Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

12.4.2004 11:06

Ostakaa nyt miun husqvarna.. yv.

14.4.2004 14:37

Joo, munki romun saa tulla hakee pois, noin 5.5k €. Voin jopa antaa muutaman varaosan ja tarjota kahvit. Aivan, saa ajaa tiellä, 11kw paperit. Menee eniten ja keulii hienoimmin.

14.4.2004 20:23

KYlläpä hiukan alko nyt ketuttaa kun pappa betala sano sopimuksen irti varaosien ja bensojen osalta ja kun on vielä 2 pyörää, nsr & wr ni en tiiä pitää vissii luopuu koko harrastuksesta :( ei yksinkertasesti opiskelija saa mistään rahaa. mitähän täs nyt keksis :roll: vittujen vittu :|

14.4.2004 20:48

Myyt kaiken pois ja ostat kokorahalla kokista ja mikropitsoja.

14.4.2004 21:15

Mullakin menee hermo nyt aivan täysin. aloin laittamaan hussea katsastus kuntoon, aivan romuni on punakilpinen paska. niin sitten aloin tutkimaan miten edellinen omistaja oli sähköt tehnyt. niin ei helvetti, kauheemmat kun mun raisussa.

no meinasin että möhnät siitä, mulla on orginaalit sähköt, kun niitä sitten aloin tutkimaan, niin tämä vitun seppä oli sieltäkin piuhoja katkonut sun muuta. sitten katsoin paremmaksi hommata kytkentä kaavion, hain mp racingilta kun muualta ei saa.

eli nyt on kaavio, huomenna pitäisi värkätä sähköt kuntoon. siinä sitten pahimmissa vitutuksissa putsailin osia, helvetin paskaisia oli kaikki, no bastukärrin jäljiltä jäänyt muistoja. toivottavasti sais jopa ensviikoksi katsastuskuntoon...

14.4.2004 21:47

Matzu kirjoitti:Myyt kaiken pois ja ostat kokorahalla kokista ja mikropitsoja.

Kiitti infosta. :P
joo mut en mä luovuta :D

15.4.2004 19:23

mullaki on vähä toi sähköpuoli semmonen ja tämmönen, hyvä jos etuvalo toimii :/
takavalokin on paskana. NOH Tomi.E jos et joskus enää tarvii niitä kytkentä kaavioita niin myy ne minulle :)

16.4.2004 0:14

Vittu että nauratti ku olin tykkimäessä ajamassa niin kaasu hirttää kiinne just enne hyppyrii ja sit se taas palaks normaaliks sitte katsomon spoorissa uudestaa ja sitte kurkkailin hiekan jyviä siinä hymy naamalla. kyllä se nauratti niinkuin yhtä kaveriakin :D! mut joo näin se homma etenee, hanaa. :|

Onkos muut käynny tykkimäessä ajamassa/ tulossa?

16.4.2004 7:38

Aivan oikein toimittu! Hymy korviin ja isompaa tupaan niin paljo ku löytyy, jos lähtee ni lähteehän tyylillä!

Joo

16.4.2004 20:41

Ois ihan mielenkiintoista tietää missä Vakio 11kW A1 WR:rässä on ollu ne kuristukset ? jos tietätte niin kertokaa. ei sillä että ite laittaisin ne kurit, EN TODELLAKAAN laita, oon ajanu semmosel mis ne on :P Mut ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää missä ne on.

16.4.2004 20:46

Suuttimet liian pienet, kaasuttimessa on luistinpäällä holkki joka estää luistin nousun ihan ylösasti, ilmanputsarin edessä on kotelo joka estää normaalin ilmanpääsyn kaasuttimeen, pakoputken alkukäyrässä holkki joka ahistaa myös.

16.4.2004 21:25

No voi helevettiläinen sentään. :/ aika hyvin kuristettu

17.4.2004 1:14

Jep, mutta jos on 11kw paperit niin löyt vaan paskaa putkeen että ei kulje, näin itse suunnittelin tekeväni kun leimaan, mutta se taitaa jäädä haaveeksi.

17.4.2004 11:00

Tomi.E kirjoitti:Jep, mutta jos on 11kw paperit niin löyt vaan paskaa putkeen että ei kulje, näin itse suunnittelin tekeväni kun leimaan, mutta se taitaa jäädä haaveeksi.

mikä sitten mielipitees muutti NIIN täydellisesti?

Sanoit mulle ostaessasi hussen:Ostin ton koska se on punakilpinen ja aion laittaa sen valkokilpiin kun noin tulee halvemmaksi.

Kyllä tolla voi ihan hyvin ajaa matkaakin,aion mennä sillä sauvoonkin(sipoo-sauvo 150km).

Se on vaan hienoa että tuossa on tehoa ja pääsee montuille rässimään!

Noh....eipä noista yksikään sitten pitänyt paikkaansa :D

17.4.2004 11:03

Kuules nyt vitun apina. mä tekisin mitä vaan jos olisi rahaa, muttakun ei ole. ymmärtkö mitä tarkoittaa kun mamma ja pappa ei maksakkaan kaikkea tietenkään et ymmärrä.

Luuletko tosissas etten hussella ilokseni ajelisi, tietenkin, mutta kun ei sattumoisin ole rahaa! ja mitä vittua se sulle kuuluu vaikka ajaisin kolmipyöräisellä sauvoon, ei yhtään mitään!