pv66666666666666666 peelo, mä en ainakaan mitään vittuilun sävyä wert:in viestissä todennut.

30.10.2005 9:32

Yletänkö ajamaan Yamaha yz85lw:tä?
Olen 150cm pitkä?
Kuinka korkea on Yamaha yz85lw?

30.10.2005 11:34

CrazyRacer kirjoitti:Yletänkö ajamaan Yamaha yz85lw:tä?
Olen 150cm pitkä?
Kuinka korkea on Yamaha yz85lw?

Linkki

30.10.2005 12:51

emmä mitää riitaa haluukaa! mut vois kyl seuraaval kerral sanoo reilummin... mut ihan sama... viedää pyörä vaikka korjaamolle... voiks siin mennä se seokset päin vittuu yht äkkii? ku kaveri epäili sitä.!

7.11.2005 16:25

Mitä mieltä Yamaha YZ 250 -89. olisin yksi sellainen kiikarissa. Ilmeisestikkin ensimmäinen vm jossa USD keula? Yritin vertailla enkä huomannut mitään isompaa rakenne muutosta vrt -90 alun pyöriin, joten ihan hyvä ostos jos vaan yksilönä sattuu hyvä olemaan?

7.11.2005 18:05

s304 kirjoitti:Mitä mieltä Yamaha YZ 250 -89. olisin yksi sellainen kiikarissa. Ilmeisestikkin ensimmäinen vm jossa USD keula? Yritin vertailla enkä huomannut mitään isompaa rakenne muutosta vrt -90 alun pyöriin, joten ihan hyvä ostos jos vaan yksilönä sattuu hyvä olemaan?



mulla on tollanen ja kyl se mun mielestä ihan hyvä on.

7.11.2005 18:47

hirvee into päästä pistää pientä tarinaaa....


Eli, Ite SAIN ekan jamin kun olin 8v se oli siis 80cc yz vm-93. Pyörä toimi kuin kello, ikinä en siihen mitään huoltoja tehnyt. Taino, perusjutut, ketjujen kiristäminen/rasvaaminen ja ilmanputsarin pesu/öljyäminen, pyörä toimi kuin unelma, minun aikana ei mennyt mitään rikki. toisin ajo oli mitä oli mutta kumminkin. Ja mikä parasta, keulaan pommitin PUHDASTA PAINEILMAA ja hyvin toimi. =D Sillä sitten köröttelin kunnes alko crossi OIKEESTI kiinostamaan ja SAIN 125cc yz vm-95 kun olin 13. Yllätys yllätys pyörä toimi kuten pitikin, vaikka en siihenkään mitään sen kummempia huoltoja tehnyt kun en mistään mitään tajunnut. Pari vuotta ton jälkeen ajoin pyörän puuhun ja siitä väänty vaihde-akseli ja lohko halkesi stefan kohdalta. Akseli suoristettiin, lohko hitsattiin ja laitettiin uus stefa ja pyörä toimi taas. Olin 16v kun sen myin ja jälkeenpäin kuullut ostajalta pelkkää positiivista palautetta.
Sitten alko kisat kiinnostamaan ja 17vuotiaana OSTIN heti 250cc 4t suzukin vm-04.
Sitä sitten huollettiin joka ajon jälkeen.. Mutta se paska hajos heti parin kk jälkeen... No laitoin sen kuntoon ja ajoin sen kanssa, vaihoin männät venat sun muut. aina ajallaan mutta se paska lahoili vaan. No myin sen sitten ja ostin Yamaha yz 125 vm-04 kun olin melkein 18. Siinä vaiheessa kun sen ostin innostuin FMX'ästä.. Tähän jamiin on tehty kaikki männänvaihdot, laakereitten vaihdot , kankien vaihdot ym, perushuollot ajallaan kun nykyisin osaa vähän enemmän kuin sillon rossiaikojen alkutaipaleilla. Nyt se on mulla ollut puoli vuotta ja ei mitäääään vikaa..


On tuohon matkan varrelle mahtunut yksi ktm exc jota aloin vihaamaan ekan viikon jälkeen jonka sitten myin katumomolle kun olin pyörän omistanut 2viikkoa.


Tällä hetkellä luotan vahvasti jamijamiin =)

Oli tylsää ni pakko tarinoida lämpimikseen.

7.11.2005 23:45

FoXi kirjoitti:On tuohon matkan varrelle mahtunut yksi ktm exc jota aloin vihaamaan ekan viikon jälkeen jonka sitten myin katumomolle kun olin pyörän omistanut 2viikkoa.


Hah haa :D:D Eli rumalle veljelleni