Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

25.12.2009 17:45

Juu, niitä kattelin ja hinta on suolainen... Toisaalta mulla on 2 virtapäätä ehjinä+magneetto jos ne myisi....

E= Jes, vika selvitetty... Kotoota löyty toinen motoplat puola, jolla sytytys toimii, nähtävästi yhteensopivia.

2.3.2010 23:18

oma geessi myyntiin osina. kipinä hukassa puola luultavasti mennyt. ja muutenki aika rujossa kunnossa sähkövehkeet... kampiakseli uuella kiertokangella ei kilsaakaa ajettu. yks leiponu sylkkä pelastettavissa (luulisin). ja toine käyttökelpone mikä paikallaa. jonki näköset piikit alla renkaissa. ja LAITTAKAA KYSYMYKSIÄ KIINNOSTUNEET KAIKENLAISISTA OSISTA.! 1.5vuotta sitte ollu viimeks ajossa. en jaksa enää leikkiä tolla uus lelu jo tallissa. yv:tä vaan kiinnostuneet.. niin ja pyörähän on vm.83-84 250Gs ei tarkkaa tietoa nestejäähy kumminki.. txt voi 0405281722 saa parhaite päivisinki kii ku oon intissä. 8)

ktm 300 -95

16.4.2010 14:22

nyt ois osaa kyseisestä vempulasta myynnissä oikeestaan kaikki muut paitsi kone ja katteet+ tankki. taka iskari on lyhyempi kuin alkuperäinen.

ja sain vihdoin tun vanhemman gessin kasaan ja sisään ajoja ajellu tai mitä lie... kannattaako alkuun laittaa vähän jämäkämpää seosta esim 3.5%?

16.4.2010 22:09

Ei tarvitse. Tai ainakaan itse en laittanut ja hyvin toimii. :)

10.5.2010 16:22

tietääkös joku mikä vois olla vikana ktm 250gs kun sammuu kilometrin ajon jälkeen ja vähä aikaa ku oottelee nii lähtee tulille? :itku:

10.5.2010 18:56

Ape86 kirjoitti:tietääkös joku mikä vois olla vikana ktm 250gs kun sammuu kilometrin ajon jälkeen ja vähä aikaa ku oottelee nii lähtee tulille? :itku:
Antaako kipinää sillon kun ei lähde käymään?. itse veikkaisin puolaa viaksi.

300cc gessi -91

17.5.2010 20:43

no johan nyt on ¤%!¤%". mikä on vialla ku ei saa tyhjäkäyntiä millään kohalleen`? eka kun antaa kunnolla kaasua ja painaa esim kytkimen pohjaan niin tyjhäkäynti heittää ihan sika korkeella ja kuulostaa että leviää koko paska.... ja se tyjäkäynti kun on korkealla se ei ole semmosta tasasta käyntiä? oon suuttimia kokeillu 40, 45 ja 50 ja 45:n osoittautunu parhaaks. 40:llä ei riitä enää tyjäkäyntiruuvi ja 50:llä kävis muuten hyvin mutta sitten röpöttää puolessa n. kaasussa. pääsuutinta oon kokeillu 170 ja 173. ja 170 kiinni nyt toimis muissa kierros alueissa hyvin...

KTM GS 125 jarruosaa

5.7.2010 15:39

Osaisko kukaan sanoa että mistä sais gs:ään takajarru pääsylinterin ja satulan korjaus sarjaa??

5.7.2010 23:46

Tokavika: ilmavuoto. Vika: lähetä ne männät tänne niin käyn läpi noi korjaussarjat jos jossian sattuis oleen sopivan kokoset pelkät tiivisteet tai myös männät ja viimenen konsti on sorvata sinne johonkin saatavana olevaan korjaussarjaan yhteensopiat männät...

