Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

8.8.2006 15:17

:D:D nyt tullu nokialle näköjään toinenkin ruoska. onneks pääsin omastani eroon ennenku poltin sen

8.8.2006 15:52

Vebe kirjoitti::D:D nyt tullu nokialle näköjään toinenkin ruoska. onneks pääsin omastani eroon ennenku poltin sen

No huomenna vien puromotorille ton paskan, menee hermo, no tuleepa nyt kerralla sitten pistettyä kuntoon.

8.8.2006 16:54

Nii'in, se on vähän kuin eri merkkiset pyörän supermotovanteiden sovitus paikalleen? Onko millanen viritys? Ei noi ainakaan TM:n vanteet, eikä navat ole.

Mun tietääkseni tuon ikäsissä pitäis jo käyttää etuvastuksellista tulppaa, et saatto tulla kalliiks säästää muutama euro tulpan hankintahinnassa.

8.8.2006 16:56

SMK;-) kirjoitti:Nii'in, se on vähän kuin eri merkkiset pyörän supermotovanteiden sovitus paikalleen? Onko millanen viritys? Ei noi ainakaan TM:n vanteet, eikä navat ole.

Mun tietääkseni tuon ikäsissä pitäis jo käyttää etuvastuksellista tulppaa, et saatto tulla kalliiks säästää muutama euro tulpan hankintahinnassa.

En tiedä kun ostin tuon 3 päivää sitten, se toimi 2 päivää, nyt kipinä hukku, vakiotulppa vissiinkin on B9EG

Supermotot ovat kotarin 640:stä, ja ne on ihan täydellisesti ja oikein pistetty. Seissy tuo pyörä ny vaan 2 vuotta niin ei ihme että on vähän vikaa...

9.8.2006 22:31

Paappis kirjoitti:Ei edes kuuluis tänne, MUTTA! Oma kotari tällä hetkellä kuluttaa semmoset 7,5l satkulla. Koko ajan kadulla kun on sormi rikki. Ja mulla on nyt siis pitkät välit ettei tarvii huutaa koko aikaa. Pelkästään kadulle en ainakaan ite suosittele ellei sillä muutakin tee.


en mä sitä katuajoon ostakkaa mut tulee kumminkin matka ajookin sen verran että ei tarvis ihan kauheesti kuluttaa

10.8.2006 13:18

JhO kirjoitti:
Paappis kirjoitti:Ei edes kuuluis tänne, MUTTA! Oma kotari tällä hetkellä kuluttaa semmoset 7,5l satkulla. Koko ajan kadulla kun on sormi rikki. Ja mulla on nyt siis pitkät välit ettei tarvii huutaa koko aikaa. Pelkästään kadulle en ainakaan ite suosittele ellei sillä muutakin tee.


en mä sitä katuajoon ostakkaa mut tulee kumminkin matka ajookin sen verran että ei tarvis ihan kauheesti kuluttaa


Temmit ei yleensä oo mitään matkapyöriä kuten hyvin tiedät, mutt kyll niillä voi sellasta ~30km ajoo yhteenputkeen vetää kunhan kiihdyttelee välillä eikä tasakaasua kokoajan.
Ainakin kun mä vedin jotain 30km lenkkiä niin oli tankista menny joku ~1,5 - 2,0l.
Mun -94:ssa on Dellorton 38mm en sitt tiedä mitä uudemmmat Keihinin 38 PWK:lla vetää.
Luulisin kumminkin ettei ne olisi paljoo taloudellisempia.

10.8.2006 15:58

W1nters kirjoitti:
JhO kirjoitti:
Paappis kirjoitti:Ei edes kuuluis tänne, MUTTA! Oma kotari tällä hetkellä kuluttaa semmoset 7,5l satkulla. Koko ajan kadulla kun on sormi rikki. Ja mulla on nyt siis pitkät välit ettei tarvii huutaa koko aikaa. Pelkästään kadulle en ainakaan ite suosittele ellei sillä muutakin tee.


en mä sitä katuajoon ostakkaa mut tulee kumminkin matka ajookin sen verran että ei tarvis ihan kauheesti kuluttaa



