Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

KTM GS-Keskustelua :)

22.4.2004 17:08

Nyt kun olen saamassa oman kotkani ajokuntoon,olisi vielä yksi seikka mikä kiinnostaisi. Läppärungossa on kiinni sellainen muovipala jota luulin kuristukseksi. Enää en ole kuitenkaan asiasta ihan varma,se saattaa olla myös bensanohjain. Jos joku tietää kyseisestä osasta,kertokaa ! Tieto todella tarpeen ! Kiitos :)

22.4.2004 20:16

Joojoo, se on kuristus. Ota vaan pois, kun se pienentää sitä reikää. Sit vaan kovaa ajoa ja kyllä toimii. Mut älä ota sitä vakavasti, jos mopo menee risaksi.

22.4.2004 20:23

Öö ? Eka sanot et "ok ota vaan pois" sit et "älä tuu valittaa jos mopo menee risaksi". Ota tuosta nyt selvää,voisitko vähän selventää pointtiasi ? :wink:

22.4.2004 20:30

Ota pois ja kokeile. Jos se ei liiku minnekkää niin laita takaisi. Tuskin se räjähtää jos testilenkin ajat ilmankin sitä.

22.4.2004 21:48

Eiku oikiasti ite mietin, että mitä se tekee, tuskin se kuristus on. Oisko se joku bensan ohjaaja?

22.4.2004 23:32

tuskin on kuristus :-? . Omassa en oo nähny niissä läpissä kyllä mitää muovia :D. Noi linkun laakerit on kyl sopivan hintasia! maksaa iha v*t*sti.
Vika katsaus n. 50tunnin ajon jälkeen(huollot tietenkin ajallaan):Takakumi puhkes jossai vaiheessa, vetoakselin stefa rikki, 1 tulppa meni rikki ja pakoputki repes jotai 2cm saumasta vähäsen, ni piti hitsata. Eli ei oo tullu mitää kallista remonttia. muuta remonttia on ollu rattaiden ja ketjujen uusiminen.

Nyt on just linkkujen putsaus/rikkinäisten laakerien uusiminen meneillään. Tollane on kätevä peli sinänsä että varaosia löytyy mitä vaan käytettynä eli jos laatikko menee rikki ni ostaa joltai halvalla "uuden".

monta tuntia te ootte yleensä ajanu männällä ennen vaihtoa? Mä oon ajanu nyt 60t ja meinasin ennen kesää kattoo minkälainen mäntä on.

22.4.2004 23:56

peppade kirjoitti:Noi linkun laakerit on kyl sopivan hintasia! maksaa iha v*t*sti.


Onneksi useimmat laakerit saa tarvikkeena laakeri tukkureilta jolloin hinta on murtoosa alkup. osasta :D

23.4.2004 16:01

FactoryKX kirjoitti:
peppade kirjoitti:Noi linkun laakerit on kyl sopivan hintasia! maksaa iha v*t*sti.


Onneksi useimmat laakerit saa tarvikkeena laakeri tukkureilta jolloin hinta on murtoosa alkup. osasta :D


tätä ei saa... on käyty kyselee.

23.4.2004 18:25

minä ajattelin enemmän ajella ku 60tuntia, ajattelin sellasta 2000-3000km :wink: :roll: :-? :itku: :|

23.4.2004 18:31

toi 60h on mielestäni enemmän ku 2000-3000km...

23.4.2004 19:16

No jos ajelet 50km/h keskinopeutta niin 80h joka on sopiva männän vaihtoväli sulle on 4000km....

23.4.2004 19:49

peppade,totta turiset ! Itsekin ostin moto-oittisesta moottorintiivisteitä ja joitain laakereita,makso yhteensä 160e :paha: Mutta se on tän pyöräharrastuksen huonoja puolia...Kiitos neuvoistanne,otan kyseisesn osan pois ja kokeilen että miten kulkee.Jos ei lähe minnekkään -> osa takaisin. Kuiva tulossa galleriaan jahka saan sen kotiin :P

23.4.2004 23:21

hyvä hyvä, minun kotarilla on nyt ajettu 90 km, ja hyvin on pelannu :wink: minä tykkään siitä vehkeestä kun sillä ajamisessa on tunnetta, ei ihan jokaisellla oo sitä :wink: minäkin pistän kuvia, nyt..

23.4.2004 23:22

aijaa no noinhan se onkin helppo tietää... se voi olla tos 60 h tunnin paikkeilla kattoo nyt, rupeeko kuulumaan erikoisia ääniä...

25.4.2004 13:52

mä haluisin ton mun vehkeen rekisteriin. Paljonkoha kehtais maksaa rekisteröidystä rungosta? ku rekisteriin laittaminen ois tuskaa:tupla änärit,jalka, peilit, mittari,kuristukset... ja muuta paskaa pitäs viel tehä paljon.