Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

3.6.2005 21:51

Eikö muualta tosiaan saa osia? Vielä vastauksia tuohon tulppa juttuun. Kannattaisko koittaa alkup.tulpalla? Sekin kyllä maksaa sen 10€. Mutta vian on oltava sytytyksessä kun noin pätkii. Voiskos puola olla rikki?

3.6.2005 22:44

Pari kysymystä: Käykö yz:taan nämä osat:

Etujarupalat------>http://www.sparewheel.net/index.php?p=tuotetiedot&i=NTkw

Etuhaarukan stefat jokin noista----->http://www.sparewheel.net/index.php?p=tuotteet&k=MjE%3D&s=MTY5

Eturengas----->http://www.sparewheel.net/index.php?p=tuotetiedot&i=MTIzOA==

4.6.2005 13:06

Taitaapi noi käydä korkeintaan ehkä johonkin Yamahan enduromopoon, mopo-osia, eli ei taida yz:taan käydä ;)

4.6.2005 13:43

No mistä helvetistä niitä osia saa. Ei täälläkään tiedetä mistään mitään. Joo soita nyt sitten konekeskoon.....................

4.6.2005 14:05

Kyllä täällä tiedetään. Sä et vaan osaa esittää kysymyksiä, nii et joku vaivautuisi vastaamaan. Mä en ainakaan jaksa kirjottaa tämän enempää.

4.6.2005 15:01

MXer kirjoitti:Kyllä täällä tiedetään. Sä et vaan osaa esittää kysymyksiä, nii et joku vaivautuisi vastaamaan. Mä en ainakaan jaksa kirjottaa tämän enempää.


Ei näköjään tiedetä. Suurin osa on ihan hakoteillä. Justiinsa tommosia turhia vastauksia tulee... "Mä en jaksa kirjoittaa enempää"

4.6.2005 15:21

Nitro star kirjoitti:
MXer kirjoitti:Kyllä täällä tiedetään. Sä et vaan osaa esittää kysymyksiä, nii et joku vaivautuisi vastaamaan. Mä en ainakaan jaksa kirjottaa tämän enempää.


Ei näköjään tiedetä. Suurin osa on ihan hakoteillä. Justiinsa tommosia turhia vastauksia tulee... "Mä en jaksa kirjoittaa enempää"


No voi vittu,lähes jokaisesta moottoripyöräkaupasta saat osia crossipyörään joko hyllyltä tai tilauksesta.Harvinaisemmat nippelit maahantuojalta.

Mutta ainiin,sähän et tiedä ainuttakkaan mp kauppaa.Eihän niitä ole kuin ehkä 1 tai 1,5.

Muutenkin siisti kirjoitusasuasi ja jos tarvit apua pyörän kanssa,niin kannattaa yleensä kirjoittaa hieman enemmän kuin:"Moi,mun yamaha ei ota kierroksia,mikä vika siinä on??"

4.6.2005 15:34

Nitro star kirjoitti:Tuli ostettua tuommoinen YZ -91 ja 80cc. Semmoinen vika oli että kun vääntää kaasun pohjaan niin alkaa pätkiä. Ja kun vääntää vain hiukan niin kiertää hyvin. Eli onko vika nyt sitten siinä että saa liikaa bensaa? Pitäskö pääsuutin vaihtaa? Kaasun neula on ylimmässä paikassaan.


No perkele, jos tosta ei osaa lukea niin jo on päässä vikaa.

4.6.2005 17:01

Tolla asenteella et saa vastauksia.

4.6.2005 17:30

Kunnon vittuilua :) Yamahaan saa osia S****ilta ja A*******ilta.

4.6.2005 20:44

Täytyy näköjään sitten koittaa saada tietoa jostain muualta kun ei täällä sitä näytä olevan.

4.6.2005 20:48

Nitro star kirjoitti:Täytyy näköjään sitten koittaa saada tietoa jostain muualta kun ei täällä sitä näytä olevan.


Tai sitten sä vaan oot niin tyhmä ettei kukaan halua vastata sulle.

4.6.2005 20:50

Vittuilkaa vaan...

4.6.2005 21:35

nii vittuillaanki ku oot nii homon tyhmä :D

4.6.2005 22:18

Nitro hei: Jos vastailet jokaseen mollaukseen, niin ei kovinkaan uskottavalta tunnu että menisit johonkin muualle selvittelemään asioita. Ilmotan vaan ;)