Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

5.5.2007 21:43

Kannattaa nyt vaan avata se kone ja kattoa mitä on menny rikki. Mahdoton sitä on sanoo, että onko sieltä menny mäntä, venttiilit, laakerit vai mikä.

5.5.2007 22:41

Vois olla kiertokangen alapään laakeri leiponut kiinni. Ei tietenkään voi varmana sanoa, mutta talvella parista Yamahasta hajos. Ilmoittele mikä oli mennyt, kun olet purkanut.

5.5.2007 23:45

jupe5 kirjoitti:Vois olla kiertokangen alapään laakeri leiponut kiinni. Ei tietenkään voi varmana sanoa, mutta talvella parista Yamahasta hajos. Ilmoittele mikä oli mennyt, kun olet purkanut.


Kiitos kiitos.
Täytyy viikolla tehdä ruumiinavaus ja ilmoitella diagnoosia.:)
Oli olo niinkuin moottoriurheilialla kun tarvoin mopon kanssa pari kilometriä rämeestä työntämällä...
Edes akka ei viitsinyt paljon viisastella"mitäs menit paskan ostamaan,kannattiko" tyylillä kun olin hiukan ärtynyt kotiin tullessa. :)

6.5.2007 12:18

tuleehan teilläki pakoaukonsäätimen kotelosta lähtevästä letkusta öljyä/mustaa kuraa välillä?

tietääkseni muissa pyörissä ei ole tälläistä letkua mikä päästää öljyä pois pa-säätimestä.. oon vaan uskotellu itelleni ja muillekki että se on ihan tervettä, mutta nyt heräs ajatus, että kannattaa kysyä intternetin suurilta tietäjiltä.

6.5.2007 14:03

jamperi kirjoitti:tuleehan teilläki pakoaukonsäätimen kotelosta lähtevästä letkusta öljyä/mustaa kuraa välillä?

tietääkseni muissa pyörissä ei ole tälläistä letkua mikä päästää öljyä pois pa-säätimestä.. oon vaan uskotellu itelleni ja muillekki että se on ihan tervettä, mutta nyt heräs ajatus, että kannattaa kysyä intternetin suurilta tietäjiltä.


Joo, mulla räiskii kanssa. Ihan normaalia on, huohotusletku vaan pärskii pois ylimääräset :D

6.5.2007 22:52

jamperi kirjoitti:tuleehan teilläki pakoaukonsäätimen kotelosta lähtevästä letkusta öljyä/mustaa kuraa välillä?

tietääkseni muissa pyörissä ei ole tälläistä letkua mikä päästää öljyä pois pa-säätimestä.. oon vaan uskotellu itelleni ja muillekki että se on ihan tervettä, mutta nyt heräs ajatus, että kannattaa kysyä intternetin suurilta tietäjiltä.


Kyllä ainaki hussessa on...

Pulaa yhestä osasta

8.5.2007 16:14

Elittikkäs minulla puuttuu YAMAHA YZ -87 250cc vaihdelaatikosta 1 ratas.
Räjäytyskuvassa se on numero 17 ja se on 4 vaihteen ratas.
Ei kenellään sattuis olemaan varaosia kun on jo melkein kaikki purkaamot soitettu läpi.
Ei haittaa jos löytyy kokonainen vaihdelaatikko tai konekkin :)

mailia osoitteeseen:
teemu_pyhajarvi@hotmail.com

8.5.2007 16:59

Kysys Örtheniltä, sillä vois hyvin löytyäkin.

onko liian %seos

13.5.2007 12:08

laitan 10 litraan 3 desiä öjyä onko liikaa vai liian vähän mikä ois hyvä seos?? pyörä on yamaha yz 125cc vm:1997

Re: onko liian %seos

13.5.2007 12:11

[[jugo]] kirjoitti:laitan 10 litraan 3 desiä öjyä onko liikaa vai liian vähän mikä ois hyvä seos?? pyörä on yamaha yz 125cc vm:1997


Hyvä seos. 3% toiminut itellä aina ja myös tutuilla.

Re: onko liian %seos

13.5.2007 21:42

Palis kirjoitti:
[[jugo]] kirjoitti:laitan 10 litraan 3 desiä öjyä onko liikaa vai liian vähän mikä ois hyvä seos?? pyörä on yamaha yz 125cc vm:1997


Hyvä seos. 3% toiminut itellä aina ja myös tutuilla.

oisko liian laiha seos jos laittais 10 litraan 2 desiä öjyä? kun tulppa vaan on niin pirun musta ja märkä kun ajaa tolla 3% seoksella.

13.5.2007 21:44

Säädä kaasari (tai anna hanaa) äläkä pelleile sen öljyn kanssa.

13.5.2007 21:46

Anssi_L kirjoitti:Säädä kaasari (tai anna hanaa) äläkä pelleile sen öljyn kanssa.
onko siitä haittaa jos ajaa 3% seoksella?

13.5.2007 21:48

Ei siitä mitään haittaa ole, Monet valmistajat suosittelevat 3% seoksia.

13.5.2007 21:51

Jode kirjoitti:Ei siitä mitään haittaa ole, Monet valmistajat suosittelevat 3% seoksia.
mikä mahtaa olla kun tuntuu että vika ois tossa bensassa kun tulppa menee ihan märäks ja mustaks ja hajoo?