Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

15.7.2004 12:55

jos pätkii niin nosta prikkaa yhellä eli neula laskee.

15.7.2004 22:09

Hmm.. Siis pa-säädin on kyllä oikeassa säädössään nyt, ja puron mukaan oli aiemminkin.

Ja minusta tuntuu että seos on liian laihalla, vaikka tulppa oli kyllä ihan täydellinen, eli kahvin ruskea.. Tosin tulppa oli TÄYSIN märkä, eli tuntuu että vaikka seos on oikea niin pyörä saa liikaa kakkua yleisesti, mutta mites sekään voi olla mahdollista kun vakiokaasutin on kiinni :)

Parhaiten tuo toimii kun neulan prikka on ylimmällä, mutta ei se silti hyvin toimi, olen myös tyhjäkäyntisuuttimien kanssa pelleillyt mutta ei ne mitään auta edes siihen että toi kävisi lämpimänä paremmin tyhjäkäyntiä.

Tuon voin tarkistaa että ampuuko se putkesta jotain piikillä, tosin vaikka villat vaihdoin änkkään ja katsoin että liitos on pitävä niin aina pienenkin ajon jälkeen on takahaarukka aivan täynnä öljy/bensa-soosia, jota mun mielestä pukkaa änkkärin päältä ja valuu änkkäriä pitkin takahaarukalle.

Pyörä myös savuttaa helvetisti, eli vika voisi olla siinä että se saa liikaa tosiaan kakkua, mutta miten se olisi mahdollista? Voisiko vika olla vaikka niin että sytytys vähän tökkii, ja näin ollen pitää itse kaasutella enemmän jne..?

16.7.2004 0:22

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:29, muokattu yhteensä 1 kerran

16.7.2004 15:47

Juu, joka päivä olen n. puol tuntia Järvisen Timon kanssa puhelimessa puhunut, kyllä se tuntuu temmit tuntevan :)

Hmm.. Kaasari ja läppärunko yms oli purolla, ainoa mitä ei ollut oli puola + hattu, pakoputki ja putsari. Eli kyllä se kaasarinkin kattoi, ja tyhmäkäyntisuuttimena oli 42, mutta vaihdoin sen ite 45 kun purolla kehotettiin, mutta eipä se paremmaksi tullut.

Timo ehdottaa että ostaisin sieltä uudet säädöt tuohon eli pari suutinta, neula, putki jne.. Maksais 40-50e, taidanpa tuon tehdä, mutta ihmettelen vaan miten voi itsestään joku noista kulua rikki :) Luulisi että pikkuhiljaa sitten tapahtuisi :D

16.7.2004 22:17

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:29, muokattu yhteensä 1 kerran

16.7.2004 23:14

VITTU, SIIS SE VIKA OLI PYÖRÄSSÄ JO ENNEN KUIN SE OLI PUROLLA, SIELLÄ HEIDÄN PITI KORJATA VIKA, MUTTA SE EI KORJAANTUNUT, ELI VIKA TOISTUU YHÄ.

Eli vika ei jumaliste ole niissä säädöissä, kun ennen laittoa vika tuli yhtäkkiä, ja puron systeemeitten jälkeen vika jatkuu edelleen samanlaisena, eli näin ollen epäilen että vika olisi säädöissä.

Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan?

17.7.2004 19:47

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:29, muokattu yhteensä 1 kerran

17.7.2004 19:52

Niinpä!

Mutta ilmanputsari on puhdas, pakoputki ei "hetkessä" voi mennä tukkoon, tulppa on uusi, hattu tarkistettu, ja johto + puola on alle vuoden sisään uusitut, myös sytytysennakko on kohdallaan, niin juuri siksi en voi käsittää missä vika on :D

19.7.2004 0:21

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:30, muokattu yhteensä 1 kerran

19.7.2004 0:27

No jees, tilaan huomenna viel purolta noi uudet säädöt, vaikka en uskokkaan vian olevan niissä..

Ja ei mulla mitään rahaa ole, toi koneremppa söi viimiset, ja niistäkin viel oo kaverille 300e pystyssä.

Hmm.. Jotenki olis semmonen tunne perseessä et vikaa olis sytkässä, ja siks bensaa kuluis + savuttais jne ku joutuu ylimääräsesti kahvaa kääntää et olis "normaalit" tehot.. Mutta kumma kun oon paikat kattonu ja ei sytsässäkään pitäis mitään olla.

Tänään tosin kun otin ton "magneetonkopan" auki, niin siellä haisi semmonen "kärähtänyt sähkölaite" ihan niinkun olis joku oikkari ollut :) Kaikki kuitenkin toimii, mut toi ihmetyttää.

Nojuu, huomenna taas soittoa Järviselle ja ongelmanselvittelyä lisää :)

19.7.2004 22:47

Minä olisin varmaankin myynyt jo tommosen romukasan. Ei kannata kuluttaa itseänsä loppuun yhden pyörän toimimattomuuden vuoksi.
Jos on yrittänyt kaikkea ja ammattimiehetkään eivät saa kuntoon, niin pyörä myyntiin ja ja tuoreempi tilalle!

19.7.2004 23:49

Parempi se on myydä toimiva pyörä, kun rikkinäinen, saa paljon paremman hinnan.

Ja tuo kärähtäneen haju selvis jo, vika ei ole siinä. Oli vaan valopuolan kiinnitys pultit vähän avautuneet ja käämitykset ottaneet lisävauhtipyörään kiinni.

20.7.2004 17:28

myy toi pyörä mulle.

21.7.2004 15:04

Nojuu, sain jo tän toimimaan, nyt toimii helvetin hyvin..

Ja juu, voin mä myydä jos tarpeeks hyvän tarjouksen teet, pistä privassa tarjous.

21.7.2004 22:34

No kerro nyt mikä vika lopulta oli kun alkaa jo olla niin legendaarinen topicci :)