Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

17.9.2007 17:19

Jani Virta kirjoitti:
jamperi kirjoitti:Jani Virta. montako yamaha yz -01 tai -04 koska mulla oli -01 niin siinä ainakin oli lähes pakko ottaa jos ei väkisin halunnu runnoa syyläreitä paskaksi. ja uudemmissa yz:ssä on vielä voimakkaammin sylinteri etukenossa joten veikkaan että ON pahasti syylärit edessä.
'

No ohhoh, oletpa isopahapoika, eihän sitä täydy heti rähistä ku vastaa/kysäsee, kokemuksia vaan tm 89 motista ja rm 91.


en oo iso enkä paha, mutta jos sulla on vain -89 tm:stä ja -91:rm:stä kokemusta niin voiksä verrata niitä viä niinku -01 ja uudempiin yz:tiin? noh, ihan sama, mutta pointti tuli jo selväksi kaikille luultavasti

17.9.2007 20:04

SELVÄ!

17.9.2007 22:17

tänään tuli talliin tollanen -91 tai -92 125cc yz mustilla kilvillä.

mistä muoveja?sopiiko uudempien mallien muovit?

itse pyörästä niin paskakerros alkaa häviämään ;).ei käynnisty,seissyt ladossa muutaman vuoden eli tuskin mikään iso homma,huomenna kaasari putsaukseen ja tulpan tarkistus yms. mitä muita perushuoltoja pitäisi tehdä?

17.9.2007 22:27

Lurkki, ne jamppimallit missä on 2-osanen kahva orkkiksena, on tarvikekin sellanen. Noi Motocross-x.com'n kuvat on enempi yleisluontosia. Tosin normijapskityylin 1-osanen käy päikseen tuon kanssa. Itse tykkään 2-osasen jarrukahvan tuntumasta (liikerata vs. jarruvoima) paljon enemmän.

Voisin muuten ostaa -99--04 puolikkaan alumiinisen vaihdepolkimen, orkkista lyhemmän, jos jollain jäänyt ylimääräseks. Vaihdossa sais vaikka Kawan kytkinkahvan tai temmin kahvoja tai vaihdepolkimen, jos tarvetta on.

18.9.2007 9:51

Voisin muuten ostaa -99--04 puolikkaan alumiinisen vaihdepolkimen, orkkista lyhemmän, jos jollain jäänyt ylimääräseks. Vaihdossa sais vaikka Kawan kytkinkahvan tai temmin kahvoja tai vaihdepolkimen, jos tarvetta on.[/quote]



Tilailen alumiinisiä vaihdepolkimia maailmalta. Mitä veikkaat sopiiko Scorpan 4T 125 lyhyt poljin Skyteamiin?

18.9.2007 9:55

Ei jampin nelarin ja 2T:n poljin ainakaan sovi ristiin. Kaverin pyörän poljinta kun koitin ensimmäisenä.

yamaha yz 250 -92

18.9.2007 20:50

oisko kellään yamahan yz 250 -92 takajarrusatulaa myynnissä/tietäiskö mistä sais ku ei tarvikkeena eikä alkuperäisenä saa??????

18.9.2007 22:08

Kysy heiltä --> http://purkuosat.net/

20.9.2007 8:52

Yamaha Center Tampereella poistaa muuten ison kasan jampin osia. Keskellä myymälää rompetori ja tavaraa aina vuoteen -95 asti. Rosseihin löytyy mm. muovia, syyläreitä, koneen osia. Katupyöriin katteita, tankkkeja, yms. Itselläkin tarttu mukaan kelpo läjä, mm. pari paria etujousia, syylärit, valokatkaisijoita.

20.9.2007 13:32

Hitsi, missäpäin Tamperetta tuo on? Itse olen ensiviikolla ke - pe Tampereella messuilla ja Husa kaipaisi valokatkaisijaa. Kait se Yamin katkaisijakin siihen istuisi ilman voimakkaita hylkimisreaktioita, jos halvalla saa...

20.9.2007 16:50

Catiska kirjoitti:Hitsi, missäpäin Tamperetta tuo on? Itse olen ensiviikolla ke - pe Tampereella messuilla ja Husa kaipaisi valokatkaisijaa. Kait se Yamin katkaisijakin siihen istuisi ilman voimakkaita hylkimisreaktioita, jos halvalla saa...

Linkki

20.9.2007 17:04

Se on siis käytännössä vastapäätä messuja, sen ohitustien toisella puolen. Ja paljon ennemmin tosta kannattaa maksaa se 5 vai 10e kuin 10-15e semmosesta tarvike-mopo-shitti-katkasijasta joka toimii viikon tai yhden suon.

20.9.2007 17:06

No sinne sitten, minustahan tulee osittain Yamaha-mies :) Kiitoksia vinkeistä.

20.9.2007 18:25

Ainakin katkasijas toimii jos ei muut ;) :D

20.9.2007 18:36

[Tonetzki] kirjoitti:Ainakin katkasijas toimii jos ei muut ;) :D


No toivotaan parasta :)

Onpa minulla yksi Yamaha ennestäänkin, en vain sitä aina muista kun tulee ajettua sillä niin vähän (aina rikki ja varaosat kalliita...).