Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

9.6.2007 19:18

Mikko- kirjoitti:tuli hankittua tänään YZ,vuosimallista ei tietoa..? renkaat 21edessä,18takana. nestejäähdytteinen kone,mikä vois olla vuosimalli? itse veikkaan jotain -85,kun on valko-punainen ja levyt edessä,takana rummut. ainut ongelma on,että siitä puuttuu pytty ja mäntä. eli oisko jollain myydä mun YZ:aan pyttyä,mäntää ym. hilppeitä?? pistäkää vaikkaa yv:tä jos löytyy osia..ja kone on luultavasti 125cc kun renkaat sen verran isot?


;:DDDD;D:D nyt oot hyvän sopan itelles keittäny 8DD

9.6.2007 19:34

miikkaes kirjoitti:
Mikko- kirjoitti:tuli hankittua tänään YZ,vuosimallista ei tietoa..? renkaat 21edessä,18takana. nestejäähdytteinen kone,mikä vois olla vuosimalli? itse veikkaan jotain -85,kun on valko-punainen ja levyt edessä,takana rummut. ainut ongelma on,että siitä puuttuu pytty ja mäntä. eli oisko jollain myydä mun YZ:aan pyttyä,mäntää ym. hilppeitä?? pistäkää vaikkaa yv:tä jos löytyy osia..ja kone on luultavasti 125cc kun renkaat sen verran isot?


;:DDDD;D:D nyt oot hyvän sopan itelles keittäny 8DD
:D:D joo on lähtöasetelmat vähä huonot,mutta se hinta millä se veljen kanssa hankittiin,ei ollu iso summa.. jos vaikka kaasasrin myisin erikseen nii olisin jo voiton puolella ;)

9.6.2007 19:35

Mikko- kirjoitti:
miikkaes kirjoitti:
Mikko- kirjoitti:tuli hankittua tänään YZ,vuosimallista ei tietoa..? renkaat 21edessä,18takana. nestejäähdytteinen kone,mikä vois olla vuosimalli? itse veikkaan jotain -85,kun on valko-punainen ja levyt edessä,takana rummut. ainut ongelma on,että siitä puuttuu pytty ja mäntä. eli oisko jollain myydä mun YZ:aan pyttyä,mäntää ym. hilppeitä?? pistäkää vaikkaa yv:tä jos löytyy osia..ja kone on luultavasti 125cc kun renkaat sen verran isot?


;:DDDD;D:D nyt oot hyvän sopan itelles keittäny 8DD
:D:D joo on lähtöasetelmat vähä huonot,mutta se hinta millä se veljen kanssa hankittiin,ei ollu iso summa.. jos vaikka kaasasrin myisin erikseen nii olisin jo voiton puolella ;)


"Ostin kun halvalla sain"

9.6.2007 19:38

juuri niin :D ton asenteen takia talli onkin täynnä paskana olevia mopoja ;)

YZ 125 vm -00

9.6.2007 20:28

Osaisko joku antaa hiukan neuvoa kun olin ajamssa pyörällä enskaa niin pääsin n. 200m reittiä niin pyörä sammui. Katsoin magneeton kiilan, kipinää iski, bensansyötön tarkistin, eri tulppia kokeilin, katsoin kannen tiivisteen ja ilmanputsarin kotelon ja ilmanputsarin puhdistin mutta ei vieläkään herää henkiin! Kertokaa joku viisaampi et mikä mahdollisesti olisi pielessä.

Re: YZ 125 vm -00

12.6.2007 1:35

WannaB Bomber kirjoitti:Osaisko joku antaa hiukan neuvoa kun olin ajamssa pyörällä enskaa niin pääsin n. 200m reittiä niin pyörä sammui. Katsoin magneeton kiilan, kipinää iski, bensansyötön tarkistin, eri tulppia kokeilin, katsoin kannen tiivisteen ja ilmanputsarin kotelon ja ilmanputsarin puhdistin mutta ei vieläkään herää henkiin! Kertokaa joku viisaampi et mikä mahdollisesti olisi pielessä.


Katoitko kiilan paksuuden mikrometrillä ? Korjausmanuaalista löytyy varmaan toleranssit ;)
Mikä iski kipinää? johto päästi maihin runkoa vasten vai :) Bensahanasta tuli lientä ku nyppäs letkun irti ja avasi hanan vai :) Entäs kannentiiviste, oliko oikeenlainen :) Ilmanputsarikopassa oli varmaan viimeinen käyttöpäivä voimassa ?

buahaha, kannattas ehkä vaivata jotain asiasta jotain ymmärtävää ennenku alkaa ite taistelee jos on tämän verran kuutamolla että antaa tällaiset eväät vianetsintään, siis ei millään pahalla eikä kannata ottaa palkokasvia kärsään mut ihan näin vaan vinkkinä ;)

öljyn määrä.

