Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

27.3.2008 17:29

no kuinka ihmeessä voi olla kohtisuorat pinnat jos mutteri on jo valmiiks kulunu pyöreeks? Ja enköhän mää sen verran osaa että saan itte sen auki, on sitä nyt sen verran tullu tehtyä noitakin hommia... Lisäksi en mielestäni oo kysyny minkäänlaista neuvoa että kuinka saada se mutteri pois sieltä, ainoastaan totesin että nyt on tällanen tilanne.

28.3.2008 12:16

SMK;-) kirjoitti:Koita nyt idiootti jo vähitellen ymmärtää, että kahdesta keskenään kohtisuorasta pinnasta ei millään synny normaalisuuntasta voimaa ja jos syntyy niin sulla on PASKAT vehkeet, eli ei kohtisuorat!
E: Tuo se v***n kuuskolokantas tänne niin näytän kuinka se on alle kahden minsan auki!


en oo varmaan vuoteen tänne kommentoinu mitää, mutta nyt on ihan pakko! SMK;-).. ooksä noin pässi, pakko avautua jostaki kuusiokoloavaamesta.. :DD

28.3.2008 14:10

No en mä siitä avautunu vaan tosta ihme vänkäämisestä. Jos siinä avaimessa ei ole kahta kohtisuoraa pintaa niin kannattas varmaan heittää sillä vesilintua. Vaikka pitäis oikeesti unohtaa tuommosten neuvominen ja sanoo vaikka et purista perseellä, kyl se siitä.

28.3.2008 16:55

Ei se oo edelleenkään siitä avaimesta kiinni jos pultti on jo menny huonoks... Ja mielestäni en oo tehny mitään väärää...? No, pultti on ny auki ja homma rulettaa... Stefoja en kerenny vielä saada irti mutta kait ne siiä repimällä lähtee.

28.3.2008 17:32

Voi sissus lueppa nyt kaikki edelliset ajatuksella ja onneksi olkoon!

28.3.2008 22:43

smk:n ei tarvii tulla pätemään joka asiaan jos ei ole mitään järkevää asiaa.. jos lukisit vähän tarkemmin niin huomasist että valmiiksi pyöristyneestä pultista on vaikea tehdä uutta ;)

28.3.2008 23:04

Ihan pikkuasioista saadaan sivullinen riitelyä siitä miten pitäis tehdä ja miten on tehty. Ottakaas nyt vähän rennommin ihmiset.

Yamaha Yz 250cc 3.vaihde hypyttää

31.3.2008 15:34

Mikähän on ku 250cc vm 87 yz:ssa, kolmos vaihteen kanssa ongelmia, se hypyttää ja jos tarpeeks kauan antaa hypyttää ni menee jumiin koko hässäkkä? Kattelin ni ei puutu rattaista piikkejä tms. Voiko toi kytkimen akseli(siis missä ne vaihderattaat) ni olla kiero?? Ku kaikki siirtäjät tms on kunnossa?

4.4.2008 17:47

niis rattais on semmoset kolme nyppylää niinku sivulla. kato onko niiden kulmat pyöristyneitä, omas pyöräs ainaki oli ne kulmat pyöreitä ku hyppi vaihde. jos ei oo rahaa ostaa uutta niin hitsaile siihen vähä lisää kamaa ja hio se kuntoon, suosittelen silti ostamaan uuden rattaan ;)

4.4.2008 22:22

kiitoksia! täytyy kattoo viikonloppuna.

5.4.2008 19:05

En tiiä kuuluuko tänne, mutta kysyn kuitenki. Mitä öljyä ootte noihin etupumppuihin laittaneet? Käykö ihan tyyliin mikä vaan öljy, vai onko pumpuille omat öljyt? Kuinkas paljon laitetaan per pumppu, n. keskimäärin? (Oon saanu sellasen käsityksen että öljyn määrä vaikuttaa jousten kovuuteen...) Laitetaankos sinne myöskin ilmanpainetta kuinka paljon? Ei oikeen oo ny homma hanskassa :D niin tarttisin infoa...

5.4.2008 19:07

On omat öljyt. Jos olet noin ulapalla niin kannattaa ehkä ensin perehtyä näihin foorumeihin tai kirjallisuuteen, ei kukaan jaksa koko hommaa selittää perusteista alkaen.

6.4.2008 10:22

Kysytäänpäs täältä tietoa.

Ostin 2004 250cc 2-tahti yz:tan, mitäs öljyä porukka suosittelee koneeseen ja bensan sekaan.

Edellinen omistaja käyttänyt motorexia.

6.4.2008 13:50

Pande kirjoitti:Kysytäänpäs täältä tietoa.

Ostin 2004 250cc 2-tahti yz:tan, mitäs öljyä porukka suosittelee koneeseen ja bensan sekaan.

Edellinen omistaja käyttänyt motorexia.


koneeseen oon yleensä käyttäny castrolin tai motulin laatikkoöljyjä, bensansekaan menee tuo mobil 1 tökötti, hyvin on pelannut näillä.

7.4.2008 21:45

jeps. Ei oo vaan paljoo tullu noitten etupumppujen kans leikittyä... No sitä vielä kysyisin että paljon ootte sitä öljyä niihin laittaneet?