Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

10.9.2008 19:59

5500-6000rpm.

10.9.2008 21:23

jaajaa, osaisko joku neuvoo miten tota säädetään tai mikä sie mahollisesti on pielessä?

10.9.2008 21:58

VM kirjoitti:Millä kierroksilla pitäis pakoaukonsäätimen liikkua? Itellä liikkuu ihan päätykierroksilla kun otti pakoaukonsäätimenkopan irti, tuntuu vähän ettei toimis ihan oikein...kyseessä -93 vrx

Mulla kans 93 vrx eikä siinä mun mielestä oo pakoaukonsäädintä :eek: oonko ihan vääräs?

11.9.2008 18:54

Eiköhän sie semmonen oo...

11.9.2008 21:17

Aattelin vaa ku kysyin edelliseltä omistajalta ni sano ettei oo ja puro sano kans...että en sitte tiiä :roll:

11.9.2008 21:52

Kato pytyn kyljestä pakoaukon puolelta onko siinä sellasta koppaa. Jos on niin siinä on pakoaukonsäädin. Silmä näkee paremmin ku puro ees tietää ;) :seko:

12.9.2008 20:02

Nyt lähtis jollekki hyvä crossi: http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=72029

O: TM 125 vrx -vm88 sopiva sytkä järjestelmä!

19.9.2008 8:28

Kuten otsikko kertoo omistan TM 125 VRX mikä ei ole 3vuoteen käynyt ja nyt olen sitä vuoden päivät nakertanut läjään ja muuten olis jo kasassa mutta kipinä on liian heikko joten tarvis saada hankittua uusi magneetto ja vauhtipyörä tai siis käytettykin käy kuhan kunnossa...

Tiedän Purolta löytyy mutta hintaa on 400ekua ... ja pyörä on tullut maksamaan tähän mennessä 600ekua...

t:JL ;)

19.9.2008 21:17

Katoppa vinkkiä tuolta: www.kolumbus.fi/sivutie
On kääminy mullekin virtapään ja käsittääkseni aika monelle muullekin täällä.

käämimisestä??

21.9.2008 20:21

Kiitokset ideasta mutta sattuu valitettavasti olemaan halki koko käämityspaketti joten korjaus kelvoton...

t:JL

22.9.2008 21:45

http://purkuosat.net/
Tuolta löytyis ainakin vauhtipyörä.

25.9.2008 21:17

Nyt tarvittais asiantuntijan apua. Mulla on -95 vuosimallin TM 85, ja pitäs öljyt vaihtaa keulaputkista. En millään ilveelläkään ole saanut niitä jousia irti sieltä sisältä. Keulaputkien alapäissä on 8mm kuusiokolo pultit, mitä yritin pyörittää pulttipyssyllä (eräs harrastelija kertoi sen lähtevän niin irti). Ne pyöri vain tyhjää. Ne lähti kummiskin sen verran "irti", että nyt liikkuu koko jousipakka siellä sisällä noin 5mm suuntaansa. Enempää ne ei suostu tulemaan. Yritin kiristää sitä mutteria pulttipyssyllä takaisin, mut ei vaikuttanut. Osaisko joku neuvoo mitä pitäis tehä, vai pitäskö viedä suoraan jollekki ammattilaiselle. Itehän en tiedä näistä keuloista vielä mitään, ja Puro ei ainakaan osannu neuvoo miten se jousipakka lähtee sieltä liukuputkien sisältä irti. Ja hyvä jos joku viittii neuvoo tai saa selvää nopeesti kirjotetusta viestistä ;)

25.9.2008 21:20

itse veisin sinun tilanteessasi keulan jollekkin ammattilaiselle, pahimmassa tapauksessa saatat vaikka vahingossa rikkoa keulan ja se ei ole mukavaa :|

25.9.2008 21:24

PKS kirjoitti:itse veisin sinun tilanteessasi keulan jollekkin ammattilaiselle, pahimmassa tapauksessa saatat vaikka vahingossa rikkoa keulan ja se ei ole mukavaa :|


Niimpä, sitä mäkin oon miettiny. Onneks kaverin isä voi korjailla niitä mut pahin hommahan tässä on raha, sitä kun ei oo ;)

2.11.2008 20:33

LD- kirjoitti:Kato pytyn kyljestä pakoaukon puolelta onko siinä sellasta koppaa. Jos on niin siinä on pakoaukonsäädin. Silmä näkee paremmin ku puro ees tietää ;) :seko:

Olihan se siinä oikeeella puolella..