Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

17.4.2004 11:10

Hah,kauheet herneet...selvä sitten raha ongelmana.

Ihmettelin vaan ku oli suuria suunnitelmia.

17.4.2004 11:54

olihan mullakin suuria suunnitelmia jo krossin suhteen, mutta kun ei pappa betalar toimi, niin ei muu auttanut kun hommata tommonen -93 rämä, jos vaan rahaa ois ni ois mullakin varmaan alla joku iso nelari eikä tämmöstä -93 josta löytyy kokoajan vaan lisää huollettavaa.

17.4.2004 13:02

No nyt meni husse. :) Enpä ostostani kadu, ainoastaa se sähköhomma vähän harmitti, ku tuli tappioo. No onpahan seuraavalla omistajalla kunnossa.

17.4.2004 14:32

Niin no mutta, ainahan nuoihin tahtoo mennä jotain osaa ja huoltoo.

17.4.2004 20:27

kymco01 kirjoitti:Niin no mutta, ainahan nuoihin tahtoo mennä jotain osaa ja huoltoo.


true, true.

18.4.2004 17:14

Tiedättekö käviskö WR:rään minkään muun krossipyörän takalokasuoja jossa ei ole sitä rekisterikilven/valon paikkaa.
Kun vakio lokarista se ei lähde irti, kun se on valettu siihen :/

Ja muutenkin meni vähä rouhuks se takalokasuoja joten uus on ostettava joka tapauksessa.

ja paljonko tämmönen maksaa ?

18.4.2004 19:23

Pretech kirjoitti:Tiedättekö käviskö WR:rään minkään muun krossipyörän takalokasuoja jossa ei ole sitä rekisterikilven/valon paikkaa.
Kun vakio lokarista se ei lähde irti, kun se on valettu siihen :/

Ja muutenkin meni vähä rouhuks se takalokasuoja joten uus on ostettava joka tapauksessa.

ja paljonko tämmönen maksaa ?


Mä vedin rälläkällä sen takahärpäkkeen irti alkuperäisestä lokarista. Tunti tais mennä kaikkineen kun siististi tein.

No, ainaki hussen cr:n lokari käy heittämällä, mulla on nytten.

18.4.2004 20:34

ja se hussen cr takalokari maksaa tmi Veikko Laakso:lla 25e ja etu 25

19.4.2004 23:24

En nyt viittiny uutta topiccia tehä ni tänne vaan.. semmosta vaan että onko Husqvarna SM125S :ssa tuorevoitelu? Ainakin gasgas 125:ssa on :eek:

20.4.2004 7:24

http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=15536 Siinä topic missä ks. pyörää käsitellään, mutta veikkaan että siinä on tuorevoitelu.

24.4.2004 17:13

nyt en kyllä tajua, tossavaan päällisin puolin rassailin tota husseeni ja tangon ja koko kytkin kahvan ja sen rungon vaihdoin, mutta kun lähin kokeilemaan niin kytkin ei toiminu. ei irrota sitä otetta.
sitten katoin kyllä vaijeri pelas ja säätelin sitä mut kytkin ei vaan irrota otetta, missä ihmeessä vika nyt on ? jossain koneessa se on.
kertokaa jos tiedätte...
niin ja konetta en avannut koko ns. remontin aikana.

24.4.2004 17:22

No sulla on se vaijeri päin seiniä siellä.

24.4.2004 17:38

no sitä vaijeria oon väännelly ja oon siitä koneen kylestä ihan piheillä riittävästi kääntäny sitä että kyllä pitäis irrottaa. jotain tässä nyt on vikana ...
tosin eilen pesin ton kunnolla, mut tuskin johtunee siitä

24.4.2004 17:42

Mikäköhän mulle tuli tohon mopohussen nopeusmittariin? näyttää vaan nollaa eikä lukemat vaihdu!

siinä on siis sama sigma tms digimittari kuin wr125.

kävin kaikki johdot ja anturit läpi!
yhtäkkiä vaan meni.

Apua? :o

24.4.2004 18:03

Siis ööh, onko se kytkin nyt kokoajan pohjassa vai ei?