Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

9.3.2004 22:18

sehän oli joku 50e se raja että voi tulla vielä lahjana...

9.3.2004 22:18

Kuullemma mahollista joidenkin firmojen kautta tilaa ilman ALV lisäveroa kamaa ulkomailta. :wink:

9.3.2004 22:27

nasu: No juu, sehän on vain yksi vaihtoehdoista, onhan sulla voinut olla roska/vettä suuttimessa, liian lämmin tulppa, sytkä liian aikasessa.. vaihtoehtoja aina riittää. :)

9.3.2004 22:39

tiedättekös pojat mitä!!!
meikä rupee tuomaan kohta puoliin maahan nuita ferracin osia!!!
siis porukoiden firman kylkiäisenä, teen hommia...

9.3.2004 22:39

Tai sitten se on kaikkien noitten edellisten summa.. :roll: Ja mukana paskaa tuuria. :paha:

Vaan huomenna lähtee tuo pytty matkalle. Pistin mopon takasi seisontaan 3viikoks niin saan muutaman kympin sieltä takasi.

afam kirjoitti:tiedättekös pojat mitä!!!
meikä rupee tuomaan kohta puoliin maahan nuita ferracin osia!!!
siis porukoiden firman kylkiäisenä, teen hommia...


Jumankeka!! Tuo se pytty mulle. :wink:
Viimeksi muokannut nasu päivämäärä 9.3.2004 22:42, muokattu yhteensä 1 kerran

9.3.2004 22:41

lähtee matkalle minne???

9.3.2004 22:44

afam kirjoitti:lähtee matkalle minne???


MP-racingin kautta sinne Power-Sealiin, Hollantiin.

9.3.2004 22:45

mitens sitten kun se tulee takasi, pidätkö pyörän vai myytkö pois???

9.3.2004 22:56

afam kirjoitti:mitens sitten kun se tulee takasi, pidätkö pyörän vai myytkö pois???


Pidän. Toistaseks. Käyn ajaa kesällä vähän kisaa ja yritän löytää syksyllä puolikkaan, joku 01-02 ja myydä ton pois. Puolikkaalla sitten talviharjoittelua ja seuraavaksi kesäksi vauhtia opettelemaan. Vaikka mieli tekisi myydä suuremman rahan toivossa heti, niin enhä mä pärjäis puolikkaissa millään. Piikillä on sentään menty kohta 4vuotta.

9.3.2004 22:59

mäkin oon vaihtamas puolikkaaseen kesän jälkeen...
en mä sillä kyllä osaa ajaa, mutta onpas sitten ainakin tehoa riittämiin..

10.3.2004 9:52

wert kirjoitti:Olenkohan mä nähnyt unta, vai mistä ihmeestä mä olen saanut tällästä päähäni: esim. jääradalla pitkiä suoria ajettaessa se bensa voi loppua kohokammiosta ja sitten onkin ongelmia tiedossa. Ihankuin olisin lukenut ton iceroadracing.comin foorumilta


Autojen puolella on tullu monesti esiin tuo, kun ei bensa pumpussa riitä tuotto. Eli urku auki niin bensan pinta on tippunu ja tippunu sit alkanu ropeltamaan. Ja kun on nostanu kaasun niin löpön kulutus on vähentyny ja taas on kohokammio täynnö menovettä. Eihän tuo ihme olisi jos mopoissa samaan ongelmaan törmäisi.

10.3.2004 15:48

No kyllä on huono kaasari jos päästää bensan loppuu kohokammiosta, ajo sitte jääradalla tai rossia. Kyllä sen pitäis sitä mukaa täyttyy kun sitä lähtee.

Edit, ja jos loppuu niin sitten säätää vähän kohon läpyskästä joka painaa neulaventtiiliä hieman auki, että ottaa kohokammioon enemmän bensaa.

10.3.2004 16:12

Eikös se tässä kyseisessä tapauksessa ole silleen, että bensaa ei valu kaasariin ylipäätänsä niin paljoa kuin kone imee? Paksumpi bensaletku? :P

10.3.2004 17:18

syitä kohokammion tyhjenemiseen on parikin kipaletta.

1. bensaletku, hana tai neulaventtiili tukossa, korjaus putsaus/vaihto
2. tankki ei huohota kunnolla, korjaus, tehdä/puhdistaa tankinkorkin huohotin reikä.

10.3.2004 21:31

myykäs mulle joku 00--> hussen sivunumerokilvet...