Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

30.6.2008 1:40

En tiedä sen tarkemmin shimmien kokoja mut n.10 kpl oli menny hajalle ja sen verran kiire et pitäs pohjosen kierrokselle päästä ja mieluusti vähä reenatakki enne sitä..

yamaha yz 125

30.6.2008 22:33

mikähän on vikana kun mun jammuun ei tule valoihin kun 10 millivolttia. johdot on uusittu/tarkistettu saa maadotuksenkin. ja pyörä on enduroksi rakennettu ja siinä pitäisi olla valopuola

6.7.2008 15:41

Jos jollakulla olisi myydä yamaha yz 125 valkokilvellistä crossia, pistää YV:tä

9.7.2008 20:02

Yamaha YZ on krossi, eikä sitä saa valkokilpiseksi.

9.7.2008 22:20

Eli rupea etsimään Yamaha WR:ää. (enduroista ei kyllä tietoa muuta kuin se että uusimpia Yammuja ei saa valkokilpiseksi ollenkaan, mutta eihän ne piikkejä ole kai muutamaan vuoteen valmistaneetkaan?)

EDIT:

jOnii- kirjoitti:Pyörä:
kevaria odotellessa


Meinaatko matka-ajoon kilpaenduroa?

9.7.2008 22:29

jun1p3r kirjoitti:mikähän on vikana kun mun jammuun ei tule valoihin kun 10 millivolttia. johdot on uusittu/tarkistettu saa maadotuksenkin. ja pyörä on enduroksi rakennettu ja siinä pitäisi olla valopuola
Kandee vissiin tarkistaa se käämitys sieltä että ei ota mihkään kiinni. Ei se paljon muustakaan sit enään voi johtua :/

9.7.2008 23:17

Hamps kirjoitti:Yamaha YZ on krossi, eikä sitä saa valkokilpiseksi.
Kylläpä noita wanhoja näkyy silloin tällöin olevan myynnissä, ihan myös valkokilpisenäkin...

yz sähköt

10.7.2008 0:13

kiitos neuvosta WannaB Bomber :)

10.7.2008 1:00

Moi kaikille. Tyhmä täällä kyselee hieman tyhmiä. Tarviiko 4-tahti crossiin bensan joukkoon lisätä öljyä? jos niin millä suhteilla. Kiitoksia. :nolo:

10.7.2008 2:28

Hamps kirjoitti:Yamaha YZ on krossi, eikä sitä saa valkokilpiseksi.


mulla 125cc yamaha YZ ja on ihan valkokilpinen, jälkeenpäin kilvitetty..

10.7.2008 12:12

fedSelletin kirjoitti:Moi kaikille. Tyhmä täällä kyselee hieman tyhmiä. Tarviiko 4-tahti crossiin bensan joukkoon lisätä öljyä? jos niin millä suhteilla. Kiitoksia. :nolo:


Ei tarvi lisätä.
Koneessa on moottoriöljy erikseen.

Nyt kun tommosta kysyit voisin varmuuden vuoks sanoo et muista tarkastaa öljyt aina ennen ajoa, ja vaihdella 5-10h välein. Samalla vaihda öljynsuodatin. Ilmansuodatin vaihtoon aina joka ajokerran jälkeen.

10.7.2008 12:28

fedSelletin kirjoitti:Moi kaikille. Tyhmä täällä kyselee hieman tyhmiä. Tarviiko 4-tahti crossiin bensan joukkoon lisätä öljyä? jos niin millä suhteilla. Kiitoksia. :nolo:

Vain 2-tahtisiin laitetaan bensan sekaan 2-tahtiöljyä, jos ei ole tuorevoitelu säiliötä.

13.7.2008 20:04

Niko_^ kirjoitti:
Hamps kirjoitti:Yamaha YZ on krossi, eikä sitä saa valkokilpiseksi.


mulla 125cc yamaha YZ ja on ihan valkokilpinen, jälkeenpäin kilvitetty..


Joo olin sit väärässä, luulin ettei YZ:aa saisi kilpiin.

Yamaha YZ Topic

20.7.2008 21:10

Mikä voi olla vikana jarruissa ku ei toimi ilmauksesta huolimatta? Tehtiin kaikki niinku pitääkin, painettiin jarruvipu pohjaan avattiin ilmausruuvi, ruuvi kiinni ja päästettiin jarruvipu irti. Ei tullu ilmaa ilmausruuvista ku ihan vähä. Jarruvipu painuu pohjaan kaikista toimenpiteistä huolimatta.

20.7.2008 21:28

vuotaisko se jostain? saa ilmaa jostain lisää..