Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

11.8.2004 23:27

Jep, upeita pelejä kaikki temmit :)

13.8.2004 15:09

tomu kirjoitti:Jep, upeita pelejä kaikki temmit :)


Pitäiskään munki ostaa Temmi no ei vaiskaan seuraava minkä ostan On Honda Xr 50 ja sit on piikki Kotka!

14.8.2004 16:55

Osta vaan, mulla on myynnissä :)

24.8.2004 18:52

Onko jollain ylimääräsenä sitä käämiä joka tulee vauhtipyörän ympärille? Eli staattoria :)

25.8.2004 8:09

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:34, muokattu yhteensä 1 kerran

25.8.2004 21:15

oisko jollai myyä toi valovirtapää

2.9.2004 22:08

Moi.
ostin just tässä tm 125 vrx:n ja siinä on kai jotain pientä vikaa. Kun kaasun vääntää nopeasti pohjaan moottori empii ainakin hiljaisesta vauhdista lähdettäessä hetken, mutta sen jälkeen lähtee kiihtymään hyvin. Eli pyörä ei siis empimisen jälkeen mitenkään huonosti lähde, päinvastoin. Kaipaisin vastauksia mistä tälläinen vika voi johtua. Onko muuten normmalia että ilmaseosruuvi on 3,5 kierrosta auki(vakio tyhjäkäyntisuutin). pääsuutin on muuten 200, onko ok kadulle/metsään/radalle, entä mitä suutinta ootte käyttäny talvella? Kiitti vastauksista

2.9.2004 22:13

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:35, muokattu yhteensä 1 kerran

2.9.2004 22:23

No se kyllä on ihan ykkösellä kahvaa kääntäessä ja myös vapaalla kierrättäessä tyhjäkäynniltä ei nosta oikein kierroksia tarpeeks nopeesti. voisko se olla liian rikkaalla, vai onko toi 3,5 kierrosta ok tyhjäkäyntiseosruuville? Vai olisko neulasta kiinni?

2.9.2004 23:36

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:35, muokattu yhteensä 1 kerran

3.9.2004 18:32

Noniin, nyt on temmissä uudet sytkävehkeet ja pelaa mainiosti, mutta kumpaan suuntaan kannattaisi sytkää laittaa kun pikkukierroksillla kun avaa kaasun niin meinaa aika herkästi booata, eli vähän pitäisi ennakko säätää.. ?

15.9.2004 19:34

Kertokaas vähän tosta sisäänajosta... pistin siis juur uuden männän koneeseen ja bensaan vähän enemmän öljyä mitä normaalisti..

Tarvisko jotain muuta vielä säätää esim. vaihtaa suutin tai nostaa neulaa?
entä miten voi ajella sisäänajon aikana? ja kuinka paljon pitäs ajaa sisään?

15.9.2004 19:46

Munaaja kirjoitti:Kertokaas vähän tosta sisäänajosta... pistin siis juur uuden männän koneeseen ja bensaan vähän enemmän öljyä mitä normaalisti..

Tarvisko jotain muuta vielä säätää esim. vaihtaa suutin tai nostaa neulaa?
entä miten voi ajella sisäänajon aikana? ja kuinka paljon pitäs ajaa sisään?


Ite tein näin: alkuun kunnon lämmitys pienillä kierroksilla, kone sammuksiin, taukoa, uudestaan lämpimäks ja tällä kertaa käytin kauemmin ku viimeks ja hiukan enemmän kierroksia, taas sammutus ja tauko, sitten taas lämmitys, pari kierrosta mummottelua radalla ja sitte vaan hanaa!

15.9.2004 22:07

Jaa, no mulla kun oli kone Purolla laitettavana ni ne sanos et yhden tankillisen ku ajat suuremmalla öljyseoksella ni se on hyvä, ja eihän tossa nyt mennyt ku yks ilta et se oli ajettu :) Niin, ja ei saa revittää tai vedättää, eli sillee suht normaalisti ku ajat tankillisen ni pro.

Ei näissä toi sisäänajo niin ihmeellinen ole verrattuna katupyöriin :)

17.9.2004 8:50

No sisäänajoksihan riittää muutama kierros rossirataa. Pr0:t sanoo, ettei tartte sisäänajaa ollenkaan, mut mä olen niin vellihousu ja ajan varmuuden vuoksi muutaman kierroksen hiljempaa.