Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

4.7.2005 1:00

wert kirjoitti:No mun jampissa on ainakin semmoset välit, että se menee nelonen silmässä, pintakaasulla, sukkula-asennossa, lahkeet sukanvarressa, 1.2bar painetta renkaissa ja 8 desiä bensaa tankissa JOPA 84,8KM/H!!!1 Voitsä kuvitella? Vähä magee katupeli.

Älä poikaseni mene muuttamaan niitä rissoja. Männöö vielä mopo rikki.


mulla meneeki samoilla jutskuilla honda 84,95 km/h...lälläspöö :-D

4.7.2005 10:31

nameless. sähän sanoit että siä oli pääsuutin 190. ?
ooksä vaihtanu sen jo pienempään ku en jaksanu lukee koko topiCCia läpitte. jos et oo niin koita vaihtaa vaikka 180.
mulla on cr:s 175 ja kaverilla oli 183 ja sitte se vaihto 175 ku sillä booas välillä ja röpötti ja oli paska ja.. :D

4.7.2005 11:16

wert kirjoitti:No mun jampissa on ainakin semmoset välit, että se menee nelonen silmässä, pintakaasulla, sukkula-asennossa, lahkeet sukanvarressa, 1.2bar painetta renkaissa ja 8 desiä bensaa tankissa JOPA 84,8KM/H!!!1 Voitsä kuvitella? Vähä magee katupeli.

Älä poikaseni mene muuttamaan niitä rissoja. Männöö vielä mopo rikki.


Kyllä mä vähän veikkaan että tuo mun pyörä kestää vähä paremmin raskaammilla väleillä katukäytössä kuin liian lyhkäsillä vinguttamista! Ja niinkuin kysyin aikasemmin niin mitkä välit olisivat hyvät? Mun TM:ssä ei ainakaan ole ollut mitään vikaa, päinvastoin, pelaa paljon paremmin kun mun kotari pelas! Tehoakin on enemmän. Nytten on mun Temmussa kiinni jonkun sortin tehoputkikin ku on jonkun crossarin entinen kisapyörä..

4.7.2005 11:27

Ja herra crossari vois päätellä tästä aluuesta sen verran että sillä ei ole mitään tekemistä katuajon kanssa.

5.7.2005 12:48

Kuinkas paljon 94-vuotisen tm:n koneeseen menee öljyä jos on ollu auki?

5.7.2005 14:39

jos katu ajoon laitat välejä niin 15/50. mul ois temmin punainen valomaski vähän kärsiny kylläkin.

5.7.2005 14:53

pikkupaskiainen kirjoitti:Kuinkas paljon 94-vuotisen tm:n koneeseen menee öljyä jos on ollu auki?


~7dl. 6.5 taitaa olla tarkka, mutta purolla ainakin suosittelevat tota 7dl.

5.7.2005 23:53

pikkupaskiainen kirjoitti:Kuinkas paljon 94-vuotisen tm:n koneeseen menee öljyä jos on ollu auki?


pistä niin paljon että se tulee kicksin takana olevasta tarkistus ruuvista.

26.8.2005 13:06

TÄNÄÄN TULEE TEMMI PIHAAN <3 TM VRX 125E <3 -01 :)

26.8.2005 15:38

ja huomena se menee kaatopaikalle..no ei, kai nekin on melko toimivia pelejä...

23.9.2005 22:00

miten paljon tm:stä löytyy tehoa? tuleeks mitään uudistuksia 06 vm malliin? onks uusissa tm:issä ollu mitään ongelmia?

23.9.2005 22:44

Ainakin 1000hp
- kaikissa malleissa yhteensä!

Se on ihan se ja sama mitä ne maks. hepat on.
-05 tuli suurimmat uudistukset, kunnon grippi penkki, V-Forcen läppärunko ja läpät, -03:ssa ainakin on jo uuden mallin pakoaukon säädin (125->), kuosi muuttuu vähän. Nelarinkin merkittävämpi laihis osu -05:een...
Mahdollisesti tulossa kumivaimentimet stongan kiinnityksiin ja Sahcs'n takaiskari, ainakin silleen tehtaan mekatsu veikkaili.

Mun -05:ssa on 24h ajolla menny rengaslukko takaa...sekä lukemattomia etupään rengasrikkoja metsässä kivikoita kolutessa (ainakin 3). Ja siinä ne muuten onkin! 1/3 krossia, loput enskaa ja 3 kertaa pessy putsarin, 3 kertaa vaihtanut öljyt askiin. On muuten orkkis tulppa vieläkin...pitääpä varuiksi vaihtaa.

24.9.2005 20:18

No joo, meillä on -05 125E, siinä meni tulppa ekan vartin ajolla, seuraava onkin kestänyt jo kohta 30 tuntia. Pinnoja jouduttiin edestä kiristämään alkuun usein, mutta nyt ei ole reiluun 20 tuntiin tarvinnut kertaakaan.
Mittarin anturi lähti kävelemään heti ensimmäisellä metsäreissulla ja sitten kopioitiinkin Sirkun temmistä parempi ratkasu. Ajosta on 10h menty hiekkateillä/kouluun, 4-5h radalla ja loput rehellistä suomienskaa.

2.10.2005 16:15

eiköhän se niin ole että kuutiot korvaa viat ;D itsellä ei ole ollut omassa muita vikoja kuin vetoakselin stefan vuoto!

4.10.2005 11:57

nyt pitäis saaha temmu kasaan et pääsis kouluu. ku cagiva nalkkas aamul.
ei sul ois smk mitää temmin valolaitteitten tai koneen osii missää nurkis?