Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

25.10.2007 20:28

T. Örthenillä saattais olla osia tai kampura, uusiakin.

26.10.2007 21:12

Ostakaa multa piikkiseen Yz:aan FMF putki. Katsokaa ilmoitus.

27.10.2007 17:40

Ehkä vois varalle ton putken ostaakki jos osaisit päättää et meneekö se 99 vai 00.. Ainaki fmf sivujen mukaa se menee sillee -99 00-04 jne u nou

1.11.2007 13:27

Jep, eli tarttis viedä pytty pinnotettavaksi ja siitä tarttis repiä kaikki ylimääränen pois. Avasin ton pakoaukonsäätimen ja päätin, etten siihen kajoa, koska näytti siltä, että jos siihen kajoan, niin koskaan en sitä enää kasaan ja paikoilleen saa... Eli onko vaikea ottaa pois ja miten tapahtuu?

1.11.2007 17:52

Ostin yz 250cc vuosimallia -90, ja nyt siihen tuli sellanen vika, että se lähtee käyntiin vain kylmänä ja käy vähän aikaa ja sitte sammuu eikä lähe enää käyntiin. Voisiko mäntä olla loppu tai sylinteri väljä???

talvi

3.11.2007 23:20

Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne? :)

Re: talvi

4.11.2007 11:29

korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne? :)


Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee ;)

4.11.2007 17:39

Mun kuvissa on hyvä taulukko, mistä näkee missä vaiheessa mikäkin suutin toimii ja sen mukaan voi kattoo mikä niistä on pielessä.

yz

5.11.2007 22:15

miten magneetto irti???

5.11.2007 22:19

ulosvetäjällä

Re: talvi

6.11.2007 17:00

[Tonetzki] kirjoitti:
korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne? :)


Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee ;)
Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...

6.11.2007 19:01

TF2 kirjoitti:Ostin yz 250cc vuosimallia -90, ja nyt siihen tuli sellanen vika, että se lähtee käyntiin vain kylmänä ja käy vähän aikaa ja sitte sammuu eikä lähe enää käyntiin. Voisiko mäntä olla loppu tai sylinteri väljä???


oot kokeillu imaruuvia ruuvailla ?

Re: talvi

6.11.2007 19:57

201262 kirjoitti:
[Tonetzki] kirjoitti:
korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne? :)


Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee ;)
Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...


http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/14055 ...

Re: talvi

6.11.2007 21:30

[Tonetzki] kirjoitti:
201262 kirjoitti:
[Tonetzki] kirjoitti:
korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne? :)


Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee ;)
Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...


http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/14055 ...
niinkuin mä just kirjoitin

13.11.2007 16:15

Säkin voisit lukea mitä mä kirjotin.