22.8.2010 21:49

Morjesta!
Tuli tänään ostettua tollanen KTM GS vuosimallia 89 kahdellasadalla eurolla. Ei oo ihan kasassa, kytkin on irti yms, sylinteri täytyy kiristää, letkut sun muut laittaa kiinni jne.. Niin ja katteista puuttuu suuri osa.
Eli, tiedättekö mistä tuohon laitteeseen saisi katteita, onko jollain myydä käytettynä? Lähinnä ne tankkiin kiinni tulevat ilmanohjaimet haluaisin, tarkemmin sanottuna oikeanpuoleisen. Takakatteetkaan eivät haittaisi. Toinen mitä tuosta laitteesta puuttuu on kytkinjouset. Mistäs ne saisi? Lisäksi jarrulevyt ovat aivan ruosteessa, pitäisi varmaan vaihtaa. Ja mihin vuosimalliin asti moottorin osat käyvät ristiin? Kiitos!

24.8.2010 19:50

Voi olla että mikään ei sovi mitä ehdotan mutta koitetaan nyt kumminkin...
Etukatteet: Vas. 546.35.028.000
Oik. 546.35.029.000
Takakatteet: Vas. 502.08.041.700
Oik. 502.08.075.700
Kytkinjouset: 544.32.001.100 (Taitavat myydä yksittäin näitä eli otat näitä viisi)
Koodit siis voit vaikkapa näpytellä motokeitaan hakuun. Niillä ei tainnut olla muita kuin oik. takakatteita, mutta kysymällä voisi saada tilattua.
Itsellä ainakin menee uusien kotareiden levyt suoraan.
Ja stormilla on myös joitakin osia http://www.storm-motor.fi/osat/crossit/ktm/

24.8.2010 22:15

zaaro kirjoitti:Voi olla että mikään ei sovi mitä ehdotan mutta koitetaan nyt kumminkin...
Etukatteet: Vas. 546.35.028.000
Oik. 546.35.029.000
Takakatteet: Vas. 502.08.041.700
Oik. 502.08.075.700
Kytkinjouset: 544.32.001.100 (Taitavat myydä yksittäin näitä eli otat näitä viisi)
Koodit siis voit vaikkapa näpytellä motokeitaan hakuun. Niillä ei tainnut olla muita kuin oik. takakatteita, mutta kysymällä voisi saada tilattua.
Itsellä ainakin menee uusien kotareiden levyt suoraan.
Ja stormilla on myös joitakin osia http://www.storm-motor.fi/osat/crossit/ktm/
Joo kiitos sulle! Tuolta motokeitaalta (motoskeida kuulemma :D) käskivät kysellä tuolla tutussa liikkeessä, eli sinne soittelen sitten huomenna =) Unohdin vissiin mainita että toi mun ostama GS on 125 eikä kaks puokki mutta mitä oon kuvia kattonut niin katteet menee kai ristiin? Nojuu mutta soittelen keitaalle huomenna =)

25.8.2010 9:49

pommikone kirjoitti:Morjesta!
Tuli tänään ostettua tollanen KTM GS vuosimallia 89 kahdellasadalla eurolla. Ei oo ihan kasassa, kytkin on irti yms, sylinteri täytyy kiristää, letkut sun muut laittaa kiinni jne.. Niin ja katteista puuttuu suuri osa.
Eli, tiedättekö mistä tuohon laitteeseen saisi katteita, onko jollain myydä käytettynä? Lähinnä ne tankkiin kiinni tulevat ilmanohjaimet haluaisin, tarkemmin sanottuna oikeanpuoleisen. Takakatteetkaan eivät haittaisi. Toinen mitä tuosta laitteesta puuttuu on kytkinjouset. Mistäs ne saisi? Lisäksi jarrulevyt ovat aivan ruosteessa, pitäisi varmaan vaihtaa. Ja mihin vuosimalliin asti moottorin osat käyvät ristiin? Kiitos!


Pitstopissa ja Motomasterilla on purettuina 88 ja 89 125cc geessi.

25.8.2010 10:17

Joo huomasin kans et pitstopilla olis, täytyy varmaa sinne soitella =) Motoskeitaalla sanovat että katteita ei enää valmisteta mutta kytkinjouset sain tilattua

E: kummassakaan purkaamossa ei näytä olevan katteita ainakaan jäljellä

19.10.2010 23:27

Moi Mulla olis kohta tulossa 85vm gs 125 osia.niin ja piti kysyy minä vuonna näihin tuli pakoaukon säädin