Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

6.9.2006 18:32

sähkömies kirjoitti:
Saunamajor kirjoitti:Ajetaan kadulla, mutta ei kulje alakierroksilla metässä vai? Mulla kyllä vaan tuntuu kulkevan niin ala kuin ylä kierroksilla ja siitä välistä.
Ei tuolla metässä sateenjälkeen uskalla ajaa kuin ala ja keski kierroksilla. Hitto ne märät juurakot on liukkaita.


Juu niin on, itekki kokenu sen med katurenkaat :)

6.9.2006 18:43

Onko niillä ees mitää järkee lähtä ajaa metäs, oikeet renkaat alle eikä mitää lelukumeja ;)

7.9.2006 9:39

Markka-aikaan vielä oli 50-60mk...silloin viimeksi jouduin teettämään muualla. Nykyään on kuulemma 15-20e, sen näkee kohtapuoleen kun käyn omani hakemassa takaisin.

Jokos kgmt kävit Purolle räyhäämässä mokaas? Räyhäsitkö niin pahasti, ettet kehtaa viedä sille mukia enää?

7.9.2006 14:23

SMK;-) kirjoitti:Markka-aikaan vielä oli 50-60mk...silloin viimeksi jouduin teettämään muualla. Nykyään on kuulemma 15-20e, sen näkee kohtapuoleen kun käyn omani hakemassa takaisin.

Jokos kgmt kävit Purolle räyhäämässä mokaas? Räyhäsitkö niin pahasti, ettet kehtaa viedä sille mukia enää?


´Se laippa jonka puro korjas katkesi,,että en usko mun käytössä sen hajoova noi helppoo. tänää vasta menossa.

7.9.2006 17:12

kgtm kirjoitti:Tietäiskö joku paljo maksaa hoonaus?


Jos on kovaromi pytty niin ei hoonata ihan kaikkialla, taikka ei oikeastaan missään. Joko uudelleen pinnotus, putkitus tai uus, mikäli sylinteristä puhutaan?

7.9.2006 17:50

Saunamajor kirjoitti:
kgtm kirjoitti:Tietäiskö joku paljo maksaa hoonaus?


Jos on kovaromi pytty niin ei hoonata ihan kaikkialla, taikka ei oikeastaan missään. Joko uudelleen pinnotus, putkitus tai uus, mikäli sylinteristä puhutaan?


Puro sano mulle et 30e

7.9.2006 18:31

Ahaa, uups, hinnat noussu aika paljon niistä ajoista. Ja kyllä ne on hoonattu uutenakin, ei tosin samoilla kivillä kuin teräspytty/putki.

kgmt, mitä hittoa tarkoitat tuolla korjaamisella? Jos puhut niistä 150e/kpl "kielistä" niin ei niitä kyllä korjata voi. Ootkohan sekottanu jotain...

7.9.2006 21:26

SMK;-) kirjoitti:Ahaa, uups, hinnat noussu aika paljon niistä ajoista. Ja kyllä ne on hoonattu uutenakin, ei tosin samoilla kivillä kuin teräspytty/putki.

kgmt, mitä hittoa tarkoitat tuolla korjaamisella? Jos puhut niistä 150e/kpl "kielistä" niin ei niitä kyllä korjata voi. Ootkohan sekottanu jotain...


Ei juu voi korjata, uushan sinne pitää tunkee. Tarkotin korjaamisel sitä, että puro laittaa sen uuden kielen sinne minun puolesta.

Heh,, ja tuli ilmi mikä tos mun jutskas on, imuvuoto jossain, taitaa husse olla varastossa vähän kauemmin ku aatteli :I

7.9.2006 22:11

Joo'o, ne sun kuvaamasi oireet oli aikas selkeesti laihalla. Ei muuta kun kone uudelleen kuntoon ja ennen kuin ajat, tutkit missä se vuoto on.

7.9.2006 22:49

Juu näin pitää tehrä.

Mistäs sais takomännän ja mihi hintaa..?

7.9.2006 22:53

Allrightilta saa, ja hintaa on 126 e

7.9.2006 23:00

Niquzai kirjoitti:Allrightilta saa, ja hintaa on 126 e


Kiitos tiedosta :)

9.9.2006 16:58

Joku sais nyt myydä mulle HVA CR 125 2003 sopivan kytkinkahvanruongon! H****vetin moinen kiire enkä viittis ostaa täydellistä sarjaa reisingistä (90¤)

10.9.2006 13:40

Eikös Oolraitilta saa niitä kytkinkahvarunkoja tarvikkeena johonkin parin kympin hintaan?

Tsekkaas luettelosta...

10.9.2006 17:15

Niquzai kirjoitti:Allrightilta saa, ja hintaa on 126 e


neubertilta saa 111¤ alkuperäisiä asso takomäntiä.

jake