Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

19.10.2007 0:09

No sepä se, se kunto kun merkkaa niin pirun paljon enempi kuin muutama vuos teknisessä kehityksessä. Aikas harvassa on olleet isommat harppaukset jo pitkään aikaan.

20.10.2007 11:45

Tarttis tosta pyörästä tyhjentää jäähdytysnesteet, niin miten se tapahtuu? Lisäys siten, että kaadetaan järjestelmä täyteen ja sitten pyörä käyntiin ja annetaan käydä vähän aikaa ja sitten lisätään niin paljon kuin menee... vai?

20.10.2007 12:24

Vesipumpun pohjaproppu(käytännössä varmaan myös pumpun kannen alin pultti, näyttää monessa pyörässä ulkoapäin samalta kuin muutkin, mutta siinä on usein paksumpi kupari- tai alumiiniprikka tiivistämässä) ja syylarin korkki auki ja annat valua.

20.10.2007 12:40

Selvä homma... Viikon päästä pääsee tuolta intistä viikoksi pois, niin pääsee ton pyörän kimppuun pitkästä aikaa. Pariin kuukauteen päässy ajelemaan ku pyörä on ihan atomeina, eika viikonloppuna ole oikein aikaa paneutua siihen, et sais sen taas ajokuntoon.

21.10.2007 16:02

Paljon on tehoja yamaha yz250f? Miten helposti ne saa polkastua käyntiin n.65kg painava poika kun olen kuullut sellaista että niitä ei kovin helpoti saa käyntiin?

21.10.2007 17:09

rä-xä kirjoitti:Miten helposti ne saa polkastua käyntiin n.65kg painava poika kun olen kuullut sellaista että niitä ei kovin helpoti saa käyntiin?


Pikkubroidi on 13 ja köykäsempi kuin sinä ja saa silti hyvin mun pyörän käymään.

21.10.2007 17:35

Käynnistyminen on normaalihemmolla kiinni tekniikasta ja koneen säädöistä, ei voimasta. Tosi kiree kuski voi ehkä saada koneen niin kuumaksi, ettei ihan helpolla käynnisty.

21.10.2007 18:20

rä-xä kirjoitti:...Miten helposti ne saa polkastua käyntiin n.65kg painava poika kun olen kuullut sellaista että niitä ei kovin helpoti saa käyntiin?

Anssi_L kirjoitti:Käynnistyminen on normaalihemmolla kiinni tekniikasta ja koneen säädöistä, ei voimasta. ....

Nimenomaan. Käynnistämisestä tekevät helpon/vaikean lähinnä kaasuttimen oikeat säädöt ja venttilien oikeat välykset.

23.10.2007 14:15

Okei...

Iskari huollossa, kuulemma tiivistepakka paskana, piti tilata kuvalta uus -> ne ei saa sitä mistään, käskivät ostamaan uuden iskarin..

Elikkäs köyköhän -05 YZ 125 iskari -91 250 yz?

23.10.2007 14:50

mitenkä usein pitää mäntää vaihtaa yz250f:ään? ja kuinka paljon nuo vie bensaa verrattuna kakstahti yz250? ja mitä eroa on wr250f ja yz250f??

23.10.2007 15:09

rä-xä kirjoitti:mitenkä usein pitää mäntää vaihtaa yz250f:ään? ja kuinka paljon nuo vie bensaa verrattuna kakstahti yz250? ja mitä eroa on wr250f ja yz250f??

1: linkki
2: Vähemmän ne vie, selvästi
3: wr on enduromalli, yz crossimalli. Eroa ainakin jousituksessa, vaihteistossa, sähköissä ja muutenkin moottorin luonne erilainen.

23.10.2007 22:38

Noniin, olen todella uusi näiden rossipelien kans ja tuttu myisi 500-600e Yamaha YZ vm 90-92? Mitäs näiden ostamisessa pitäisi ottaa huomioon ja puheeksi? Tietty koneen huollot jne jne. Mutta kannattaisiko tuo,renkaat olivat siis 17/14"..
E: Ja käyttö tarkoitus on montulla, pellolla ja jäällä kruisailuun :P

24.10.2007 21:02

Mistäköhän saisi ostettua öljynpoistopropun/pultin yz 125 vm.00? Voin ostaa jos joku viittis myydä.

25.10.2007 18:36

Moi! Olsisiko kellään ehjää kampiakselia yamaha yz80 vuosimallia 1985 moottori numero: 58t-008459.

Jos ei ole, niin mitä purkaamoita olisi suomessa, joilta voisi löytyä, koska uusia osia ei enään nykyään saa kampiakseliin.

Yhteyttä voi ottaa sähköpostiin!

25.10.2007 18:46

http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=66783