Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

12.6.2008 19:43

Tiedämpä semmosen pyörän mihin on laitettu hävittäjän vanha suihkumoottori se ei kyllä ole jamppi mutta eiköhän siihenkin kärryn sais perään.Lähtee pirun tasaiseen ja kulut riittää,metsässä vaan ei kuivaan aikaan voi ajella syttyy turpeet tuleen..

12.6.2008 19:59

Oretna kirjoitti:Mistä hitosta näitä sankareita riittää? No eipä kaikille ajattelusta maksettakkaan..

Olin ihan tosissani tästä ja pystyisin siihen :D
Mun mielestä olis hienoo jos crossipelissä turbo

12.6.2008 21:48

mikä on hyvä suutin talveksi laittaa 85cc yz:aan vm 2004??

13.6.2008 13:21

JussiR kirjoitti:
Oretna kirjoitti:Mistä hitosta näitä sankareita riittää? No eipä kaikille ajattelusta maksettakkaan..

Olin ihan tosissani tästä ja pystyisin siihen :D
Mun mielestä olis hienoo jos crossipelissä turbo


Tää oli kyl aika huono läppä...

13.6.2008 13:38

_eXtReMe_ kirjoitti:mikä on hyvä suutin talveksi laittaa 85cc yz:aan vm 2004??
5-10 numeroa suurempi kuin kesällä.

13.6.2008 16:11

JussiR kirjoitti:
Oretna kirjoitti:Mistä hitosta näitä sankareita riittää? No eipä kaikille ajattelusta maksettakkaan..

Olin ihan tosissani tästä ja pystyisin siihen :D
Mun mielestä olis hienoo jos crossipelissä turbo


Oot ajanu jollain kevarilla ja aiot jo turbottaa crossia??? Ja edeltävistä viesteistäs päätellen ei tulis onnistuun.

yamaha yz 80cc -97

13.6.2008 18:53

eli nyt on yamaha seissyt varastossa monta kuukautta ja yritin pukata käyntiin nii ei lähe millään käymään(ei ole käynnistys poljinta). just vaihoi tulpankin. vastauksia ja nopiaa!!!

Re: yamaha yz 80cc -97

13.6.2008 19:54

Friday kirjoitti:eli nyt on yamaha seissyt varastossa monta kuukautta ja yritin pukata käyntiin nii ei lähe millään käymään(ei ole käynnistys poljinta). just vaihoi tulpankin. vastauksia ja nopiaa!!!
vaihda bensat

Re: yamaha yz 80cc -97

13.6.2008 21:45

lerppa kirjoitti:
Friday kirjoitti:eli nyt on yamaha seissyt varastossa monta kuukautta ja yritin pukata käyntiin nii ei lähe millään käymään(ei ole käynnistys poljinta). just vaihoi tulpankin. vastauksia ja nopiaa!!!
vaihda bensat



joo ei siinä ollu mitään vikaa piti vaan pukata sitä pari sataa metriä, että kone alko kiertää.

15.6.2008 13:08

Myykääs joku mulle 125 yz:n toimiva ja ehjä keula ja etuakseli pilkkahintaan :D

17.6.2008 1:06

mistähän lähtis hakemaan vikaa ku kuuluu sellainen kilikatus puolikkaasta yz:sta kun kiihdyttää isolla vaihteella eli yrittää väännöllä ajaa. ei ole sama ääni mikä kuuluu löysästä kettingistä. vuosimalli 2005 ja kaksi tahtia. oiskohan mäntä mennyttä kalua. n. 80 tuntia ajoa eikä vissiin ole mäntää vaihdettu. tai ainakaan minä en ole vaihtanut. ostin pyörän kun mittarissa oli 50 tuntia.

kun kierrokset on korkealla ei kilinää kuulu. ehkä se ääni peittyy muuhun vinkunaan.

17.6.2008 6:10

Tarkistas kummiski onko ketjunohjuri kulunu, eli se takarattaan vieres oleva. Pitää semmosta kilkatusta matalil kierroksil vedätettäessä jos ketjut vähänkin löysällä.

17.6.2008 17:36

olen ajatellu FMX:ää kokeilla niin oiskohan toi YZ hyvä pyörä siihen lajiin? varmaan iskareita ja näitä pitää vahvistaa, ja kenties jotain muutaki?

17.6.2008 22:50

KymsoBoi kirjoitti:olen ajatellu FMX:ää kokeilla niin oiskohan toi YZ hyvä pyörä siihen lajiin? varmaan iskareita ja näitä pitää vahvistaa, ja kenties jotain muutaki?


Ainaki oma yz -01 250 kelpaa mulle rampistahyppelyyn. Jousia nyt ei varmaan tarvi alkaa kummemmin vahvistaan ellei painoa ole sitten sen verran että sen puolesta vaatii. Säädöillä päässe pitkälle jo ku laitat ne suhkot tiukiksi. jokku väittää että kaikki tappiin vaan niin on hyvä ja pääset penkistä irti helposti. mut ei se ihan noinkaan mene. vai?? Palautusta ei ainakaan kannata ihan tappiin vääntää alastulon mukaan ettei pomppaa kun kenguru konsanaan uudestaan ku tuut alas/jää pöydäle.. ei varmaan auttanu yhtään mut höpötinpä lämpimikseen =)

hyvää Jussia kaikille..

18.6.2008 0:15

Mikäs meni väärin? Laitoin uuden uutukaiset stefat jammun etupumppuihin, ja öljyt sisään ja ilmasin ne mielestäni ohjeitten mukasesti, elikkä yläpäästä pultit auki ja jouset poies, ja sitten kun yläpään ruuvit on auki niin pumppausta kauan aikaa. Siis ensin laitoin puolet öljyistä, ja sitten ku olin aikani painellu, niin toiset puolet määrästä. Ja mitenkäs kävikään? Vartin ajeltua vuotaa pumput öljyä maahan ja raakasti. No, koitin laittaa ne stefat uudemman kerran " oikeemmin " ja sama tulos tälläkin kerta. Niitä ilmatessa toimi täysin ne stefat, mutta vähän aikaa ajettua ne alkaa vuotamaan... Ja muuten, vaikka niitä koitti kuinka ilmata, niin sinne olevinaan jäi silti ilmaa, sillä se päästää sellasen kätevän "spruit" äänen mennessään alas...