Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

4.9.2005 21:24

Tuleeks sulla sitte kunnon tehopiikki?Ite kasasin sen aluks sillee et laitoin sen kiinniasentoon ja ei ollu oikee tehoja mut nytte ero on HUOMATTAVA!

4.9.2005 22:05

mistä saa ktm gs:ään teharia? Kuulin että jostain sais, merkki oli joku spes tai vastaava, nettiosoite kiitos!

5.9.2005 15:31

wabatsu kirjoitti:Tuleeks sulla sitte kunnon tehopiikki?Ite kasasin sen aluks sillee et laitoin sen kiinniasentoon ja ei ollu oikee tehoja mut nytte ero on HUOMATTAVA!
kyllä se mulla toimii. Aika outoa, koska eikös sun koneen pitäisi olla täysin samanlainen kun mulla?

7.9.2005 11:14

Elikkäs tietäiskö kukaan mistä sais tommoseen -91 GS:än tehoputkea?
Ja olisko kellään myynnissä uudemman mallin katteita (esim. -96 vuotisen) ja paljonko ne maksais uutena?

7.9.2005 12:32

weeweewee.soitaracingbikesidecariin.äfii
On se oikeesti niin vaikeeta. Ei hitto. Te varmaan kuolisitte nälkään, jos äitimuorinne ei kantais ruokaa nenän eteen, kun ette te dorkat keksis mistä sitä saa.

7.9.2005 12:38

wert kirjoitti:weeweewee.soitaracingbikesidecariin.äfii
On se oikeesti niin vaikeeta. Ei hitto. Te varmaan kuolisitte nälkään, jos äitimuorinne ei kantais ruokaa nenän eteen, kun ette te dorkat keksis mistä sitä saa.


ei vittu meinaatko et pitäs ihan itte soittaa jonnekkii ja kysellä osia...? vitun paljon helpompaa on arpoa täällä ja kuunnella kavereiden MUTU-puheita :)

7.9.2005 12:41

Nii-i. Eilenkin piti metsästää hondan takavannetta ja onneks sit löyty yks kappale just semmosia kuin haluttiin. Joutu soittamaan aika moneen paikkaan. APUVA! Meinasivat syödä saatana. Pinnojakin joutu ettimään useemmasta liikkeestä. Pelotti ihan hullusti.
Mut hei! Noi asiathan ois hoitunu sillä, että mä tuun kyselemään tänne, että mistä niitä saa ja mitä ne maksaa. Voi hitsi mä oon tyhmä, kun en tota tajunnut. Oisin saanu osat ja tiedon heti! Joku ois varmaan vielä kasannu mulle sen vanteenkin kaupanpäälle.

7.9.2005 16:38

Mitä mäntää käytätte gs:ssä? Alkuperänen maksaa about 230e....
mulle ei ainakaan toi vm:88 cr:n 0,25 ylikoko (myydään gs:sän mäntänä) käy ku m-renkaan lukitustappi on väärässä paikassa (siis huuhtelun päällä.) wicecossa sama homma. onko wösner saman lainen ku wiceco ku eivät missään tunnu tietävän (olen soitellu :) ).

7.9.2005 18:46

bätmän kirjoitti:Mitä mäntää käytätte gs:ssä? Alkuperänen maksaa about 230e....
mulle ei ainakaan toi vm:88 cr:n 0,25 ylikoko (myydään gs:sän mäntänä) käy ku m-renkaan lukitustappi on väärässä paikassa (siis huuhtelun päällä.) wicecossa sama homma. onko wösner saman lainen ku wiceco ku eivät missään tunnu tietävän (olen soitellu :) ).
Ite ostin alkuperäsen männän 160¤. Wössnerinkin olen ostanut hinta 100¤. Motopalvelu nimisestä liikkeestä, joka sijaitsee orimattilassa. Tossa wössnerin männässä katkoskohta osoittaa suoraan pyörän taakse niinkuin tässä ihme männässä minkä otin pois entisen omistajan jäljiltä joskus.

