Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

14.6.2004 23:55

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:27, muokattu yhteensä 1 kerran

16.6.2004 14:11

Oon tossa nyt kytkinkoppaa purkaillut mutta on kiirettä ollut nii pal et en oo viel oikeen mitään saanu aikaseks, tänään laitan taas sitä, jos sen sais viel kasaankin tänään :)

temmeistä

19.6.2004 15:17

moro. voisiko joku kertoa mitä eroa on tm 125eessä ja tm vrk125.ja millane kaasutin ois hyvä.anteeksi tietämättömyyteni.

19.6.2004 17:03

Ööh, siis kaippa vakio-kaasutin paras on, ja tässä mallissa ainakin Dell'Orto VHSB 38mm.

oisko jollai myydä 90 luvun alun temmin purkuosia

21.6.2004 23:30

niin. olisiko jollain jääny piikkisen temmin osia jonnekkin niin tarjotkaa

21.6.2004 23:53

tm125e kirjoitti:niin. olisiko jollain jääny piikkisen temmin osia jonnekkin niin tarjotkaa


Mulle on jotain tm palikoita jäänyt nurkkiin kuleksimaan..
Uusia massa- ja välilevyjä, magneeton koppa, kytkin kruunu, läppärunko, jotain tiivisteitä... Laita YV:tä ni kattellaan lisää.

27.6.2004 11:42

mikä on piikkisen vrx vm 92 alkuperäisten suuttimien koko kosk itellä on paikalla jotku helvetin isot.

28.6.2004 23:37

miten nameless joko oot saanu temmis kuntoon.

29.6.2004 0:35

Mä laitoin temmiini 182 pääsuuttimen ja 42 ns. tyhjäkäyntisuutimen ja nyt ei mee enää tulppia. tosin mulla siinä on keihinin 38mm kaasari.

29.6.2004 1:39

Juu, mulla on ton kone purolla edelleen, huomenna vissiin ne soittelee et mitäs siinä on ollut..

Ja mulla oli joku 190 kokoa suutin, purolla ne sanoivat kyllä laittaneensa näihin jotain 220-240 kokosia suuttimia ennenkuin eteenpäin myivät.. Eli vakiosta en tiedä kun aika paljon vissiin heittelee noi koot :)

29.6.2004 8:26

tm125e kirjoitti:mikä on piikkisen vrx vm 92 alkuperäisten suuttimien koko kosk itellä on paikalla jotku helvetin isot.


eikös siinä oo mikunin kaasari? ne suutin koot menee vähän erilailla muistaakseni niissä. et ei kannata mitään 180 sinne laittaa voi sanoo kilk.soit purolle se antaa ohjeita oikeen suunnan löytämisestä. uusissa temmeissähän taino uudemmissahan on keihinin kaasuttimet.

ps. vai olikohan niis lortot. kaveril kuitenkin oli kans aika isokokoiset suuttimet pelissään.

29.6.2004 9:03

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:27, muokattu yhteensä 1 kerran

29.6.2004 14:56

SMK kirjoitti:Taisin tosiaan lukea oikein. Onpa jannulla otsaa, kysyy neuvoja täällä mutta on niin laiska että lähettää sit motin purolle. Olisit saamari edes kokeillut itse! Täytyykin vinkkasta sille, että sen mosan omistajalla on sit paljon ylimääräistä rahaa ja et se on sitä mieltä, että mitä isompi lasku sen parempi työ...


No mulla on just ollu putkeen 3 niin pommia pyörää ettei mitään järkeä, saanut kokoajan olla laittamassa, ja rupee mutsillakin päreet menemään ku pihalla kokoajan joku vehje auki. Kyllä mä ton kaasaria putsailin ja ihmettelin monta kertaa, kattosin myös pytyn ja männän ja joka tiivisteen ettei vuoda. Ainoaksi vaihtoehdoksi mielestäni jjäi kytkimenpuolen stefan vuoto, no, purin kytkinkopan, kytkimen ja kaikki systeemit, mutta tietenkin se stefa on siellä kahden laakerin välissä ja edessä vielä jokin ratas mikä oli prässätty siihen. Yhden ulosvetäjän jo sen kanssa hajotin, ja mietin että en kuitenkaan sitä kiinni enää saisi jos irrottaisin, niin, ja tossa olis siis pitänyt lohkot ja kaikki purkaa, ei siinä mitään, mut just on yhden aprilian moottori palasina tos ni ei pystynyt ottaa tota. Ni meinasin et siin on takuut ja kaikki sit ni lähetin ekaa kertaa eläissäni huoltoon koneen, ja en kyl oo katunu. Eikä mullakaan rahaa ole mut kaveri lainas :)

Niin, eli yksinkertasesti en viittinyt siksi sitä ite purkaa kokonaan kun on aprilioiden osia joka paikka täynnä ja ei ole edes kunnollisia työkaluja, eikä paikkaa missä laittaa.

Mutta kyllä mä kaiken koitin mistä vinkkiä annoit.

29.6.2004 18:07

niin mikä nois temmeis on kun sanotaan et ne hajoittaa tulppia mut mul ei oo hajonnu yhtää tulppaa. mut ketjut on katkennu ja kytkinvaijeri menny poikki. mitä tyyppi vikoja temmeis on ollu/on. tol tm:llä saa annettuu aika hyvin namia hiekkatiellä ja pellolla, montul ja metäs kans ihan kiva.

30.6.2004 0:36

Jees jees, en mä oo muista tyyppivioista kuullu ku ton et söis tulppia.. Mulla ei itellä kerennyt yhtään menemään mut entinen omistaja puhus et sil niit meni suht hyvään tahtiin :)