Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

18.6.2007 9:22

Njuu. Omassa pärrässä taitaa tosin olla vielä hieman karkeampi kuvio...

http://bp0.blogger.com/_CUrYLtexz3w/Rmg ... G_1168.JPG

26.6.2007 21:58

hei ktm harrastajat nyt tarvitsen apua!!haluaisin ktm gs wm-89...(TEHOPUTKEN)saako mistään päin MAAILMAA...ja jos saa pistäkää linkki netti siivusta...käytetyt ja uudet...ei lommosia...niin ja saako jostakin männän KAHDELLA männänrenkaalla kyseiseen vekottimeen jos saa niin kertokaa ihmeessä....kiitän suuresti avustanne...

27.6.2007 12:25

wolfenstein kirjoitti:hei ktm harrastajat nyt tarvitsen apua!!haluaisin ktm gs wm-89...(TEHOPUTKEN)saako mistään päin MAAILMAA...ja jos saa pistäkää linkki netti siivusta...käytetyt ja uudet...ei lommosia...niin ja saako jostakin männän KAHDELLA männänrenkaalla kyseiseen vekottimeen jos saa niin kertokaa ihmeessä....kiitän suuresti avustanne...


Kaksirenkainen mäntä löytyy orimattilasta motopalvelu niemitalo . Kaveri ainakin vielä viime talvena sai sieltä. wiseco.

6.7.2007 14:46

Saako kaksirenkaista (tai muuta tarvike)mäntää myös puolikkaaseen vai pelkästään piikkiin? On aikasta hinnakas tuo mahlen alkuperäinen muki vm-87 pyörään..

13.7.2007 0:05

Onko tossa uudemassa 125 geesis tuorevoiteluu? entä minkälaista viri palikkaa siihen saa mitä tyyppivikoi ja paljon vois odottaa ett olis heppoja?

13.7.2007 10:37

Coroner kirjoitti:Saako kaksirenkaista (tai muuta tarvike)mäntää myös puolikkaaseen vai pelkästään piikkiin? On aikasta hinnakas tuo mahlen alkuperäinen muki vm-87 pyörään..


Mistä saisit mahlen mäntää? Paljon maksaisi? Eikös olekin veikeän näköinen mäntä, kun vertaa muitten vehkeitten mäntiin?
Ittellä myös sama haku päällä..

13.7.2007 10:50

Racing bike tarjosi mahlea huokeaan 299.- hintaan kun viimeksi kyselin, siitä on jo reilu vuosi. Mutta niitä kuulemma tehdään edelleenkin silloin tällöin pieni erä, ja siitä johtuu korkea hintakin, siis tuotantoerän pienuudesta. Onneksi en itse tarvitse kuin uuden männänrenkaan, sillä on hintaa 31e. Elämä on..

-J-

27.7.2007 10:44

Nyt olisi tarvetta 250gs 90-96 käyttökelpoiselle männälle. Pääsisi koittamaan vehjettä. "Pientä" vikaa pytyssä, niin ei viitsisi uutta mäntää tuhota.

29.7.2007 20:55

Huvittaa lukea miten täälä nävitään vanhempaa kalustoa itselläni oli ktm gs 175cc pytyllä ja tehoputkella, hyvinä puolina pidin varsinkin jäällä että oli matala ja kohtuulsien pitkärunkoinenkin ja kevyt metsä ajokin onnistuu varsin mainiosti (ei tientenkään kaikilta valittavilta urpoilta) montulla toki isot hyvpyt olivat kompastus kivi mutta eipä sinne mikään pakko ollut tunkeakkaan ja silti harrastus oli kivaa
isona miinuksena pidin sadan vapaan sachsin konetta pykälien säätö oli tarkka(tätäkin saa kokeilla onnistuuko) ja vapaa tuntui löytyvän turhan useasti sekä kytkin oli lähinnä naurettava mutta muuten varsin mukava laitos, nyttemmin siiryin paria vuotta uudempiin suzukeihin(ensin piikki ja sitten himo aksvoi) ja osien saanti on ainakin ollut helpomapaa ja halvempaa... harrastus on pysysnyt kuitenkin kohtuu hinnoissa ja menoa ja meinkiä on vaikken pyöriäni ole uutena kaupasta hakemutkaan enkä kyllä haekkaan

29.7.2007 20:59

Tuo oli kuin meikäläisen vuodatus. :-)
Eipä heti tule mieleen, että olisin ehjää peliä ostanut...

1.8.2007 0:20

Moi
Saisko viisaammilta vinkkiä. Pyöräni on Ktm GS 250 -86

Pyörän vauhtipyörässä ja staattorin käämissä on pieni reikä joka lienee ajoituksen tarkistusta/säätämistä varten.Ja kysymys, kohtaavatko reiät männän yläkuolokohdassa vai sytytyshetkellä joka on kuulemani mukaan 2,1mm ennen ykk?
Oisko varman tiedon miehiä?
Sain juuri syttölaitteet takas korjaukselta Espanjasta, kipinä oli hukas... Valopuola vaan ei näytä toimivan edelleenkään vaikka siitäkin oli puhetta korjaajan kaa. Mutta kipinä on palannut ja tuntuu toimivan tosi hyvin kun kävin pikku reissun kokeileen.
Saiskohan noita valoja millään "vippas" konstilla toimimaan kun tuo pyörän käyttö maantiellä on aikasen vähäistä. Mitähän pikkunen motskarin akku kestäis valojen polttamista, tarkoitan siis valoja ihan vaan päivän näöllä virkavallan takia... Onko kukaan tehnyt tällaista "järjestelmää"?

Pari vuotta taikinoin suzuki pv:n virtalaitteilla, tuolloin oli valot. Mutta se käyntiinlähtö ja sopivan syttö ennakon löytäminen pani korjauttaan nuo alkuperäiset. Kyllä pyörä taas tuntuu makealta...siis vanhaksi pyöräksi...
-Jussi-

2.8.2007 16:01

Ittellä on sytytys energianlähteenä 1,4 ah akkuporan akku katkojan kärjillä varustettuna.
Erittäin helposti käyntiin, tiedä sitten ihan yläkiekoilla tehoista.
Kestää ajella ainakin 4 h monttuajoa.
Valot pelaisivat pienen wattimäärän omaavilla polttimoilla aika kauan. Eli huomiovaloina...
mopo -89 250gs

3.8.2007 12:42

Tulipa sitten eilen ostettua tollanen vm. -91 GS. Nyt on probleemana se että pitäis löytää sille jalka jostain eli mistä? Taidanpa mennä rassaamaan tyhjäkäyntiä kun ei pysy käynnissä ilman kaasun pumppaamista...

3.8.2007 18:15

Tarkoitatko jalalla sitä sivuseisontatukea? Mulla olisi ylimääräisenä tallinperällä joku 80-90 lukujen vaihteen KTM seisontatuki. Kiinnitus on siihen takahaarukan "aisaan". Voin laittaa kuvia jos jotain kiinnostaa.

3.8.2007 21:33

faidros kirjoitti:Tarkoitatko jalalla sitä sivuseisontatukea? Mulla olisi ylimääräisenä tallinperällä joku 80-90 lukujen vaihteen KTM seisontatuki. Kiinnitus on siihen takahaarukan "aisaan". Voin laittaa kuvia jos jotain kiinnostaa.



Sait yv:n.

Ei päässy tänään ajeleen kun ei suostunut pyörä lähteen käyntiin..