14.6.2007 21:55

elikkä tietääkö kukaan paljo lukee yamaha yz 125cc crossissa tuo oljyn määrä lohkossa kun itseltäni kulunu teksti pois ja vuosimallia 1997 :)

Re: öljyn määrä.

15.6.2007 17:19

[[jugo]] kirjoitti:elikkä tietääkö kukaan paljo lukee yamaha yz 125cc crossissa tuo oljyn määrä lohkossa kun itseltäni kulunu teksti pois ja vuosimallia 1997 :)


Sadannentuhannennen kerran: 650ml. Eli 6,5dl laitat niin hyvin pelaa ;)

18.6.2007 15:54

tietäiskö joku mistä vois saada pakoaukonsäätimen laipan ja kopan siihen pytyn kylkeen? käytettynä tai uutena.

Kyseessä siis YZ 125 wm1992

18.6.2007 18:24

onkohan kellään mitään hyviä ideoita valojen virittelystä yziin kyseessä on vm.nakkijaperuna 125cc yz valopuolia ei taida saada mistään

18.6.2007 20:05

Tikkku kirjoitti:onkohan kellään mitään hyviä ideoita valojen virittelystä yziin kyseessä on vm.nakkijaperuna 125cc yz valopuolia ei taida saada mistään

Miksi ihmeessä haluat valot crossiin? Nehän on vaan tiellä.
No jokatapauksessa joskus kauan aikaa sitten suunnittelin itsekkin valoja rämään. Piti silloin liittää eturattaan viereen toinen ratas mikä pyörittäisi laturia ja laturi lataisi penkin alla olevaa akkua.
Mutta se jäi sitten toteuttamatta innostuksen puutteen vuoksi.

20.6.2007 10:59

mistä sais käynnistyspolkimen vm. 01 80cc yz:taa?? oon koittanu ettiä vaikka mistä mutta ei löytyny muuta ku alkuperäne ja se maksaa yli 100¤ nii ei viittis ostaa ku yks sellane jo ostettu.. ja ei tarvitse välttämättä olla kyseisen pyörän oma kunhan vaan poorit olis samat..

20.6.2007 21:30

-Yamaha-Yz- kirjoitti:mistä sais käynnistyspolkimen vm. 01 80cc yz:taa?? oon koittanu ettiä vaikka mistä mutta ei löytyny muuta ku alkuperäne ja se maksaa yli 100¤ nii ei viittis ostaa ku yks sellane jo ostettu.. ja ei tarvitse välttämättä olla kyseisen pyörän oma kunhan vaan poorit olis samat..

Parempi vaan kun ostat alkuperäisen. Yamahan koneeseen on hankala löytää mitään "tarvike" osaa.

21.6.2007 16:24

Rocky79 kirjoitti:
Tikkku kirjoitti:onkohan kellään mitään hyviä ideoita valojen virittelystä yziin kyseessä on vm.nakkijaperuna 125cc yz valopuolia ei taida saada mistään

Miksi ihmeessä haluat valot crossiin? Nehän on vaan tiellä.
No jokatapauksessa joskus kauan aikaa sitten suunnittelin itsekkin valoja rämään. Piti silloin liittää eturattaan viereen toinen ratas mikä pyörittäisi laturia ja laturi lataisi penkin alla olevaa akkua.
Mutta se jäi sitten toteuttamatta innostuksen puutteen vuoksi.
voipi olla puitatiellä jos ajaa syksypimeellä.. mutta mutta eiköhän tuohon jotain vois kehittää tuommoinen laturisysteemi syö vaan tehoa.. viskaa akun kyytiin ja latailee sit kun on tarvetta

24.6.2007 22:40

Huomenna taloon olisi tulossa YZ 125-03 mukavalla varustepaketilla, toivottavasti siitä on peliä pitkäksi aikaa :)

EDIT: Kuva

Kuva otettu siis 4h kotiutumisen jälkeen, sitä ennen ulkoisesti jotain muuta.
Viimeksi muokannut Tike_ päivämäärä 26.6.2007 0:44, muokattu yhteensä 1 kerran