Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

22.9.2007 22:12

Noniin tytöt rauhottukaas vähän.
Halvimmalla pääsee kun ostaa tiivistemattoa ja leikkelee
mattoveitsellä siitä mieleisensä tiivisteet.
Noissa kaupan satsien hinnoissa noin 90% on pelkkää ilmaa.

22.9.2007 23:21

Halvimmalla ehkä, mutta kätevyydestä en niinkään sanois, voi aika paljon aikaa viedä. Tietty jos osaa. Vähän sama kuin renkaiden vaihto, mielummin maksan sen kympin kuin huudan vittusaatanaa, hajotan sisärenkaat ja heittelen rengasrautoja pihalla :D

Ja Lurkki_ , tosta viestistäs sai sellasen kuvan että oot oikein kissojen ja koirien kanssa niitä ettiny, sitten kun tarjoilin niin ei kelvannut. Tuliko ne postikulut yllätyksenä? Ja ne on vielä 5,80¤ jos maksat etukäteen että ei se nyt 30¤:stä ihan puolia oo...

23.9.2007 10:49

no niin alkaa syy käynnistykseen varmaan selvitä.bensaa löytyi putkesta pari desia ja joku osa selvästi rikki kun pakoaukosta kokeilee,ei mäntä silti vaan joku aukon yläreunassa on selvästi irti?räjäytys kuvia juuri tässä tutkin.

23.9.2007 14:31

Jwi kirjoitti:Ja Lurkki_ , tosta viestistäs sai sellasen kuvan että oot oikein kissojen ja koirien kanssa niitä ettiny, sitten kun tarjoilin niin ei kelvannut. Tuliko ne postikulut yllätyksenä? Ja ne on vielä 5,80¤ jos maksat etukäteen että ei se nyt 30¤:stä ihan puolia oo...


En mä nyt kaikkia mahdollisia puljuja katsonu, mutta semmoset, mistä voisin noi muutkin tavarat tilata samalla kertaa, kun on se nyt vähän tyhmää pelkkä tiivistesatsi tilata eripaikasta imo.Mutta joo, mun vika ku esitin sen kysymyksen noin, olis tarvinnu lisätä et sieltä pitäs pystyä tilamaan noi muutkin tavarat mitä tarviin. Mut tarvii nyt noi muut kamat tilata jostain netistä, ja käyn ton männän ja tiivistesatsin hakemassa tosta yhdestä liikkeestä kun sielläpäin tässä joskus käyn.

23.9.2007 15:52

kiitos neuvoista,pyörä käy :)
vielä kun saisi kytkimen irroittamaan kunnolla.
kohta sitten tilaukseen uudet vaijerit,öljyt joka nurkkaan,sm vanteet ja uutta muovia :)

23.9.2007 16:03

Mikä mun pikku yz vaivaa kun leikkaa kiinni männän vaihdon jälkeen kun on ajanut kerran lämpöseksi ja kun seuraavan kerran käynnistää pääsee 50-100m ja leikkaa kiinni?

23.9.2007 16:09

Sumu kirjoitti:Mikä mun pikku yz vaivaa kun leikkaa kiinni männän vaihdon jälkeen kun on ajanut kerran lämpöseksi ja kun seuraavan kerran käynnistää pääsee 50-100m ja leikkaa kiinni?
Mulla leikkasi jotain 10h ajettu mäntä kiinni kun vesipumpun laakeri hajosi ja se sitten rikko stefan pumpusta ja se puhalti jäähytinnesteet pihalle. Tuossa ainakin yksi syy niistä monista miksi voi leikata.

23.9.2007 16:13

Juntunen kirjoitti:
Sumu kirjoitti:Mikä mun pikku yz vaivaa kun leikkaa kiinni männän vaihdon jälkeen kun on ajanut kerran lämpöseksi ja kun seuraavan kerran käynnistää pääsee 50-100m ja leikkaa kiinni?
Mulla leikkasi jotain 10h ajettu mäntä kiinni kun vesipumpun laakeri hajosi ja se sitten rikko stefan pumpusta ja se puhalti jäähytinnesteet pihalle. Tuossa ainakin yksi syy niistä monista miksi voi leikata.


