Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

4.2.2005 22:34

Tietääkseni ainoastaan -82 mallin 250cc jammussa oli syyläri etunumerokilven takana. -81 malli oli vielä ilmajäähdytteinen ja -83 kolme mallissa on syyläri jo normaalissa paikassa.

15.3.2005 23:04

kertokaas 95 vuoden yamaha yz 125 plussia ja miinuksia?
Onko mitään pahaa tyyppivikaa? tjsp

4.4.2005 23:28

kannattaako ostaa rekiterissä oleva yz 125? pyörä olis 90-luvun alkupulelta ja sais toisen varaosa pyörän kaupan päälle... pyörä tulis siis tieliikenteeseen ja välillä vois poiketa metsässä... kestääkö matka ajoa? paljos tuossa pyörässä on tehoa? kuluttaa varmaan aika mukavasti... mites usein tuollasessa liikenne ajossa tartteis vaihtaa mäntää tai muita osia???

5.4.2005 0:55

Ei kannata, ei kestä, liikaa, kuluttaa liikaa, liian usein.

5.4.2005 17:25

Matka-ajoa crossilla :D, et sit yhtään parempaa harrastusta oo keksiny :DD No joo ajaahan ne tossa päitsissäkin sen jotain 900km jos nyt yhtään oikein muistin, mut siinä ne sentäs ajaa välil ihan kunnollakin. Jos haluut tietää miltä se tuntuu ni pistä kaksnelkkuun piikkauskone jotenki kiinni (niin et se tärisyttää sitä), tee siihen jotenki tanko kiinni ja voisit viel laittaa sen lankun johki 70 asteen kulmaan (sillain et roikut siinä, ni demonstroi vähän ilmavirran aikaansaannoksia), sit istut siinä jonkun 3-4h. Kivaa, eikö?

5.4.2005 17:55

wilzu kirjoitti:kertokaas 95 vuoden yamaha yz 125 plussia ja miinuksia?
Onko mitään pahaa tyyppivikaa? tjsp


Itellä ollu tommonen, kaikin puolin ihan pirun luotettava pyörä. Ei mitään huonoa sanottavaa, itellä ei hajonnu kertaakaan. Kaipa ne kaikki kestää ku ajaa, huoltaa, ajaa ja huoltaa. Eikä vaan aja, aja, aja, aja ja aja.

Re: Yamaha YZ kysymyksiä

13.4.2005 15:17

tomu kirjoitti:
KTM02 kirjoitti:
MasterBlaster kirjoitti: Mistä saisi etuiskareihin kaasua ja kuinka paljon siellä pitää sitä olla? Jos on liian vähän niin voiko laittaa vähän ilmaa lisää? Sehän tuhoaa stefat mutta jos vaan vähän laittaisi


Kuuluko muka etuiskareihin laittaa kaasua? Luulisi öljyn riittäävän? Tai mistä minä tiedän mitä jammun insinöörit on keksinyt :wink:


Feonikaasua, joka käsittääkseni tiivistyy siellä jotenkin ja on pehmeämpää kuin ilma. Sama hommeli pätee takaiskariin.
Tavallinen ilma pamauttaa stefat/Tiivisteet eli ei ole kovin suositeltavaa.


Mä laitoin mun 80cc -91 yz:taan pelkkää ilmaa eikä oo vielä vuotanu!

13.4.2005 18:52

joo, kyllä se ilmakin toimii siellä jos sahataan jotain mökkitietä tms. edestakaisin, mutta sitten hajoamisvaara on ilmeinen jos ruvetaan oikeasti ajamaan.

16.4.2005 10:28

kuin tiukkaan pitää pistään kansipultit 80 kuutioisessa crossissa vuosimalli on joku 1990

16.4.2005 10:35

Soita kone-keskoon ja pyydä sielt yhdistää mp-huoltoon, sielä osaanevaat sanoa sulle tarkkoja arvoja.

16.4.2005 10:49

Jusku89 kirjoitti:kuin tiukkaan pitää pistään kansipultit 80 kuutioisessa crossissa vuosimalli on joku 1990


Tuo yz sun kuvagalleriassa on kyllä vm 85 tai vanhempi.

11.5.2005 18:18

mikä köhän tosa crossissa on ku kylmänä lähtee helposti käyntiin mutta sitten kuumana ei lähe millään.
puhun nyt tosta 250cc enkä 80cc

11.5.2005 18:34

Huono tulppa tai se on liian lämmin..

16.5.2005 21:09

Kertokaas hyvät ja huonot puolet jammun yz125 vm. -01

16.5.2005 22:53

Hyvät, sininen on kiva väri. Huonot, sininen väri lähtee helposti pois.