Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

13.8.2006 13:34

Mun kohalla resingi on toiminu aina nopeesti ku kaikki mitä oon tarvinnu on löytyny hyllystä ja sain jopa kesäkuussa koneremontin 4 päivässä vaikka pihalla oli älytön liuta mopoja.

14.8.2006 23:05

nyt jumalautes saa olla hintansa arvone husse ku pakoaukon säätimenki huolto nii vi&&& kallis.

Onnee kaikille 98hussen omistajille,siihe se on iha pimee kallis:P

15.8.2006 21:05

Käykös nuo 90-94 vuoden WR:n eturattaat myös tähän -05 vuoden malliin?

16.8.2006 10:47

Mites on käykö Hva Te:n kytkinkahva Hva Cr:ään? Kun Allrightin luettelossa ei ole erikseen Cr:ään kahvoja.

16.8.2006 17:38

MiikkaeS kirjoitti:onko se mp-racingin toiminta oikeesti niin perseestä miten aina puhutaan vai onko se jotain huhua?
Mulla ei tosta oo kun yks kokemus ja se on huono: tilasin tässä joku aika sitte sieltä ex mopohusseen koneen stefoja, niin sanottiin, et italiassa pidetään lomaa, saadaan ehkä joskus syyskuussa. aattelin et olkoon ja rupesin kyseleen muilta maahantuojilta ku on sama kone kerran :D

16.8.2006 18:09

Jossei maahantuojalla ole niin sitten tilataan tehtaalta ja kuten kaikki italialaisten pyörien omistajat tietävät elokuussa vietetään kesälomaa sielläpäin.

Täytyy kyllä myös ite moittia sillä hintaa mp-racing osaa pitää esim. pelkällä WR:än kytkinvaijerilla 79e.

Ja kuten SMK;-) on tottunut väittämään että maahantuojalta löytyy usein osat hyllystä pitää kyllä paikkansa. Millä hinnalla sitten niin onkin eriasia. Tarvikkeena osia löytyy myös mutta kenelläkään ei ole hyllyssä ja tilaaminen kestää vähintään sen puoli vuotta.
Viimeksi muokannut Pärrääjä päivämäärä 17.8.2006 14:26, muokattu yhteensä 1 kerran

17.8.2006 2:32

Jöy, mä oonkin temmikuski ;-)
Ei Italiaanosta mitään elokuussa saa, ne pitää olla maahatuojalla hyllyssä tai muutne tulee ajotaukoo...temmin vaijeri tais olla 10+ euroo, alle 20 kummiskin ;D

E: kgtm, onko sun hussen sylkky vielä purolla? Sillä oli siinä semmosia sydärin saaneen näkösiä osia yhden hussen pytyn ympärillä...

17.8.2006 16:53

SMK;-) kirjoitti:Jöy, mä oonkin temmikuski ;-)
Ei Italiaanosta mitään elokuussa saa, ne pitää olla maahatuojalla hyllyssä tai muutne tulee ajotaukoo...temmin vaijeri tais olla 10+ euroo, alle 20 kummiskin ;D

E: kgtm, onko sun hussen sylkky vielä purolla? Sillä oli siinä semmosia sydärin saaneen näkösiä osia yhden hussen pytyn ympärillä...


:D tänää hain. ja voi prkl jos toi ny hajoo ku oli nii hemmetin kallis korjaus.

Männät topikis multa kysymys.

17.8.2006 20:50

Siis täh? Olitko sä se keski-ikänen mieshekilö???

17.8.2006 21:37

pärkele oon venannu yläpäänlaakeria viikon empeeracingista

17.8.2006 22:35

Juzi4 kirjoitti:Käykös nuo 90-94 vuoden WR:n eturattaat myös tähän -05 vuoden malliin?
Niin tietääkö kukaan tätä asiaa?

17.8.2006 23:44

SMK;-) kirjoitti:Siis täh? Olitko sä se keski-ikänen mieshekilö???


Mun iskä se oli.

18.8.2006 1:36

kgtm kirjoitti:
SMK;-) kirjoitti:Siis täh? Olitko sä se keski-ikänen mieshekilö???


Mun iskä se oli.


Laatupalvelua. Hakispa mun faija räjähtäneen räksän huollosta, niin ei olis ihmeiden aika ohi...

18.8.2006 14:36

_Stav_ kirjoitti:Mites on käykö Hva Te:n kytkinkahva Hva Cr:ään? Kun Allrightin luettelossa ei ole erikseen Cr:ään kahvoja.


Niin tietääkö kukaan?

18.8.2006 15:39

_Stav_ kirjoitti:
_Stav_ kirjoitti:Mites on käykö Hva Te:n kytkinkahva Hva Cr:ään? Kun Allrightin luettelossa ei ole erikseen Cr:ään kahvoja.


Niin tietääkö kukaan?


En tiedä, mutta eikös wr ja cr ole mielummi kavereita, eli
minä koittaisin wr:än kahvaa=?