7.9.2005 20:12

peppade kirjoitti:
bätmän kirjoitti:Mitä mäntää käytätte gs:ssä? Alkuperänen maksaa about 230e....
mulle ei ainakaan toi vm:88 cr:n 0,25 ylikoko (myydään gs:sän mäntänä) käy ku m-renkaan lukitustappi on väärässä paikassa (siis huuhtelun päällä.) wicecossa sama homma. onko wösner saman lainen ku wiceco ku eivät missään tunnu tietävän (olen soitellu :) ).
Ite ostin alkuperäsen männän 160¤. Wössnerinkin olen ostanut hinta 100¤. Motopalvelu nimisestä liikkeestä, joka sijaitsee orimattilassa. Tossa wössnerin männässä katkoskohta osoittaa suoraan pyörän taakse niinkuin tässä ihme männässä minkä otin pois entisen omistajan jäljiltä joskus.

Jaa mulle ois alkuperäinen maksanut 230e onko hinnat noussu vai vituilakseenko multa enenmän pyytävät?? :) Onko wösner sama ku vm -88 0,25 ylikoko?? entä minnepäin alku peräisessä on katkos??

7.9.2005 20:39

bätmän kirjoitti:
peppade kirjoitti:
bätmän kirjoitti:Mitä mäntää käytätte gs:ssä? Alkuperänen maksaa about 230e....
mulle ei ainakaan toi vm:88 cr:n 0,25 ylikoko (myydään gs:sän mäntänä) käy ku m-renkaan lukitustappi on väärässä paikassa (siis huuhtelun päällä.) wicecossa sama homma. onko wösner saman lainen ku wiceco ku eivät missään tunnu tietävän (olen soitellu :) ).
Ite ostin alkuperäsen männän 160¤. Wössnerinkin olen ostanut hinta 100¤. Motopalvelu nimisestä liikkeestä, joka sijaitsee orimattilassa. Tossa wössnerin männässä katkoskohta osoittaa suoraan pyörän taakse niinkuin tässä ihme männässä minkä otin pois entisen omistajan jäljiltä joskus.

Jaa mulle ois alkuperäinen maksanut 230e onko hinnat noussu vai vituilakseenko multa enenmän pyytävät?? :) Onko wösner sama ku vm -88 0,25 ylikoko?? entä minnepäin alku peräisessä on katkos??
EMT, mulle antovat wössnerin ja toimii hyvin :). Minkäs ikänen toi sun on enkä oo edes varma minkä kuutioinen toi sun on? Kai se katkos alkuperäsessäkin osottaa taakse, ei huomannu kattoo.

8.9.2005 0:39

isoEGO kirjoitti:
wert kirjoitti:weeweewee.soitaracingbikesidecariin.äfii
On se oikeesti niin vaikeeta. Ei hitto. Te varmaan kuolisitte nälkään, jos äitimuorinne ei kantais ruokaa nenän eteen, kun ette te dorkat keksis mistä sitä saa.


ei vittu meinaatko et pitäs ihan itte soittaa jonnekkii ja kysellä osia...? vitun paljon helpompaa on arpoa täällä ja kuunnella kavereiden MUTU-puheita :)


Sori nyt vaan pojat, mutta mistäs helvetistä ne siellä Racing Bikessä tietää, onko jollain myynnissä käyttettyjä katteita? Ja en taida olla ostamassa tota tehoputkea Suomesta, koska saan halvemmalla jostain muualta. Elikkä jättäkää kirjottamatta, jos ette saa asiallista vastausta aikaiseksi. Ja myönnetään että noiden uusien katteiden hinnat saa kyllä selville soittamalla. :D

8.9.2005 12:01

Kylläpä särähtää aina korvaan kun puhutaan monttukoneiden yhteydessä katteista...

8.9.2005 15:13

Mulla on prxon mäntä ja se katkos ei osunut huuhtelukanavan kohdalle vaan sen vieressä olevaan "pilariin" vai mikä liekään, mutta laakerin ei mahtunut männän sisälle vaan piti hiukka viilata männän sisäpuolelta pois.

8.9.2005 21:04

McInen kirjoitti:Mulla on prxon mäntä ja se katkos ei osunut huuhtelukanavan kohdalle vaan sen vieressä olevaan "pilariin" vai mikä liekään, mutta laakerin ei mahtunut männän sisälle vaan piti hiukka viilata männän sisäpuolelta pois.
No mulla osu huuhteluun.