Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

30.7.2004 0:00

t_m_s kirjoitti:Käy. Osta joku -00 tai uudempi malli niin rupee jo palikkaa löytymään.


Njaa, löytyyhän sitä.. muttei hyllystä :) mp-racingistä kävin kannentiivisteitä kysymässä, niin vain ulommainen löytyi, eikä itse "liekkirengasta". Se piti sitten hakea yamahan tuotenumerolla toisesta liikkeestä. Sama juttu rattaiden kanssa.

Noniinnonii, purinpa sitten linkut ja taitaapi olla uusien laakerien/tappien hommaaminen edessä, on meinaan sen verta sohlot. Saa nyt nähdä paljonko noista tapeista täytyy köyhtyä, laakereita ajattelin käydä kyselemässä ihan laakeriliikkeestä.

30.7.2004 9:12

furtzi: Noita holkkeja voipi kysellä ainakin jokaosasta, www.jokaosa.fi.

30.7.2004 11:46

Juzzi: Ihan sun omaa parasta ajatellaan sillon kun sanotaan että jätä ostamatta :)
Tainno osta vaan ja kiroa loppuelämäs.

4.8.2004 19:24

kyllä on mulle tullu kaikki osat mitä oon tilannu ja on pelannu ihan mahtavasti muutenkin husse..kyllä on muilla ollu paska tuuri tilauksissa ym..ja osatkin on tulla ihan parissa päivässä..

4.8.2004 23:52

snooby kirjoitti:kyllä on mulle tullu kaikki osat mitä oon tilannu ja on pelannu ihan mahtavasti muutenkin husse..kyllä on muilla ollu paska tuuri tilauksissa ym..ja osatkin on tulla ihan parissa päivässä..


Jos tuohon 03 husseen olet osia tilannut ni varmaan saakin helposti mutta keskustelu sai alkunsa vanhemmista husseista. 95 vuotiseen husseen rupeaa osien saanti olemaan aika heikossa hantissa.

14.8.2004 4:15

FactoryKX kirjoitti:
snooby kirjoitti:kyllä on mulle tullu kaikki osat mitä oon tilannu ja on pelannu ihan mahtavasti muutenkin husse..kyllä on muilla ollu paska tuuri tilauksissa ym..ja osatkin on tulla ihan parissa päivässä..


Jos tuohon 03 husseen olet osia tilannut ni varmaan saakin helposti mutta keskustelu sai alkunsa vanhemmista husseista. 95 vuotiseen husseen rupeaa osien saanti olemaan aika heikossa hantissa.
juu juu..luulin et kyse oiskin viel ihan näistä uusistakin husseista,vanhoissa voikin olla huono osien saanti yms..

15.8.2004 23:17

joo o.. Juzzi mäki suosittelisin et jos oot ostamas sitä kadulle, nii jä tä ostamatta. Se on sen verran epämiellyttävä ajaa kovat äänet sun muut hilppeet siihe päälle viel. Ja jos viel vm.95 oot ostamas, nii ainaki mitä mä oon kattellu noin 1v verran ku kaveri säätäny omallansa.. Se oli kyl aika pirun paskas kunnossa, mut ei siihe kyllä esim. mäntiä meinannu saada mistään.. (Just nyt ku meni mäntä ni ois joutunu jostai saatanan aasiasta tilaan sen, ja kaikkine kuluinee ois tullu maksaa jtn. päälle 400e :O )

16.8.2004 2:06

Ehkä mp-racingissäkin homma pelaisi vähän paremmin, jos vaihtaisivat mikrokortinlukijan tietokoneeseen, eivätkä käyttäisi samoja laitteita kuin kansallisarkisto säilöessään 1800-luvun systeemejä.

Vaikka ei se palvelu siitä mihinkään muutu, nousisi varmaan uudet laitteet päähän.

8.10.2004 20:03

sanokees paljo kannattaa suunillee maksaa jostai 01 wr:stä ajettu 4tkm ja just tehty männän vaihto ja ja pientä remppaa

8.10.2004 21:23

No tinkaat vähän siitä pyyntihinnasta. Se riittää.

9.10.2004 0:11

Ostakkees joku, nyt olis mun -02 wr myynnissä :S Kysykää yv:Llä jos kiinnostaa!

9.10.2004 1:13

Miten näihin uusiin Husqvarnoihin saa osaa, ja miten kestää?

9.10.2004 1:29

et ei taida 4300e olla paha...

9.10.2004 11:27

helkamahenkka: osta multa tuo mun -02 wr :) Laitat 200e enemmän niin saat tuon, Just vaihettu mäntä, ketjut & rattaat, renkaat jarrupalat yms! Kuvia saat sähköpostilla jos haluat :)

9.10.2004 14:13

KeiTtO kirjoitti:helkamahenkka: osta multa tuo mun -02 wr :) Laitat 200e enemmän niin saat tuon, Just vaihettu mäntä, ketjut & rattaat, renkaat jarrupalat yms! Kuvia saat sähköpostilla jos haluat :)


joo heti ku tuut kuopioon :D