Temmit ei yleensä oo mitään matkapyöriä kuten hyvin tiedät, mutt kyll niillä voi sellasta ~30km ajoo yhteenputkeen vetää kunhan kiihdyttelee välillä eikä tasakaasua kokoajan.
Ainakin kun mä vedin jotain 30km lenkkiä niin oli tankista menny joku ~1,5 - 2,0l.
Mun -94:ssa on Dellorton 38mm en sitt tiedä mitä uudemmmat Keihinin 38 PWK:lla vetää.
Luulisin kumminkin ettei ne olisi paljoo taloudellisempia.
Joo kyllä toi söi ihan pirusti, koko ajan saa olla tankilla :)

10.8.2006 16:12

Kävi kerran tampereella ja tuli takas ni piti jo käydä tankilla :D iha sitä varten että riittää si varmana ainaki seuraavaan paikkaan. Mulla oma temmi söi tulppi loppupäässä kokoaja. yks ajokerta = yks tulppa:D vähä napsu sillo. en saanu ees suuttimia vaihtamalla kuntoon. en tiä si.. mut kyllä pisti vituttamaan. ja muuteski meni joku 1000 euroo remppoihin talven aikana.

11.8.2006 8:34

"ees suuttimia vaihtamalla kuntoon"? No sehän onkin iso toimenpide!

Jos Tampereen reissulla menee tankillinen ja tulppa, etkä sä laita edes pyörää kuntoon, niin enpä ihmettele enää mitään...eikö tullu edes mielees, että kylmällä pitäis ehkä peittää vähän syyläreitä, putsari saatto jäätyä, ehkä jäänestoakin olis tarvittu tai kaasari oli kulunut?

13.8.2006 18:45

Paljon menee öljyä -01 VRX:än lootaan? Tossa MTX:t odottaa laittamista heti kun toi romu tulee purolta.

13.8.2006 19:21

Ja miksikäköhän sä et voi kysyä sitä samalla kun haet sen ROMUN purolta.
1.5l urpo...

13.8.2006 19:59

SMK;-) kirjoitti:Ja miksikäköhän sä et voi kysyä sitä samalla kun haet sen ROMUN purolta.
1.5l urpo...
Hyvin paljon kiitoksia, haluan varmistaa ettei ne puhu soopaa :)

13.8.2006 20:11

Minäkin luottaisin mielummin random nettimopoilijaan enemmän mitä maahantuojaan...

14.8.2006 9:45

Vebe kirjoitti:Kävi kerran tampereella ja tuli takas ni piti jo käydä tankilla :D iha sitä varten että riittää si varmana ainaki seuraavaan paikkaan. Mulla oma temmi söi tulppi loppupäässä kokoaja. yks ajokerta = yks tulppa:D vähä napsu sillo. en saanu ees suuttimia vaihtamalla kuntoon. en tiä si.. mut kyllä pisti vituttamaan. ja muuteski meni joku 1000 euroo remppoihin talven aikana.


Mitäs tulppia sä käytit? Mun temmi tykkäs kans syödä noita NGK B9S tulppia mutta EG tulppa on nyt kestäny.

14.8.2006 10:43

alkuperäinen taitaa olla se br9eg eikä toiminut sillä? ja kokeilin sille kaikkia vastaavia mitä kaupoista sai eikä wörkkinyt.
SMK lle sen verra että se voi olla kyllä että kaasari oli voinut kulua. mutta sekin aika epätodennäköistä tässä tapauksesa. ja kyllä siihe tehtiin 1000 eurolla remppaa ja koitettiin saada mutenkin kuntoon sitä pärrää talven aikana että eipä paljo enää kiinnostanut nähdä vaivaa sen etee ostamalla uusia kaasareita/ tutkimalla mikä veisi tulppia.
Mun budjettiin toi 1000 euroo on jo liikaa. en sitte tiedä jos meinaat ruveta väittään taas jotain että olispa ollu pieni vaiva, ku ei ollu enää rahaa ruveta osteleen kaikkee turhaa paskaa.
Nyt tiedän millanen temmi on. ei se siitä paskasta miksikää muutu. oli uus tai vanha