Siinä mulla on ilmajäähy kone.

23.9.2007 20:50

Sumu kirjoitti:
Juntunen kirjoitti:
Sumu kirjoitti:Mikä mun pikku yz vaivaa kun leikkaa kiinni männän vaihdon jälkeen kun on ajanut kerran lämpöseksi ja kun seuraavan kerran käynnistää pääsee 50-100m ja leikkaa kiinni?
Mulla leikkasi jotain 10h ajettu mäntä kiinni kun vesipumpun laakeri hajosi ja se sitten rikko stefan pumpusta ja se puhalti jäähytinnesteet pihalle. Tuossa ainakin yksi syy niistä monista miksi voi leikata.


Siinä mulla on ilmajäähy kone.
Nyt on jotain pielessä,-89 50yz?Ilmajäähy???ei semmoista ole olemassakaan,mielummin-80 mallinen...

23.9.2007 21:21

201262 kirjoitti:
Sumu kirjoitti:
Juntunen kirjoitti:
Sumu kirjoitti:Mikä mun pikku yz vaivaa kun leikkaa kiinni männän vaihdon jälkeen kun on ajanut kerran lämpöseksi ja kun seuraavan kerran käynnistää pääsee 50-100m ja leikkaa kiinni?
Mulla leikkasi jotain 10h ajettu mäntä kiinni kun vesipumpun laakeri hajosi ja se sitten rikko stefan pumpusta ja se puhalti jäähytinnesteet pihalle. Tuossa ainakin yksi syy niistä monista miksi voi leikata.


Siinä mulla on ilmajäähy kone.
Nyt on jotain pielessä,-89 50yz?Ilmajäähy???ei semmoista ole olemassakaan,mielummin-80 mallinen...


Galleriassa kuvia. Ja se on Yamaha YZ50 -89 Olen löytänyt netistä kuvia vastaavista.

24.9.2007 16:22

itsellä vähän uudempi ds80 ilmajaahy suzuki ollut eli on noita ;)

24.9.2007 18:27

Sumu kirjoitti:
201262 kirjoitti:
Sumu kirjoitti:
Juntunen kirjoitti:
Sumu kirjoitti:Mikä mun pikku yz vaivaa kun leikkaa kiinni männän vaihdon jälkeen kun on ajanut kerran lämpöseksi ja kun seuraavan kerran käynnistää pääsee 50-100m ja leikkaa kiinni?
Mulla leikkasi jotain 10h ajettu mäntä kiinni kun vesipumpun laakeri hajosi ja se sitten rikko stefan pumpusta ja se puhalti jäähytinnesteet pihalle. Tuossa ainakin yksi syy niistä monista miksi voi leikata.


Siinä mulla on ilmajäähy kone.
Nyt on jotain pielessä,-89 50yz?Ilmajäähy???ei semmoista ole olemassakaan,mielummin-80 mallinen...


Galleriassa kuvia. Ja se on Yamaha YZ50 -89 Olen löytänyt netistä kuvia vastaavista.
Joo,meillä oli taannoin samanlainen ja oli-80 mallinen,siinä on vielä yamahan vanha monocross perä,ja kärjellinen sytytys.Örthenillä on pari vuotta uudempi ja on jo muuttunut 60:ksi,(ei ole muuten myytävänä)Että kyllä tuo on 79-80mallinen.PS saattaa tulla ongelmia männän löytämisessä...

25.9.2007 16:00

Mites se männänrengas laitetaan siihen ?
pitääkö se jotenkin kiristää siihen ympärille tai jotain ?

25.9.2007 17:26

_made_ kirjoitti:Mites se männänrengas laitetaan siihen ?
pitääkö se jotenkin kiristää siihen ympärille tai jotain ?


Siis levität sitä rengasta niin paljon että se menee uraansa ja sit muista laittaa katkoskohdat oikealle kohdalle.

25.9.2007 18:52

Niin ja että rengas tulee oikein päin, yleensä renkaassa on joku merkki "N" tai jotain, niin se ylöspäin.