Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

16.2.2006 19:49

niinja vielä unohtui yks juttu eli jos jollain on kokemusta nii voisi kertoa saako helposti sovitettua ton uuden kotarin (exc) muovisarjan tollaseen -96vm.:ään?

16.2.2006 21:37

Salppari kirjoitti:Joo eli jos joku viittiis kertoa ku oon hommaamassa tommosta -96 vuoden gs:ää eli minkäslaisia kokemuksia on niistä? ja kiinnostaa myös tehot eli onko verrattavissa ollenkaan esim. exc:hen? ja miten kestää kone yms.?


Onhan niissä tehoissa sillai eroa, että kaverin exc:ssä on alavääntöä enemmän kuin tälläisessä vanhemmassa Gs kotarissa ja jos ajelee tuolla kadulla niin ainakin tuossa omassa ktm:ssä on 5.vaihteinen laatikko jonka takia vaihteet loppuu liian nopeasti kesken,tosin eihän näitä kadulle ole kokonaan tarkoitettukaan.

16.2.2006 21:41

Kyllä kai siinä tehoja on lähelle saman verran kun EXC:ssä, 55 heppaa? Vääntöä ehkä vähän eri tavalla? Ja -05 muovit käy kyllä, jos vaihtaa tankin ja penkin kanssa.

16.2.2006 23:06

Iltsu kirjoitti:Kyllä kai siinä tehoja on lähelle saman verran kun EXC:ssä, 55 heppaa? Vääntöä ehkä vähän eri tavalla? Ja -05 muovit käy kyllä, jos vaihtaa tankin ja penkin kanssa.


Niin, tankki maksaakin _vaan_ 250-300¤ ja penkki on varmaan 200¤?

16.2.2006 23:11

Elämä on kallista. Saattaa muovit käydä muutenkin, en tiiä muuta kun kaverilla on kaikki vm 05 juurikin 96 pyörässä..ja kun on oikeat suhteet niin ne maksaa ehkä 150e KAIKKI :)

28.3.2006 21:51

edit: ongelma jotakuinkin ratkastu
Viimeksi muokannut Iltsu päivämäärä 30.3.2006 18:02, muokattu yhteensä 1 kerran

30.3.2006 11:21

Iltsu kirjoitti:Nyt olis ongelma..kuvassa näkyvän rajatun alueen sisällä on laakeri jonka perään tulee "kickstarter intermediate gear".
[img=http://img399.imageshack.us/img399/8454/images945463008bt.th.gif]
Mikä toi laakeri on, miks sitä ei oo tossa räjäytyskuvassa ja pitääkö mun purkaa koko kone että saisin sen vaihdettua?

Tosin osa 27 viittaa sinne päin mutta se on ton kataloogin mukaan crank case bush eli ei varmaan oo se.

Siinä laakerissa kun on välystä n. 0.5mm ja ei taida ratas pyöriä suoraan kun rikkoi tossa muita paikkoja :/
Ja pyörähän on -90 GS, kuva on -93 mutta pitäis olla suht samanlainen?



vittu noi gs:ät on paskoja vehkeitä itellä oli joskus
kauan sitten tollanen 90 gs..ja ei vittu kunnon ruho..onnekis sain sen myytyä edes johonki hintaan..

30.3.2006 13:44

*Hooligan* kirjoitti:
Iltsu kirjoitti:Nyt olis ongelma..kuvassa näkyvän rajatun alueen sisällä on laakeri jonka perään tulee "kickstarter intermediate gear".
[img=http://img399.imageshack.us/img399/8454/images945463008bt.th.gif]
Mikä toi laakeri on, miks sitä ei oo tossa räjäytyskuvassa ja pitääkö mun purkaa koko kone että saisin sen vaihdettua?

Tosin osa 27 viittaa sinne päin mutta se on ton kataloogin mukaan crank case bush eli ei varmaan oo se.

Siinä laakerissa kun on välystä n. 0.5mm ja ei taida ratas pyöriä suoraan kun rikkoi tossa muita paikkoja :/
Ja pyörähän on -90 GS, kuva on -93 mutta pitäis olla suht samanlainen?



vittu noi gs:ät on paskoja vehkeitä itellä oli joskus
kauan sitten tollanen 90 gs..ja ei vittu kunnon ruho..onnekis sain sen myytyä edes johonki hintaan..


Kaverilla on kanssa kaks tommosta. En oo ikinä nähnyt kumpaakaan ehjänä....

30.3.2006 15:21

Kaverilla on kanssa kaks tommosta. En oo ikinä nähnyt kumpaakaan ehjänä....[/quote]


he niinpä niin ;) äläkää ikinä ostako vanhoja ktm.gas gas..ynnämuita tollasia paskoja..uudemmat toki sit jo eriluokkaa..mute senki pitää olla todella uusi ;)

30.3.2006 16:49

Mun kokemukset kyseisestä pyörästä on ollut erittäin positiivisia, vaikka pitäähän tonnekkin öljyä ja bensaa laittaa. :)

3.4.2006 22:46

Omat kokemukset pyörästä oli hyvät.Ei mitään muuta valitettavaa paitsi motoplatt.Männänvaihto välitkin tod.pitkät.Kyllä se huoltoa vaatii mutta niinhän noi kaikki vanhemmat 2t krossit.Hyvä hinta/laatu suhde

15.4.2006 18:34

mikä kokoisia suuttimia teillä on käytössä?

entä missä voi olla kuristuksia? kun tuntuu jotenkin tehottomalta

Pyörä on: GS 250cc -89

2.5.2006 20:00

mitäs tein kotkat kulkee? mun menee 115km/h 12/45 väleillä kun kiljuttaa. eikä noita välejä saa enää raskaammaks kun taakse ei sovi pienempi kun ottaa keskiöön kiinni ja edessä takahaarukkaa... että onko jossain uudemmissa erilainen takavanne johon sais pienemmän rattaan? ja pyörä vm-89

2.5.2006 20:25

oovos kirjoitti:mitäs tein kotkat kulkee? mun menee 115km/h 12/45 väleillä kun kiljuttaa. eikä noita välejä saa enää raskaammaks kun taakse ei sovi pienempi kun ottaa keskiöön kiinni ja edessä takahaarukkaa... että onko jossain uudemmissa erilainen takavanne johon sais pienemmän rattaan? ja pyörä vm-89


mitä tekee crossipyörällä johon on laitettu niin pitkät välit kun vaan voi. tietysti jos ajaa jäärataa ajaa, mutta vaikeuksia voi tulla jos mutkasta on pari kymmentä metriä hyppyriin ja siitä pitäs mennä viel yli. itellä välit 13/51. eikös se kiihtyvyys ole kuitenkin se pääasia. taidat tosin olla eksyny väärälle puolelle? kö?

3.5.2006 19:58

ihan maantiellä ajelen niin ois mukava kun kulkis jonkun 130-140 et sais sitä 80-100 ajaa sillee ettei tarvi kiljuttaaa