Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

17.3.2004 21:39

mulla ON KYLLÄ vakio maski mutta ajan myös PALJON PIMEELLÄ joten vakiomaskin valoteho on mielestäni aivan surkea metsään.
uusia kuvia on tulossa(jossa on maski kiinni) ja uudenmallinen maski jossain vaiheessa.

17.3.2004 21:41

ja tämän maskin poissaolon tarkoitus oli sanottu jo aikaisemmin tässä topicissa...

18.3.2004 20:48

afam: Ok.. täytyy selailla tätä topicia sitten läpi hiukan. :)
Jees.. tulipas putkesta helvetin hieno, olis kamera niin sais kuvan tosta laitteesta, aijai :) Eli vein putken lasikuulapuhallukseen ja sen jälkeen musta lämpömaali päälle, harmi vaan kun ei saanut mitään pinnoitetta :/

18.3.2004 22:29

afam kirjoitti:mulla ON KYLLÄ vakio maski mutta ajan myös PALJON PIMEELLÄ joten vakiomaskin valoteho on mielestäni aivan surkea metsään.
uusia kuvia on tulossa(jossa on maski kiinni) ja uudenmallinen maski jossain vaiheessa.


Laita isompi polttimo. 100w ja silleen. Kyllä näkyy! 8)

23.3.2004 23:38

kävin tossa hussella muutamat mettätien pätkät pöräyttämässä ja huomasin pientä huoltoa tehdessä että, suutin on 360 ? onko riittävä?
pyörä kulkee todella hyvin ja kaikki pelaa mielestäni ok. :wink:
pärräilen lähinnä metässä ja kärryteillä.
Viimeksi muokannut Jonselmi päivämäärä 24.3.2004 0:20, muokattu yhteensä 1 kerran

23.3.2004 23:42

eikös sulla ookkaan hussee???
mulla on kesällä 370 ja talvella 400-410.

24.3.2004 0:17

mitähän mä tossa sekoilin, hussella :eek: tottakai :twisted:

edit: tuossa lisää tarkastellessani huomasin että, takarenkaan laakerissa klappia, osaako joku antaa sitä laakerin numeroa että ei tarvis purkaa ja kävellä laakerikauppaan vaan ajaa ja sitte asentaa. täytyy viel ostaa isompia suuttimiaki tohon :) noh kyllä se tosta.

24.3.2004 13:22

Tietääkö kukaan mitkä suuttimet pitäisi olla vm. 90 WR 250 Hussessa?
Entä ilmaruuvi? Tulppa kastuu ja mopo sammuu. Säädöt pitäisi löytää viikonloppun aikana että pääsisi ajelemaan kunnolla. Voisiko joku kertoa miten tuollainen säätöprosessi etenee vaihe vaiheelta. Kiitos. Nimim. Ensisäätöjä

24.3.2004 14:12

No eikös pääsuutin ole tärkein, sitten seosputki, ilmaseos ruuvi ja sitten tyhjäkäynti..
Joku viisaampi osaa varmaan neuvoa..

24.3.2004 21:55

jippii renkaan laakereita oli suoraan hyllyssä, back to race :retee:

26.3.2004 18:17

Hmm. kertokaapas tyhmälle että mitä öljyä otnne hussen askiin pitäisi tunkasta. kun ei ole omistajan käsikirjaa, pitäisi hommata. furtzi puhui että auton automaatti öljyä pitäisi laittaa, mutta haluisin varmistusta. ja määrää, että kuinkas paljon sitä tarttee laittaa.

26.3.2004 18:23

ite oon käyttäny aina laatikos castrolin mtx:ää tai valvolinen synteettistä 4t öljyä. jos pistät sinne jotain auton öljyjä nii katto että siinä on kytkin-lisäaine. määrää en osaa sanoa mutta varmaa siinä 8dl kieppeillä

26.3.2004 18:27

Eli ok, mulla on agipin 10w40 synteettistä pärrän vaihteistoöljyä, niin se käy? hyvä homma, ni ei tarvi mitään uutta öljyä hommata.

26.3.2004 18:27

Itellä on tossa tallissa, esson 10w-40 ööliä ja sitä meinasin askiin laittaa, toimiiko? :eek:
hain uuden putsarin ja takarenkaan laakerit kohta asentelemaan mutta nyt täytyy hetki levätä kun tuli 2h porskutettua kärryteitä, kelkkareittiä ja umpi mettää. hiukka voimat pois, no ei voi mitää jos o narukäsi :twisted:

26.3.2004 21:26

joo mä ostin tänään 2-t öljyy, putsari öljyy ja acerbis takavalon ja uudet polvarit sain muutama päivä sitten...
laatikossa käytän agipin GEAR SYNTH API GL 4 75W-90, siis ihan 2-t pyörän vaihdeloota öljyy.(hyvää öljyä, ja ostin sen mp-racingista)
siitä oli juttu offroadprossa ja se todetiin hyväksi, mutta kalliiksi.