Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

19.12.2005 13:56

Tyhjensin tallin ja sieltä löyty vielä jotain gs kamaa elikkä: Lila-penkki joka on ku uus,takasivukatteet,maski,keulaputkiensuojat ja sit a1-tehosen kaasariin tarvittavat suuttimet.
Laittakaa yv:tä jos kiinnostaa.Niin ja osat oli 93 geessistä.

20.12.2005 22:22

samalla asialla ollaan kun äskösessäkin viestissä eli ktm mx meni osiks kun lohkoa ei saapunu...-91 malli
ja uutta on mäntä ja pytty virheetön+luultavammin uusittu swingi kun adabteri on swingissä kiinni eikä sillä vanhemman mallin kammella.

yyweellä tavoittaa...

13.1.2006 8:41

nonii nyt sain kytkinkopan...eli perun puheeni!

19.1.2006 13:14

Noniin! eilen sain puolikkaan Geeässän, kilvissä tietenki. Hyvässä kunnossa vielä. täytyy sanoa että mahtava pelihän toi piikin kawakasan jälkeen on...
Viimeksi muokannut Iltsu päivämäärä 19.1.2006 18:34, muokattu yhteensä 1 kerran

19.1.2006 16:18

kylä varmaan sain kans ton piikki mx toimiin...kattoo ny miten pelaa

19.1.2006 22:01

Kertokaas mulle että minkätakia toi käynnistyspoljin ei palaudu kunnolla takasin ja jää moottorin ollessa käynnissä tekeen samanlaista ääntä kuin koittaisi normaalisti koneen ollessa käynnissä painaa poljinta alaspäin jolloin se pitää sellasta `surinaa..`. Itse ajattelin että se johtuis siitä kun käynnistyspolkimen akseliin tulee se salpa mikä pitää polkasun jälkeen sen käynnispolkimen akselin irrallaan kytkinkruunussa olevasta rattaasta..

koittakaa ottaa selvää mitä mä yritin sanoo tällä viestillä ;)

19.1.2006 22:54

ZimZim- kirjoitti:Kertokaas mulle että minkätakia toi käynnistyspoljin ei palaudu kunnolla takasin ja jää moottorin ollessa käynnissä tekeen samanlaista ääntä kuin koittaisi normaalisti koneen ollessa käynnissä painaa poljinta alaspäin jolloin se pitää sellasta `surinaa..`. Itse ajattelin että se johtuis siitä kun käynnistyspolkimen akseliin tulee se salpa mikä pitää polkasun jälkeen sen käynnispolkimen akselin irrallaan kytkinkruunussa olevasta rattaasta..

koittakaa ottaa selvää mitä mä yritin sanoo tällä viestillä ;)


saattas olla kiksin jousi poikki...olin tossa tetissä yhes prätkäliikkeessä nii siellä oli yks kotari, jossa samanlaisia oireita ja toi vika oli. se oli muistaakseni vm. 2000-2002 se pyörä. KUULEMMA aika yleinen vika vanhemmissa kotkissa.

20.1.2006 8:20

mitäs säätöjä talvella on käyttäny -91 kotkassa,jossa on 37mm dellorto???

Kaasari

6.2.2006 15:20

Mikäs mahtaa olla 250 GS:n vakio suutin koko? Ja mistä saisi kyseiseen Bing 54:seen isompia suuttimia?

6.2.2006 20:51

miten onko 70tuntia ajoa ktmllä paljon? ja paljos kilsoissa..

6.2.2006 21:01

Aaltonen kirjoitti:miten onko 70tuntia ajoa ktmllä paljon? ja paljos kilsoissa..


Riippuu tietysti ajajasta ja muutenkin ajosta. Yleensä tuon verran ajoa tulee ½vuodessa - 2 vuodessa.

13.2.2006 0:52

jonsson kirjoitti:mitäs säätöjä talvella on käyttäny -91 kotkassa,jossa on 37mm dellorto???

Ok,eli tuli ostettua tuossa perjantaina -92 GS kotari ja tarvitsisin kanssa vähän tietoo millaisia talvi säätöjä teillä on kaasarissa?

13.2.2006 9:58

Mulla on kaasrissa (37mm dellorto vhsb) 225 pääsuutin ja vakio neula toisiksi alimmassa lovessa suutin kyllä surempi mitä muilla on näissä ollu..

Tietääkö muuten kukaan passaako noi kuuskanttiset mikunin suuttimet tohon kaasariin ku ei taho suomesta noita mikunin isoja pyöreitä löytyvän ku alle kakssatasia...

13.2.2006 18:49

Mitenkäs on, käykös 250cc kone piikin runkoon?

16.2.2006 19:47

Joo eli jos joku viittiis kertoa ku oon hommaamassa tommosta -96 vuoden gs:ää eli minkäslaisia kokemuksia on niistä? ja kiinnostaa myös tehot eli onko verrattavissa ollenkaan esim. exc:hen? ja miten kestää kone yms.?