Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

29.4.2004 22:45

:D
http://www.bikepics.com/members/peppade/88125gsii/ siin on kuvii KooTeeÄmmästä. Tossa kuvassa se ei oo pesty :( Se on oikeesti paljon hienonpi livenä, tosin ei ikinä yhä hieno ku mitä jonipykällä on.
Koskas Haban kTM:ämmästä löytyy kuvia?

29.4.2004 23:24

Siis ihan oikeesti pojat, MITÄ VITTUA TE TEETTE NOILLA ROHJOILLA?!
Mä en käsitä.

29.4.2004 23:25

Mietinpä juuri samaan, mutta en viittinyt kommentoida mitään ennen sua :)

29.4.2004 23:27

Joo, siis kyllä mä käsitän että ktm pitää olla tallissa, jotta mopopojilta tulee kunnioitusta. Mutta eihän tommoset rohjot ole edes ajamisen arvosia. Paalaamoon joutasivat kaikki tommoset hirvitykset. Hyi hyi.

29.4.2004 23:34

En tiiä noista jannuista, mut kaikilla ei oo isän visaa jolla vinguttaa persettä. Tuollaki rahalla tietysti vois ostaa paljon muuta mukavampaa, omasta kokemusta sanon et ei noista vanhoista romuista oo mihkää. Saa huoltoauto olla perässä keräämässä tippuneita osia että alle tonnilla/kk pärjää varaosien suhteen.

30.4.2004 8:36

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:00, muokattu yhteensä 1 kerran

30.4.2004 11:29

nojoo,noi on kyllä tollasia hirvityksiä,20vuoden päästä noinkin rupee olee jo hienoja pelejä kun laitellaa historic crossiin.

Kaveri pisti kuvan niiden 90km ajetusta Maicosta,taisi olla 450cc 2t.

vuosimallia 73?

Pyörällä tosiaan oli ajettu vain 93km :eek:

Ollut jonkun tallissa 30 vuotta...

Mut kuitenkin,saahan tollasseestakin kotkasta hienon pelin laittamalla.

Ei pahalla Gs miehet mutta ajattelin tuollaista konetta Erkkolaan :D

30.4.2004 11:43

Oot kyllä wert niin nolo jätkä että en ees jaksa sanoo vastaan tohon sun kommenttis...Odotelkaas nyt,kuvia on heti tulossa kunhan saan ensin KTM:n edes talliin :P

30.4.2004 12:04

Mitenkäs niin? Ooks nyt allapäin, kun muut eivät arvostaneetkaan sun mopoas? :( No voi ei, elämä on kuule joskus julmaa.

Ei mulla mitään noita vastaan ole, mutta jos sitä mieli tekis oikeesti harrastaa crossia/enduroa, niin ei järkimies tommosta talliinsa ostaisi. Tässä on varmaan aikalailla samanlainen vehje, kuin nuo teidän pelit on. Ja toi meni samaan tahtiin kuin joku dt :) Eli ei noilla ainakaan kovaa pääse.

Museopyörät on sitten asia erikseen, mutta taitaa ne pelit seistä siellä tallissa enimmäkseen. Kerran orimattilassa kattelin, kun pitkäpartaset äijät veti vanhoilla pyörillä nahkasaappaat jalassa, avokypärä päässä ja jotkut lentäjänlasit silmillä. Oli se kyllä hupasan näköstä, mutta varmasti ihan kivaa.

30.4.2004 12:14

:D Täytyy ostaa GS :D
Viimeksi muokannut Erska päivämäärä 30.4.2004 13:27, muokattu yhteensä 1 kerran

30.4.2004 13:25

Eeh? Nyt jumalauta järki käteen ja turpa kiinni jos ei ole järkevää sanottavaa. Tuossa tuli äsken niin tyhmää juttua etten kykene edes kommentoimaan.

30.4.2004 15:39

joo, näinpä! Ja ainakin mitä minä eilen testasin hiekalla CR 125 -98 viivoja, niin samaa tahtii mentiin. Teille se on aivan sama mitä näätte tosta pyörästä. Minulle tuossa on tehoa ihan tarpeeksi ja se kun sillä liikenteessä voi vielä päristää! Nyt olen ajanut 250km, ei muuta kuin yksi tulppa, joka vain kastu kun jäi ryyppy päälle, bensaa on kyllä palanu perkeleesti, 10l/100km!

Joten ajellaan millä ajellaan, aja sinäkin wert. Kuhan on kivaa. Ja jostainhan se pitää aloittaa. Minun pärräni makso 850 €, rekisteröitynä. Totta kai ajelisin mieluummin tuollaisella uudenuutukaisella KTM EXC 125 mut se maksaa uutena kait sen 8000 €, käytettynä 5000-6000-->(aivan sama, iso ero silti 800 euroon). Kyllä muuten tuollainen uusi kotari oltaisiin varmaan ostettu, mutta kun cbr:kin on tilattu!

eiköhän se ole siinä..

1.5.2004 14:39

Omasta pyörästä maksoin 850€. Ei rekisteröitynä. Sanon vielä kerran, että toi ei oo ikinä jättäny. Wert: Ketää ei oikeesti kiinnosta mitä sä aattelet näistä hienoista historiallisista laitteista.

1.5.2004 16:06

peppade, no ounouu. Kyllä mun mielipiteet näyttää nakertavan teidän pieniä mieliänne rotan lailla.

1.5.2004 17:13

jonipyka kirjoitti: Ja ainakin mitä minä eilen testasin hiekalla CR 125 -98 viivoja, niin samaa tahtii mentiin.


Entäs ajettavuus ja alusta? Radalla taitas cr mennä menojaan.