Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

24.4.2004 19:12

Se ei ole pohjassa. Eli se ei irrota vapaalle millään vaihteella, kun laittaa kytkimen pohjaan. pyörä vaan pyörii kun kone käy, oli kytkin pohjassa tahi ei.

24.4.2004 19:28

No ota pihdit käteen ja käännä siitä vivusta, joka tulee koneesta ulos. Irrottaako? Jos irrottaa, niin sun vaijeri on päin seiniä.

24.4.2004 19:44

eipä irrota, vaikka vääntäs sen ympäri ni ei.
Avasin sen kopan mistä näkyy ne levyt.
se pakan ensimmäinen levy irtoaa kyllä muusta pakasta kun painaa kytkin vivun pohjaan.
näyttäis että kaikki toimii, mutta vaihteella ei vapaalle päästä kun tarjoo kytkintä.

24.4.2004 19:53

Höhö. Arvelen, että siinä on vikaa. Multa ainakin loppu neuvot kesken. Pura vaan se hökötys ja pistä takasin nippuun, jos sieltä vaikka löytyis jotain jänskää.

24.4.2004 19:59

joo, pikkusen lyö ihmetyttämään tämmönen vika.
eiköhän se löydy kun purkaa ja kasaa sen...
mutta ihan ihme homma kyl. ei oo tainnu kellään muulla olla tämmöstä vikaa.

24.4.2004 23:48

ei kukaan tohon mun mittari juttuu osais vastata?

25.4.2004 9:18

Erska kirjoitti:ei kukaan tohon mun mittari juttuu osais vastata?


Hhmm mites patteri?
Tuli vaan mieleen kun kaivoin fillarin tallista ja siinä on sigman mittari ni nopeus nollassa eikä valikot toimi kun patteri loppu..

25.4.2004 10:26

Erska kirjoitti:ei kukaan tohon mun mittari juttuu osais vastata?


Örrr... patteri, anturi, piuhat ja magneetti. Räplää vaikka toisella magneetilla sen anturin ohi, jos sun alkup. magneetti on ottanut osumaa ja kadottanut magneettisuutensa. Tarkista piuhat, kääntele ja vääntele jos on vaikka jossakin johtimet vähän kärsinyt. Toki voihan ite mittarikin levitä, mulla levis mopossa cat eye ilman mitään varotusta, enkä saanut enää toimimaan.

25.4.2004 11:16

Tai jos on noinkin uudesta ja kalliista moposta kyse niin vie liikkeeseen kai ,siinä joku takuu on ?

25.4.2004 11:28

kymco01 kirjoitti:Tai jos on noinkin uudesta ja kalliista moposta kyse niin vie liikkeeseen kai ,siinä joku takuu on ?


OMG; Mittarin takia huoltoon :D Ite ainakin nyt katsoisin ennen kaikki johdot jne. läpi, kuullostaa jo skodupoika meiningiltä " Vie liikkeeseen " ...

25.4.2004 12:10

FactoryKX kirjoitti:
Erska kirjoitti:ei kukaan tohon mun mittari juttuu osais vastata?


Hhmm mites patteri?
Tuli vaan mieleen kun kaivoin fillarin tallista ja siinä on sigman mittari ni nopeus nollassa eikä valikot toimi kun patteri loppu..

joo kieltämäti en oo säätäny mittaria,siis kokeillu valikoita lainkaan,jos siitä johtuu niin voi prkl :D

No jos en sitä itse saa kuntoon niin tod näk johto poikki tai anturi paskana.

Vien liikkeeseen kuitenkin sen kun sieltä tulee takuusta uusi pakoputki mulle ja ne tekee toisen huollon.....ilmaiseksi :wink:

25.4.2004 14:18

joo, mitenhän lie paljonko hussen vaihteistoon pitää laittaa vaihdeöljyä ?
ei oo huoltokirjaa mistä kattoo, jos joku viittis kertoa kun ei oo mitään tietoo...

25.4.2004 14:19

Pretech kirjoitti:joo, mitenhän lie paljonko hussen vaihteistoon pitää laittaa vaihdeöljyä ?
ei oo huoltokirjaa mistä kattoo, jos joku viittis kertoa kun ei oo mitään tietoo...
eikös siinä poskessa yleensä lue? kait se joku 800ml ois lähellä :D

25.4.2004 15:45

joo ei lue missään paljonko pitää laittaa..

25.4.2004 15:49

8,5 dl.